Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa

Vierailija
12.01.2022 |

Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html

Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteks te tiedä kuka mä oon?! Oon telkkarista tuttu tusinalaulaja jolla kokoajan opeteltu virnistys naamalla. Etkö sä kato telkkaria ollenkaa!

Vierailija
102/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimittu jos Lauri Tähkä kerran yritti käyttää Jarkko Tapani Suon koronapassia. Kai Laurikin pitäisi hyväksyttävänä jos joku Jarkko Tapani Suo käyttäisi Lauri Tähkän passia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä mieltä tahansa Koronasta rokotuksista koranapassista henkilökortista Suomen koronapolitiikasta kansanedustajista Marinista Lauri Tähkästä tms., MUTTA törkeintä oon että tämä herra Palosaari pahoittelee sitä, että ihan ulkomaalaistaustainen uusi työntekijä noudattaa kaikille kuuluvia sääntöjä eli hoitaa tehtäväänsä kuten pitääkin. Anteeksi pitää nyt pyytää työntekijältä eli vartijalta eikä keneltäkään muulta. Pahoitella voi, että nyt on tällaiset säännöt täällä ja näin menetellään kaikkien asiakkaiden kohdalla.

…joten Lauri Tähkä ja puolustelevat kaverit ja ihailijat katsokaapa sinne kuuluisaan peiliin.

Vierailija
104/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin suorastaan pöyristynyt, jos minulta jossakin urheilukaupassa kysyttäisiin henkkareita.

Pöyristyisitkö vieläpä Laten tapaan julkisesti? Eikö sähköposti tai vastaava yksityinen palaute ko. kauppaan riittäisi? Niin tavalliset ja normaalit ihmiset toimivat, jos palvelussa/tuotteessa on moitittavaa. Ei ole mitään syytä muiluttaa julkisesti, jos joku mokaa. Tässä tapauksessa kukaan muu ei edes mokannut paitsi suuri taiteilija itse.

Ei se Lauri itse lehteen ilmoittanut vaan hän kirjoitti omaan someen siitä. Niin tekee moni muukin ihan tavallinen ihminen, mutta jostain syystä lehdet eivät katsele ja kirjoittele meidän tavisten jutuista noin hanakasti. Mistäköhän johtuisi 🤔 Tämän päivän journalismi on täysi vitsi.

No eikä kirjoita. Normaali ihmihen ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jos on jotain valittamista. Onneksi ei lähipiiriin kuulu näitä someavautujia, sen verran raskasta sakkia vaikuttavat olevan.

Vierailija
105/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti ainakin jompikumpi henkilökunnasta Tähkän tunnisti, eihän sitä kyklooppia voi olla tunnistamatta. Kyse oli siis siitä, että ylimielinen mulkvisti käyttäytyi henkilökunnalle moukkamaisesti ja kostoksi henkilökunta ei staraa "tunnistanut". Niin minäkin olisin tehnyt, jos joku itseään täynnä oleva mulkero olisi käyttäytynyt alentavasti minua kohtaan.

Vaikka olisi tunnistanut, niin mitä se auttaa, kun siinä koronapassissa lukee ihan toinen nimi (Jarkko Suo). Vai olisiko vielä pitänyt tietää, että Lauri Tähkä on vain taiteilijanimi?

Sitä paitsi ainakin avauksen jutun Instagram-kuvassa näyttää miltä tahansa puliukolta. En olisi siitä ainakaan tunnistanut.

No valtaosa kansasta kyllä tietää, että Tähkä on taiteilijanimi ja että Jarkko Suo on miehen oikea nimi, sen verran paljon on ollut asia esillä mediassa vuosien varrella.

Kuva on kuva, ei ne siellä kuvaa katsellut vaan miestä livenä äänen kera. Satavarmasti hänet tunnistivat, mutta jos ylimielinen mulkvisti heittäytyy hankalaksi, niin tokihan henkilökuntakin saa hankala olla, varsinkin kun kukaan ei pysty todistamaan, tunnistivatko he oikeasti miehen vai eivät.

Vierailija
106/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa toimintaa. Siis tältä suojarkolta.

Täällä koronahysterian alla: Alussa olivat suo, sukset ja Jarkko!

Vierailija
107/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ehkä jokin "temppu" ettei kansa unohtaisi.

Vierailija
108/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti ainakin jompikumpi henkilökunnasta Tähkän tunnisti, eihän sitä kyklooppia voi olla tunnistamatta. Kyse oli siis siitä, että ylimielinen mulkvisti käyttäytyi henkilökunnalle moukkamaisesti ja kostoksi henkilökunta ei staraa "tunnistanut". Niin minäkin olisin tehnyt, jos joku itseään täynnä oleva mulkero olisi käyttäytynyt alentavasti minua kohtaan.

Vaikka olisi tunnistanut, niin mitä se auttaa, kun siinä koronapassissa lukee ihan toinen nimi (Jarkko Suo). Vai olisiko vielä pitänyt tietää, että Lauri Tähkä on vain taiteilijanimi?

Sitä paitsi ainakin avauksen jutun Instagram-kuvassa näyttää miltä tahansa puliukolta. En olisi siitä ainakaan tunnistanut.

No valtaosa kansasta kyllä tietää, että Tähkä on taiteilijanimi ja että Jarkko Suo on miehen oikea nimi, sen verran paljon on ollut asia esillä mediassa vuosien varrella.

Kuva on kuva, ei ne siellä kuvaa katsellut vaan miestä livenä äänen kera. Satavarmasti hänet tunnistivat, mutta jos ylimielinen mulkvisti heittäytyy hankalaksi, niin tokihan henkilökuntakin saa hankala olla, varsinkin kun kukaan ei pysty todistamaan, tunnistivatko he oikeasti miehen vai eivät.

Kuule, valtaosa kansasta ei takuulla tiedä! Ei tuo jätkä nyt niin tunnettu ole. Monet ovat tässäkin ketjussa sitä yrittäneet tolkuttaa, mutta kaikkien kaaliin ei vain näytä menevän.

Vierailija
109/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin suorastaan pöyristynyt, jos minulta jossakin urheilukaupassa kysyttäisiin henkkareita.

Pöyristyisitkö vieläpä Laten tapaan julkisesti? Eikö sähköposti tai vastaava yksityinen palaute ko. kauppaan riittäisi? Niin tavalliset ja normaalit ihmiset toimivat, jos palvelussa/tuotteessa on moitittavaa. Ei ole mitään syytä muiluttaa julkisesti, jos joku mokaa. Tässä tapauksessa kukaan muu ei edes mokannut paitsi suuri taiteilija itse.

Ei se Lauri itse lehteen ilmoittanut vaan hän kirjoitti omaan someen siitä. Niin tekee moni muukin ihan tavallinen ihminen, mutta jostain syystä lehdet eivät katsele ja kirjoittele meidän tavisten jutuista noin hanakasti. Mistäköhän johtuisi 🤔 Tämän päivän journalismi on täysi vitsi.

No eikä kirjoita. Normaali ihmihen ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jos on jotain valittamista. Onneksi ei lähipiiriin kuulu näitä someavautujia, sen verran raskasta sakkia vaikuttavat olevan.

Oli tämä kylläkin erikoinen veto tuolta kaupalta, että vaikka minä en hirveästi someen mitään kirjoitakaan, niin tuosta olisin saattanut kirjoittaa. En päässyt ostamaan takkia. Siis mitä? En päässyt kauppaan ostamaan takkia. Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
110/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissa-Lasse on jäänyt viime aikoina vaille huomiota. Hyvä, että viimein pääsi lehteen ettei kokonaan unohdu.

Nauratti. Kiitos. 👍

Vierailija
111/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri, Lauri.. ETKÖ SÄ TIEDÄ KUKA MÄÄ OON

Oletko tyhmä? Ehkä artisti kuitenkin ihmetteli miksi tarvitsee henkkarit takin ostoon. Ilmeisesti te massapsykoosihenkilöt pidätte jo aivan normaalina että takkikauppaan tarvitaan passi ja henkkari.

Vierailija
112/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri sai varmaan takin ilmaiseksi. Oli mielipaha nyt kyllä sen verran paha. Ja koko Suomi tämän tietää.

Vierailija
113/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt vähän sivistymätöntä, ettei kuuluisaa laulutaiteilijaa suostuta tuntemaan. Pikkusieluinen aspa ja vartija pääsivät hetkeksi pätemään. Kuvitelkaa nyt että joltain Kekkoselta olisi 70-luvulla menty henkilöpapereita tilaamaan.

Joku parikymppinen ei kyllä mitään lauritähkiä tunnista. Sukupolviero.

Hei, minä olen 56-vuotias enkä tunnistaisi. En ole Laurin soittaman musiikkigenren ystävä eikä minulle tule enää aikakauslehtiäkään. Ja harvemmin hänen naamaansa törmää tabloidien nettisivuillakaan, enkä niitä juttuja edes lukisi, koska miehen musiikki ei kiinnosta. Ainoa Tähkään liittyvä muistamani asia on se merkillinen häkkyrä Turun kaupungintalon edustalla muutama joulu sitten. Siitä oli Turussa paljon puhetta ja omin silminkin se tuli nähtyä. Tähkä sen siihen pystytti, tai jotakin sellaista.

Vierailija
114/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin pitää ymmärtää se, ettei hän ole mikään jalustalla oleva erikoisia palveluja saava, vaan samalla tavalla peppunsa pyyhkivä ja maatuva ihminen kuten kaikki muutkin.

Vierailija
115/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään täynnä oleva mulkero? Mikä ihme teitä vaivaa. Olette pelottavia kaikessa vihassanne. Tähkä on nyt itseään täynnä oleva mulkero ja kyklooppi, kun kyseenalaisti henkkarin kysymistä vaatekaupassa. Ette voi olla tosissanne? Kyllä on maailma ja sen ihmiset sekaisin.

Vierailija
116/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin pitää ymmärtää se, ettei hän ole mikään jalustalla oleva erikoisia palveluja saava, vaan samalla tavalla peppunsa pyyhkivä ja maatuva ihminen kuten kaikki muutkin.

Miksi kenenkään pitäisi näyttää passi ja henkkari, kun haluaa ostaa takin?!

Vierailija
117/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri mikälie.. tähkä on nilkki.

Vierailija
118/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kolmenlaista käytäntöä. Joissakin paikoissa on kysytty koronapassi ja henkkari, joissakin piti näyttää koronapassi ja tarkastaja kysyi nimen. Sitten on vielä paikkoja, joissa riitti pelkkä koronapassi. Eikä mikään näistä ole ollut kauppa, vaan konsertti tai ravintola. Joten vähän ihmettelen kyllä tuota henkkarin vaatimista urheilukaupassa, olkoon julkkis tai ei.

Levi Ski resort vaatii koronapassin kaikissa sisätiloissaan kaikilta yli 16-vuotiailta. Asun paikkakunnalla ja jouduin pohdiskelemaan miten toimitaan kun itselläni ei ollut vielä joulukuun lopussa koronapassia ja lapseni 12v olisi halunnut laskettelemaan ja tarvitsi vuokraamosta jotain. Rasittavaa.

... Niin ja kyseinen kauppa juuri somessaan mainosti Canada Goosen takkeja että jospas Jarkko olisi sellaisen halunnut itselleen. Näin se bisnes nykyään toimii!

Ilmainen lounas ja CG takki. Kaikki voittivat - paitsi ”ulkomaalaistaustainen”.

Vierailija
119/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu ei voi pitää paikkaansa. Klikkiroskaa.

Ei urheiluvälineliikkeessä saa kysyä koronapassia.

Jos on kysytty, niin vika muualla kuin Laurissa.

Vierailija
120/335 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canceloikaa nyt sitten Late!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän