Asuisitko vuoden lämmitetyssä koirankopissa downshiftaten jos miljoonan?
Sähkölämmitys olisi mutta huonekaluina vain risainen viltti ja ruokakuppi sekä vesikuppi, peräisin entiseltä asukkaalta ja trangia.
Miljoona maksettaisiin sellaisenaan, verottomana.
Kommentit (13)
Olen asunut, mutta miljoonaa en saanut.
En. Köyhillä on nyt tuo tilanne. Ellei tämä homma ala parantua ÄKKIÄ.
Miljoonasta kyllä. Ilman lämmitystä en.
Kröhöm
"Down-shifters" refers to people who adopt long-term voluntary simplicity in their lives. A few of the main practices of down-shifters include accepting less money for fewer hours worked, while placing an emphasis on consuming less in order to reduce their ecological footprint. One of the main results of these practices is being able to enjoy more leisure time in the company of others, especially loved ones."
Downshiftauksen idea on elämän leppoistaminen, ei mikään köyhäily tai taloudellisen riippumattoman tavoittelu.
Kyllähän tuosta pitäisi verot maksaa. Eli käteen jäisi 550..600 tuhatta - ei ole enää mikään iso summa.
Jos terveydenhuolto olisi järjestetty, trangialla saisi tehdä mitä ruokaa haluaa, sairaana pääsisi kopista pois ja olisi mahdollisuus kuntoilla päivittäin sekä tavata perhettään riittävän usein niin KYLLÄ. Tuolla miljoonalla pystyisi lopettamaan työnteon tuohon yhteen vuoteen ja keskittymään matkusteluun ja elämyksien etsimiseen.
Toki. Vuosi menee loppujen lopuksi äkkiä
Vierailija kirjoitti:
Minä vahingossa koko pullon.
Siis mitä v"ttua teit sille pullolle?! Perseeseenkö työnsit!? "BOFF!!"
Helposti. Olen matkoilla ja mökillä muutenkin valtaosan ajasta joten ihan sama millainen olisi ns. ykkösasunto. Nukkumapaikkahan se vain olisi joskus.
Verottomasta summasta puhuttiin eli verot on maksettu jo päältä. Siis miljoona puhtaana käteen niinkuin lottovoitossa.
Downsyndroomana shiftaten ja rokaten aamuun asti ain. Yeah, baby. Milli käteen!
Kyllä!