Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa
Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html
Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnetonta selittelyä Palosaarelta: ulkomaal.taustainen vartija ei tunnistanut Tähkää. Jaa että julkkisten pitäisi päästä sisään pelkällä korona passilla ilman henkkareita, kun naama tunnetaan?
Ajokortin mukana kantamisessa onkin hirvee työ ja sellainen Tähkältäkin löytynee. Eikös se kelpaa korona passin kanssa, vaikkei virallinen henkkari olekaan.
Onhan taas paljon melua tyhjästä.Ei minullakaan urheillessa ole kortteja mukana. Koronapassi löytyy puhelimesta, joka taas on mukana.
Lauri oli kuitenkin menossa ostamaan takkia, joten oli sillä varmaan ainakin pankkikortti mukana. Hän oli myös autoillut omien sanojensa mukaan, joten kai se ajokorttikin oli mukana.
Breaking news: Lauri Tähkä tunnustaa kortitta ajelun!
Hänhän kirjoitti tulleensa suoraan lenkiltä kauppaan.
Niin, sitäkin vois miettiä, että onko kovin kohteliasta mennä vaatekauppaan sovittelemaan takkeja, kun on just hiihdellyt 20km. Mun mielestä on ihan kohteliasta mennä vaatekauppaan suht puhtaana eikä suoraan lenkiltä hikisenä ja haisevana. Muitakin voi ajatella. Kai sen takin olis voinu käydä ostamassa suihkun jälkeen. Olis sitten ollut ne paperitkin mukana. Mua ainakin ällöttää ajatus, että ihmiset sovittelee vaatteita suoraan hikilenkin jälkeen.
Alapeukuttajan mielestä on varmaan ihan ok mennä sovittelemaan farkkuja paskat housuissa. Kun minä haluan niin minä saan.
Kaikki ei ole about you. Koita ymmärtää se elämästä, niin helpottaa ihmeesti :) Voit ihan vapaasti itse käydä vaateostoksilla vain suihkunraikkaana, jos et muuten haisematta pysy, mutta siihen ne sun oikeutesi sitten päättyvätkin :) Ihan ilmainen neuvo, ole hyvä.
Niin, mitäs sitä muista, pääasia että itse saa tehdä miten haluaa. Väitän, että kyllä 20km hiihdettyään on sen verran hikinen, ettei monellakaan tule mieleen lähteä vaatekaupoille. Mut ihan miten vaan, jos haluaa olla metsäläinen niin siitä vaan. Tämäkin on ihan ilmainen neuvo :)
Juu, ala noudattamaan sitä neuvoa ihan itse. Anna tosiaan toisten tehdä, kuten he haluavat, kun kyse ei ole mistään vaarallisesta laittomasta tai moraalittomasta asiasta, se ei liity sinuun mitenkään.
Jos ottaa liian lujille, suosittelen jonkinlaista terapiaa normaaliin elämään :)
No kyllä mun mielestä on vähän moraalitonta mennä vaateliikkeeseen hikisenä ja sotkea liikkeen omistamia vaatteita. Kun voisin tehdä sen ostosreissun toisella kertaa, vähän puhtaampana niin, ettei muiden asiakkaiden tarvi myöhemmin sovitella niitä mun likaamia takkeja. Mut tuli selväksi, että sulla on oikeus sotkea vaateliikkeen vaatteet jos siltä tuntuu. Meille muille taas on ihan selvää, että omalla toiminalla ei aiheuteta muille vahinkoa.
Tais olla menossa päiväkaljalle...
Ei tuo Iltiksen kuvassa oleva partaveikko Lauri Tähkältä näytä, mutta ilmeisesti oli liikkeellä yksityishenkilönä. Olisihan ovimiehen pitänyt ymmärtää että koronapassi oli oikean henkilön, koska sisälle pyrkinyt mies todellakin näytti Jarkko Suohirviöltä.
Vierailija kirjoitti:
Tais olla menossa päiväkaljalle...
Jep, afterski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satavarmasti ainakin jompikumpi henkilökunnasta Tähkän tunnisti, eihän sitä kyklooppia voi olla tunnistamatta. Kyse oli siis siitä, että ylimielinen mulkvisti käyttäytyi henkilökunnalle moukkamaisesti ja kostoksi henkilökunta ei staraa "tunnistanut". Niin minäkin olisin tehnyt, jos joku itseään täynnä oleva mulkero olisi käyttäytynyt alentavasti minua kohtaan.
Maski, parta ja koronakilot
En ollut tunnistaa kuvastakaan vaikka siinä luki se.
Eka kuva Laurista joka EI ole käsitelty!
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä kommentoi aiheuttamaansa kohua. Ja ei, hän ei todellakaan pahoittele omaa käytöstään.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Lauri-Tahka-kommentoi-aiheuttamaansa-kohu…
Apua, eikö sillä ole ketään viestintähenkilöä apuna? Olisi ollut paikallaan esittää pahoittelut ovimiehelle, joka teki vain työtään ja tunnustaa, että itsellä lähti tilanne vähän lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Iltiksen kuvassa oleva partaveikko Lauri Tähkältä näytä, mutta ilmeisesti oli liikkeellä yksityishenkilönä. Olisihan ovimiehen pitänyt ymmärtää että koronapassi oli oikean henkilön, koska sisälle pyrkinyt mies todellakin näytti Jarkko Suohirviöltä.
Miehetkin photoshoppaavat insta ym. kuvitukset!
Ei sinne kukaan hullu omalla naamallaan mene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkä kommentoi aiheuttamaansa kohua. Ja ei, hän ei todellakaan pahoittele omaa käytöstään.
Apua, eikö sillä ole ketään viestintähenkilöä apuna? Olisi ollut paikallaan esittää pahoittelut ovimiehelle, joka teki vain työtään ja tunnustaa, että itsellä lähti tilanne vähän lapasesta.
No ei varmaan pahoittele, kun tädeiltä sataa sydämiä tuohonkin "ihana aamu ja lähdempä tästä hiihtämään nyt kun ensin sävelsin seuraavan merkkiteokseni" -tyypiseen postaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo eka kerta kun lähti lapasesta. Eikä eka kerta kun ei anteeksi pyydellä omaa perseilyä. Miksi siis nytkään kun ei omasta mielestään oo mitään väärin tehny. Hänet olis pitäny päästää ovesta ilman henkkareita. Hän ansaitsee erikoiskohtelua koska on Lauri Tähkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin photoshoppaavat insta ym. kuvitukset!
Ei sinne kukaan hullu omalla naamallaan mene!
Nyt meni. Jarkko Suo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan pahoittele, kun tädeiltä sataa sydämiä tuohonkin "ihana aamu ja lähdempä tästä hiihtämään nyt kun ensin sävelsin seuraavan merkkiteokseni" -tyypiseen postaukseen.
Mummot käy kuumana :D
Olin myös Levillä joulunaikaan ja tuli yllärinä, et rinnekahvilassa kysyttiin passi ja henkkarit. Säkällä oli mukana laskettelutakin taskussa ja saatiin lapsille herkkukaakaot ja mutsille minttukaakao. Eli oli tuolla ilm.kaikkialla käytössä. Itse en kaupoissa tmv tuolla käynyt.
Ja täytyy sanoa, et toppahousuissa, pipo päässä maskit naamalla (myös vaadittiin) en ois minäkään Lauria tunnistanut. Mut samat säännöt ne on hälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Nolo äijä!
Miksi häneltä ei olis pitänyt kysyä henkkareita kun meni parta kuurassa kauppaan ja näytti koronapassia jossa luki Jarkko Suo.
”Nii mutku mä oon oikeesti laulaja. Lauri Tähkä hei…”
Normisettiä pohojalaasmiäheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä niin noloja kommentteja keski-ikäsiltä ja vähän vanhemmilta naisilta että. Ei hyvää päivää sentään mitä kuolaamista ja nuoleskelua. Eikö ne tajua, että kaikki näkee niiden kommentit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä niin noloja kommentteja keski-ikäsiltä ja vähän vanhemmilta naisilta että. Ei hyvää päivää sentään mitä kuolaamista ja nuoleskelua. Eikö ne tajua, että kaikki näkee niiden kommentit 😂
Niin säälittävää. Jarkko nauraa matkalla pankkiin - jos on henkkarit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri on niin kuuma...
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kuvan mukaan edes näyttänyt Lauri Tähkältä, vaan enemmän mietaalta.
Kaikki eivät voi tunnistaa ihmisiä pelkästään silmistä ja eriparikulm
Akarvoista. Itse voin, mutta yllättävän iso osa ihmisistä ei rekisteröi kasvonpiirteitä kovin hyvin, varsinkaan jos joku isa peittyy partaan tai maskiin.
Minä en edes tiedä, miltä Lauri Tähkä tai vaikkapa Lauri Korsi nyt näyttää, kun ei suomihumppa kiinnosta pätkääkään…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoidaanpa vielä kerran tämä. Yksittäisen kaupan ovella ei ole kysytty passia vaan kauppakeskuksen ovella. Kauppakeskuksessa on myös ravintoloita. Näin on ilmesesti ajateltu helpotettavan kaikkien arkea kun heti ovella kysytään passit.
Mites tuo Tähkän pankkikorttihomma, jos se jollain sen takin meinasi maksaa, joskus saatetaan kysyä henkkarit myös maksaessa? Pärstäkertoimella sekin vai?
Siis missä kivikaudella te elätte. Eihän pankkikortilla maksaessa ole kysytty henkkareita enää vuosikausiin. Sehän oli sitä aikaa, kun piti vielä allekirjoittaa ne maksukuitit. Ja jos jossain vielä niitä kysytään, pankkiautomaatilta saa koska tahansa rahaa ilman henkkareita ja sillä käteisellä pystyy maksamaan sitten kaupassa ilman henkkareita.
Kannattaisi olla aina henkkarit mukana. Jos et satu muistamaan pin-koodia tai jos myyjä epäilee että kortti ei ole sinun, niin sinun tulee pystyä osoittamaan henkilöllisyys.
Höpö höpö, jos ei muista pin-koodia, asiaa ei ohiteta millään henkkareilla, vaan sitten ei vain voi maksaa. Muutenkin, miksi myyjä epäilisi, ettei kortti ole henkilön?
Voi olla vaikka mitä syitä epäillä ettei kortti ole kyseisen henkilön, ja kassalla on myös velvollisuus ottaa kortti silloin pois.
Kassapimu ei kyllä koskekkaan minun korttiin vaikka olis itte pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen tekee numeron siitä, että ei kanna henkkareita mukana todistaakseen olevansa se, jonka koronapassia näyttää?
Hei Lauri, kokeile saamaa vaikka lentokentällä. Miten meni omasta mielestäsi?
Jos olisit lukenut ketjun, olisit huomannut että minulta ei kentällä kysytty kun pelkkä koronapassi. Ei tarvinnut muita passeja näyttää.
Millainen ihminen tekee numeron siitä, että ei kanna henkkareita mukana todistaakseen olevansa se, jonka koronapassia näyttää?
Hei Lauri, kokeile saamaa vaikka lentokentällä. Miten meni omasta mielestäsi?