Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet olettavat että nainen tykkää saada

Vierailija
08.05.2015 |

suuseksiä? Ei suuseksiä pitäisi alkaa antamaan uudelle kumppanille ilman kysymistä. Itseltä läsähtää tunnelma, jos mies menee jalkoväliin nuolemaan, koska en saa siitä mitään seksuaalisesti.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei pidä suuseksin saamisesta, niin hänen velvollisuutensa on se selkeästi kertoa. Ei siis mitenkään vihjaamalla tai antamalla ymmärtää vaan ihan SANOMALLA ETTÄ EI TYKKÄÄ! Vittu että teillä naisilla on elämä vaikeaa saatana.

Vierailija
122/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Lähetän koko viikonlopun lentosuukkoja sarjatulituksella kaikkien naisten klitoriksiin, jotka eivät osaa ottaa piparistaan iloa irti. Planeetan paras lelu perseessä kiinni, eikä edes opetella käyttämään sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:07"]

Koska useimmat naiset tykkää saada sitä. Toki poikkeuksiakin varmasti on.

[/quote]

Silti pitää kysyä ennen toimiin ryhtymistä. Mä oletan että esileikin jälkeen saan yhdyntää ja sehän on sitä on perusseksiä. Jos haluaa jotain erikoista, niin pitää kysyä!

[/quote]

Mit vit? Onko suuseksi jotain erikoista vai? Missä luolassa sinä olet kasvanut? Niin, että jokaisen liikkeen kohdalla pitää kysyä, että "saako näin tehdä"? Kyllä siinä tunnelma latistuu ja hätäseen :)

Ehkä kannattaisi vinkata, että et niin pidä suuseksistä...

Vierailija
124/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:07"] Koska useimmat naiset tykkää saada sitä. Toki poikkeuksiakin varmasti on. [/quote]   Silti pitää kysyä ennen toimiin ryhtymistä. Mä oletan että esileikin jälkeen saan yhdyntää ja sehän on sitä on perusseksiä. Jos haluaa jotain erikoista, niin pitää kysyä! [/quote] Suuseksi on esileikkiä - ja perusseksiä.

[/quote]

Suuseksi ei todellakaan ole esileikkiä, vaan seksiä itsessään. Esileikkiä on ennen seksiä tapahtuva toiminta. Eikä suuseksi myöskään ole perusseksiä, sillä yhdyntä on se seksin perinteisin muoto. Samalla tavalla voisi ajatella, että anaaliseksi on perusseksiä ja mies voi survaista munansa naisen kakkoseen kysymyttä, koska kyllähän "kaikki tykkää".

Vierailija
125/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:07"]

Koska useimmat naiset tykkää saada sitä. Toki poikkeuksiakin varmasti on.

[/quote]

Silti pitää kysyä ennen toimiin ryhtymistä. Mä oletan että esileikin jälkeen saan yhdyntää ja sehän on sitä on perusseksiä. Jos haluaa jotain erikoista, niin pitää kysyä!

[/quote]

Mit vit? Onko suuseksi jotain erikoista vai? Missä luolassa sinä olet kasvanut? Niin, että jokaisen liikkeen kohdalla pitää kysyä, että "saako näin tehdä"? Kyllä siinä tunnelma latistuu ja hätäseen :)

Ehkä kannattaisi vinkata, että et niin pidä suuseksistä...

[/quote]

Ei se ole erikoista, mutta ei se ole kuitenkaan perusseksiä. Esim esileikin jälkeen sitä olettaa että seuraava siirto on että mies laittaa munaa pilluun, jos se meneekin kakkoseen tai mies alkaa lipomaan, niin ei se ole musta odotettavissa. Joten pitää kysyä, onko ok harrastaa muutakin kuin sitä ihan perinteistä seksiä.

Vierailija
126/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee sitten kysyä seuraavalta naiselta, että haluatko suusellaista. Tietenkin kysyn vasta sen jälkeen, kun näen, että onko ajeltu vai ajelematon. Ajeltu saa, jos haluaa, ajelematon ei saa, vaikka haluaisikin.,

Vierailija
127/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin, että suurin osa tykkää saada suuseksiä. Jotkut ei, kuten ei miehistäkään. Itsekään en erityisesti välitä kun gigulia imetään.

Vierailija
128/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yskän. Olen mies enkä saa mitään suihinotosta. Itse asiassa erektio usein alkaa laskea, mutta onneksi osaan avata suuni ja ohittaa tilanteen. Runkkaus sen sijaan kelpaa ja varsinkin, jos nainen suutelee samalla. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
129/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan aiheen vierestä...meillä onneksi molemmat nauttii suuseksistä, vaimokin nauttii kun saa imutella kulliani...samalla kehuen...rakas sulla on mahtava kyrpä...ihan mielettömän iso ja kova kulli ( todellisuudessa ihan normikokoa...)..tämä kehhuminen tuntuu tietenkin hyvältä ja innostaa minut maistelemaan piirakkaa....sopimus on että vaimolle ensin kunnon kieliorkut ja vasta sitten saa työntää melan pesään...että näin meillä:-)

Vierailija
130/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
131/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä siitä myöskään. Enkä todella ole mikään estoinen sängyssä. Kaikki muu käy mutta ei suuseksi minulle annettuna. Voi olla että ne miehet jotka ovat sitä nuolleet ovat tehneet sen "väärin" en mitään niin kamalaa tiedä kuin sen, että mies syöksyy samantien lipittämään klittaa sillä kovalla kielen kärjellä. Hrrr... Eikö ne tajua että se sattuu?!

Vierailija
132/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:47"]

En myöskään pidä. Se tuntuu vaan pahalta mielestäni. Ei siis vaan tunnu hyvältä siksi en sitä halua, ei tarkota että ällöttäisi mutta on vaan ihan turha edes koittaa.

[/quote]

Tuota pidän suuseksin antamisesta ja olen ollut kaltaisesi naisen kanssa. Toivoisin, että antaisit joskus kuitenkin koittaa, koska ainakin itseäni häiritsi se, että en edes koskaan itse päässyt testaamaan tuleeko siitä mitään. Minulla oli kuitenkin vakaa uskomus siihen, että suuseksiä on pakko pystyä antamaan niin, että siitä tulisi mielihyvää. Helyystasoa voi säädellä rajattomasti yms. Vaikka ei sitten olisikaan toiminut, niin harmitti tunne, että joku muu lurppahuuli on päässyt traumatisoimaan naiseni ja pilaamaan minulta tuon ilon.

En sitten tiedä miten hankalalta se tuntuu antautua tuohon mutta edes kerran elämässä olisi sen 15 minuuttia voinut mielestäni antaa, jotta olisi edes voinut itse todeta tilanteen. Sen jälkeen olisi helpompi uskoa, että maailma on totta.

[/quote]

Huoh. Mutta jos se klitoriksen suora hyväily ei tunnu hyvältä? Minä en edes mastruboidessani koske klitoriksen nyppylään. Ja en ole traumitsoitunut suuseksistä. Minä en vain nauti siitä, enkä halua sitä, enkä anna kenenkään miehen tehdä minulle sellaista jota en halua. Haluatko sinä antautua vartiksi persepanolle, jos joku nainen haluaa dildolla luukuttaa perseeseen, ihan vain testatakseen, josko tämä mies nauttisi?

Miksi pitää painostaa naista seksiin josta nainen ei pidä??
[/quote]

Kyllä minun klitoristanikin saa nuolla - ja nautin siitä - mutta parhaalta tuntuu se, kun mies nuolee alhaalta ylös (ei välttämättä klitorikseen asti) pitkin nuolaisuin. Oikein alkaa tehdä taas mieli sitä pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
133/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:20"]

hiukan aiheen vierestä...meillä onneksi molemmat nauttii suuseksistä, vaimokin nauttii kun saa imutella kulliani...samalla kehuen...rakas sulla on mahtava kyrpä...ihan mielettömän iso ja kova kulli ( todellisuudessa ihan normikokoa...)..tämä kehhuminen tuntuu tietenkin hyvältä ja innostaa minut maistelemaan piirakkaa....sopimus on että vaimolle ensin kunnon kieliorkut ja vasta sitten saa työntää melan pesään...että näin meillä:-)

[/quote]

Miksi vaimo suostuu yhdyntään jos on jo saanut?

[/quote]

Tätä määkin naisena ihmettelen. Jos saisin orgasmin jo ennen yhdyntää enkä nauttisi yhdynnästä niin miksi sitä harrastaisin? Onneksi nautin, meillä siirrytään esileikin jälkeen suoraan yhdyntään, josta saan tyydytyksen.
[/quote]

Minä saan orgasmin nuoltaessa, mutta yleensä haluan, että mies lopettaa ennen sitä, jotta saan orkun yhdynnässä. G-pisteorgasmi vaan tuntuu paremmalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä