Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä veti herneen nenään kun kysyttiin henkilöllisyystodistusta koronapassin kanssa

Vierailija
12.01.2022 |

Levi Skin Resortin toimitusjohtaja pahoittelee:
– Hyvää olemme tarkoittaneet, mutta kun paljon tekee, niin joskus ajetaan karille, Palosaari sanoo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008536239.html

Mitä pahoittelemista tuossa nyt on? Koronapassin kanssa pitää esittää henkkarit, jotta tiedetään, että passi kuuluu kyseiselle henkilölle. En ymmärrä, miksi Lauri Tähkä olettaa, että hänen pitäisi saada jotain erityiskohtelua asiassa.

Kommentit (335)

Vierailija
301/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppista up.

Sori Bro, oli pakko. Niin siistii.

Just, julkkisporukka lukee täällä "mitä musta puhutaan "😅

Vierailija
302/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti Palosaarikin oletti että Lauri Tähkää olis pitänyt erityiskohdella.

Etteks te tiedä kuka mä oon?!

Ehkä ne luuli että se oli Lauri Tähkä? Koronapassissa oli eri (oikea) nimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä PELLEILYÄ! Mitenkä korona muka estetään leviämästä jollain passilla? Vaatekauppaan et pääse ilman henkkareita. Sairasta touhua! Ja ettäkö joku vielä menisi ostoksille toisen passilla. Kuolen kohta nauruun. Eikö tällä palstalla pyöri kuin jotain ihan aivottomia tyyppejä?

Vierailija
304/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pyörii 🙄

Vierailija
305/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa on tilanne tämä ja tähkää harmittaa eniten se että kysyttiin henkkareita. Ei jumaleissön, kuka se aivoton nyt sitten on.

Vierailija
306/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri, Lauri.. ETKÖ SÄ TIEDÄ KUKA MÄÄ OON

Työntekijä toimi niinkuin ohjeiden mukaan kuuluikin.

Työnantaja saisi antaa tunnustuksen eikä nolata häntä.

Tähkä ei ole mikään etuoikeutettu tässä maailmassa. Painukoon suolle.

Just näin. Tällaiset työantajat on kyllä nähty ja koettu, jotka ovat valmiita heittämään työntekijänsä bussin alle vaikka toimisivat ihan oikein. Eihän kukaan halua asiakkaita suututtaa, mutta hyvä työnantaja seisoo työntekijöidensä takana. Tältä toimarilta olisi riittänyt, että olisi todennut työntekijän toimineen ohjeistuksen mukaan kuten tekikin. Ei mitään syytä alkaa selitellä tavalla josta paistaa rivien välistä, että "työntekijä ei nyt vaan oikein tajunnut". 

Toimari varmaan pelkäsi somekohua ja negatiivista julkisuutta, mutta nyt ei kyllä osunut ihan maaliin tuo reaktio. 

Vierailija
307/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mitä PELLEILYÄ! Mitenkä korona muka estetään leviämästä jollain passilla? Vaatekauppaan et pääse ilman henkkareita. Sairasta touhua! Ja ettäkö joku vielä menisi ostoksille toisen passilla. Kuolen kohta nauruun. Eikö tällä palstalla pyöri kuin jotain ihan aivottomia tyyppejä?

Eihän tässä nyt varsinaisesti ole kyse siitä, onko tuossa mitään järkeä, vaan siitä, pitäisikö jonkun Tähkän saada sen suhteen erioikeuksia. Jos on sääntö että henkilöllisyys on todistettava, se koskee silloin myös Tähkää vai mikä Suo onkaan, eikä pelkästään muita asiakkaita. Se on sitten eri keskustelu onko tuo sääntö typerä vai ei.

Vierailija
308/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan sieltä siivottu kaikki kriittiset kommentit pois? Aika pullistunut itsetunto on hänellä sen instaprofiilinsa mukaan. Ei siis mitään anteeksipyyntöä tai nolostumista tilanteesta. Joissain asioissa naisten arviointikyky heittää kyllä pahasti ja yksi niistä on tämä otsikon heebo.

Vierailija
309/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työntekijä teki oikein. Säännöt koskevat kaikkia ihan tasa-arvoisesti. Piste.

Vierailija
310/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä kuka minä olen, minua ei säännöt koske. Kaikki olennainen tiivistetty yhteen lauseeseen.

Vierailija
311/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimissa oli erä portti jota vartioimme. Siitä kuljettIin ainoastaan Ilmavoimien komentajan allekirjoittamalla lupapaperilla. "Kollega" oli vartiossa kuin kyseinen kenraali itse yritti tulla portista läpi ilman kulkulupaa. Vartiomies ei päästänyt ja sai siitä kuntoisuusloman ao. kentsun määräyksestä. En tiedä, olisiko minulla pokka riittänyt.

Vierailija
312/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin jotkut rajoitukset ovat turhauttavia, jopa naurettavia. Silti - jos meikäläinen joutuu näyttämään koronapassin ja henkkarit niin sitten joutuu Lauri Tähkäkin. Luuleeko olevansa jotenkin etuoikeutettu ja etteivät säännöt koskisi yhtälailla häntä kuin muitakin? Lisäksi kaikki eivät todellakaan tiedä kuka on Lauri Tähkä.

Vierailija
313/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajien laulun tasokaan ei ole kummoinen.

Vierailija
314/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on ihan p e l l e ainesta. Myötähäpeä!

Vierailija
315/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä jampalla on päässä hieman järkeä, pyytäisi nyt reilusti anteeksi päivitystään ja käytöstään.

Tai ainakin nyt on osoittanut ettei päässä liiku yhtään mitään 🙄

Vierailija
316/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kaa olisitte mielummin, Jarkko Suon vai Lauri Tähkän?

Jarkko Suon.

Mut jos se päättäisi pettää mua: ”Se oli Lauri Tähkä, en minä” -en varmaan kestäisi!

Vierailija
317/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä kommentoi aiheuttamaansa kohua. Ja ei, hän ei todellakaan pahoittele omaa käytöstään.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Lauri-Tahka-kommentoi-aiheuttamaansa-kohu…

Apua, eikö sillä ole ketään viestintähenkilöä apuna? Olisi ollut paikallaan esittää pahoittelut ovimiehelle, joka teki vain työtään ja tunnustaa, että itsellä lähti tilanne vähän lapasesta.

No ei varmaan pahoittele, kun tädeiltä sataa sydämiä tuohonkin "ihana aamu ja lähdempä tästä hiihtämään nyt kun ensin sävelsin seuraavan merkkiteokseni" -tyypiseen postaukseen.

Siellä on kyllä niin noloja kommentteja keski-ikäsiltä ja vähän vanhemmilta naisilta että. Ei hyvää päivää sentään mitä kuolaamista ja nuoleskelua. Eikö ne tajua, että kaikki näkee niiden kommentit 😂

Niin säälittävää. Jarkko nauraa matkalla pankkiin - jos on henkkarit 😂

Tarvitseeko hän lainaa vai miksi menee pankkiin??? Nykyaikana?

Se nyt on sellainen sanonta.

Vierailija
318/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo boomeri. Etkö sä todellakaan tiedä, kuka minä olen...

Vierailija
319/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo boomeri. Etkö sä todellakaan tiedä, kuka minä olen...

Varmaan Late tai Laten kaveri.

Vierailija
320/335 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mädän tähkän pitää soittaa vesalalle hän tätä halus muuten ei olis huu haa artisteilla keikkoja lainkaan. tähkä boikottiin. vartijalle300e bonus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi