Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa

Vierailija
12.01.2022 |

Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html

Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman Suo Jarkot voi kauppaa hiihdellä.

Hyvin sanottu :D

Vierailija
322/335 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kauppaan saapui hiihtolenkiltä tullut hikinen risuparta jolla oli tietty vielä maski naamallaan. Se esitti koronapassin nimellä jarkko suo ja sitten hermostui kun paikallinen järjestysmies ei tajunnut että se onkin oikeasti ihan toisella nimellä esiintyvä pikkuartisti? Henkilötodistusta sillä ei ollut mukana kummallakaan nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkä vartijalle: Etkö tiedä kuka kuka mä oon?????

Vartija: Tiedän kyllä, oot paperiton idiootti

Vierailija
324/335 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis sota ja tappais ton puliukon.

Vierailija
325/335 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli siivottu! Sehän on selvä juttu. Kyllähän sille oli tullut saman verran huonoa kommenttia, mutta äijä vetänyt ne kaikki pois 😂 kertoo sekin jo paljon.

Vierailija
326/335 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämä lauri

Vierailija
327/335 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt vähän sivistymätöntä, ettei kuuluisaa laulutaiteilijaa suostuta tuntemaan. Pikkusieluinen aspa ja vartija pääsivät hetkeksi pätemään. Kuvitelkaa nyt että joltain Kekkoselta olisi 70-luvulla menty henkilöpapereita tilaamaan.

Laurihan myös kertoi ajaneensa tuonne hiihtoreissulle autollaan ja hiihtämisen jälkeen mennyt tuohon takkiliiteriin. Eli Lauri ei myöskään ajaessaan kuljeta mukanaan ajokorttia/henkkareita kun niitä ei ollut ovellakaan näyttää?

Vierailija
328/335 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa että kaikki tuntee kyseisen artistin jonka nimi on ihan jotain muuta kuin taiteilijanimi.

Vierailija
329/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa on, että Late sai anteeksipyynnön ja punaisen maton, kun taas työntekijä heitettiin bussin alle, että ihme pelleilyä!

Ei julkkikset ansaitse poikkeuksia!

Vierailija
330/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin ihmeissäni, jos multa KAUPASSA kyseltäisi koronapassia ja henkkareita... Riittääköhän ajokortti vai pitääkö passia alkaa kuljetella mukana??

Vakavasti puhuen ajokortti ei riitä. Ei edes yksityisellä lääkäriasemalla. Viiden vuoden välein nyt hankittava henkkkarit tai passi.

Vierailija
331/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eka kerta.

Olen itse töissä Finnkinolla. Kerran Lauri Tähkä perheineen tuli leffaan, siihen meidän K18-saliin. Pyysin henkkareita koko poppoolta, kuten sääntöihin kuuluu. Nuoremmalla(?) tyttärellä ei ollut henkkareita mukana, joten en voinut päästää häntä saliin. Huomattakoon, että lippujen oston yhteydessä sekä kaikissa salin leffainfoissa lukee selvästi, että ikä on todistettava, sillä sali on anniskelualue.

Lauri aloitti ensin lirkuttelun. "Hei, hei tyttönen, ei tämä niin vakavaa ole. Lupaan että hän kyllä on 18". Kun en silti päästänyt, alkoi kauhea mökä kuinla pilaan heidän leffakokemuksen, kuinka olen tiukkapipo, virkaintoinen jne. Pyysin esimiehen ja vartijan paikalle ja kun keskustelun desibelit Laurin puolelta vain nousi nousemistaan, päätti vartija viedä koko seurueen ulos.

Vartijalla ei ole oikeutta poistaa ketään mistään ja itse en olisi vartijaa totellut .

Menepäs kukkoilemaan vaikkapa ydinvoimalan porttivahdeille.

Vierailija
332/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eka kerta.

Olen itse töissä Finnkinolla. Kerran Lauri Tähkä perheineen tuli leffaan, siihen meidän K18-saliin. Pyysin henkkareita koko poppoolta, kuten sääntöihin kuuluu. Nuoremmalla(?) tyttärellä ei ollut henkkareita mukana, joten en voinut päästää häntä saliin. Huomattakoon, että lippujen oston yhteydessä sekä kaikissa salin leffainfoissa lukee selvästi, että ikä on todistettava, sillä sali on anniskelualue.

Lauri aloitti ensin lirkuttelun. "Hei, hei tyttönen, ei tämä niin vakavaa ole. Lupaan että hän kyllä on 18". Kun en silti päästänyt, alkoi kauhea mökä kuinla pilaan heidän leffakokemuksen, kuinka olen tiukkapipo, virkaintoinen jne. Pyysin esimiehen ja vartijan paikalle ja kun keskustelun desibelit Laurin puolelta vain nousi nousemistaan, päätti vartija viedä koko seurueen ulos.

"Hei hei tyttönen"? Onpas aika kusipäinen aloitus jo.  

Vierailija
333/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä lauri

Kusipäinen laulaja. Tunnetaan muutenkin ylimielisestä ja paskasta käytöksestä. 

Vierailija
334/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olettaa että kaikki tuntee kyseisen artistin jonka nimi on ihan jotain muuta kuin taiteilijanimi.

Ei niin, ja vaikka tunnistaisikin, niin minusta se ei ole edes peruste jättää henkkareita kysymättä. Mitä jos onkin vain kovasti sitä henkilöä muistuttava? Julkkiksia on ehkä nähnyt lehdissä ja telkkarissa, ei se takaa satavarmaa tunnistusta tosielämässä, ainakaan kaikkien kohdalla.

Ja vaikka nyt se tunnistus olisikin ihan varma, niin kukaan järkevä julkkis ei ole niin typerä, että tekisi tuosta numeron.

Veikkaan, että tässä maassa on pitkä liuta ihan todella paljon Lauri Tähkää tärkeämpiä ihmisiä, joilla ei oma ego ole normaalin toiminnan esteenä.

Vierailija
335/335 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon näköinen tyyppi ilmestyisi minun tontilleni uhoamaan niin lähtö tulisi vaikka väittäisi olevansa paavi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän