Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet olettavat että nainen tykkää saada

Vierailija
08.05.2015 |

suuseksiä? Ei suuseksiä pitäisi alkaa antamaan uudelle kumppanille ilman kysymistä. Itseltä läsähtää tunnelma, jos mies menee jalkoväliin nuolemaan, koska en saa siitä mitään seksuaalisesti.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:55"]

Koska suurin osa tykkää. Ihan niin kuin miehetkin nauttii suihinotosta.

[/quote]

Niimpä,suurin osa,ei kaikki.Ei koskaan pidä olettaa mitään,varsinkaan seksimieltymysten suhteen,vaan selvittää mistä senhetkinen kumppani tykkää.

[/quote]

Mahtavat olla kiihkeitä leidejä.

Saisiko rintoja hyväillä? Entä paidan alta? Okei, hidastetaan vähän... Saanko jättää valot päälle? Okei okei. Joko olet valmis riisuumaan? Onpa teillä kauniit sääret... Ai, jätätkö paidan päälle? Suurin osa on kyllä riisunut, mutta sinä oletkin ainutlaatuinen ja herkkä nainen! Nyt aion suudella teitä. Saako reiteen koskea? Mistä saa hyväillä? Okei, varon noita kohtia. Haluaisitko koskea penistä? Ei sitten. Anteeksi, suurimmalle osalle käy, olinpa ajattelematon! Käykö lähetyssaarnaaja? Saanko ottaa kaulahuivinne pois?

Vierailija
82/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Mieheni ei tosin halua antaa ollenkaan suuseksiä, mutta voisin hyvin kuvitella pitäväni miehestä, joka suutelisi vain reisieni sisäpintaa, häpyhuuliani ja häpykumpuani. Ajatuskin klitoriksen nuolemisesta tai imemisestä tuntuisi sen sijaan epämukavalta.

[

"Ei ole kyse estoista. Voisin harrastaa suuseksiä JOS saisin siitä nautintoa. Mutta en pidä klitoriksen suorasta hyväilystä, joten ei kiitos."

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:55"]Joo ja sit jos sanot että et tykkää suuseksistä niin syy on aina miesten mielestä edellisissä rakastajissa :D
[/quote]

Juuri näin. "Sinua ei vain ole nuoltu oikein" iiih... Ihan sama, mutta en vain pidä siitä. Siinä se. Toisaalta pidän siitä, että olen kontallani ja mies nuolee takaa, mutta inhottavinta on se, että makaan selälläni ja mies laittaa päänsä sinne.
[/quote]eli nenä peppureiässä kiinni, sää härski olet.
[/quote]

No, mitä härskiä siinä on!? Puhtaat paikat ja tuntuu minusta nautinnolliselta :D
[/quote]No peppureikä ei ikinä oke niin puhdas etteikö kakka haisisi. Et kai muuta luullut.
[/quote]

No, miehelle kelpaa ja hän siitä nauttii myös :D
[/quote]No toiset tykkää kakan hajusta, toiset (suurin osa) ei.

Vierailija
84/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:55"]Joo ja sit jos sanot että et tykkää suuseksistä niin syy on aina miesten mielestä edellisissä rakastajissa :D [/quote] Juuri näin. "Sinua ei vain ole nuoltu oikein" iiih... Ihan sama, mutta en vain pidä siitä. Siinä se. Toisaalta pidän siitä, että olen kontallani ja mies nuolee takaa, mutta inhottavinta on se, että makaan selälläni ja mies laittaa päänsä sinne. [/quote]eli nenä peppureiässä kiinni, sää härski olet. [/quote] No, mitä härskiä siinä on!? Puhtaat paikat ja tuntuu minusta nautinnolliselta :D [/quote]No peppureikä ei ikinä oke niin puhdas etteikö kakka haisisi. Et kai muuta luullut. [/quote] No, miehelle kelpaa ja hän siitä nauttii myös :D

[/quote]

O.o Siis pepun nuolentaako täällä tarjotaan nyt kompromissina ongelmaan. Tavallisia parisuhdeterapeutteja suomi pullollaan.

Vierailija
85/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

Niimpä,suurin osa,ei kaikki.Ei koskaan pidä olettaa mitään,varsinkaan seksimieltymysten suhteen,vaan selvittää mistä senhetkinen kumppani tykkää.

[/quote]

Saisiko rintoja hyväillä? Entä paidan alta? Okei, hidastetaan vähän... Saanko jättää valot päälle? Okei okei. Joko olet valmis riisuumaan? Onpa teillä kauniit sääret... Ai, jätätkö paidan päälle? Suurin osa on kyllä riisunut, mutta sinä oletkin ainutlaatuinen ja herkkä nainen! Nyt aion suudella teitä. Saako reiteen koskea? Mistä saa hyväillä? Okei, varon noita kohtia. Haluaisitko koskea penistä? Ei sitten. Anteeksi, suurimmalle osalle käy, olinpa ajattelematon! Käykö lähetyssaarnaaja? Saanko ottaa kaulahuivinne pois?

[/quote]

Hyvin oivallettu,ainoat vaihtoehdot tosiaan ovat "Käyn suoraan asiaan ja nuolen vaikka nainen kuinka inhoaa suuseksiä" tai "Kyselen koko ajan miten on hyvä". Mitään välimuotoahan ei ole.Mitä muuta seksissä  voi mielestäsi tehdä kyselemättä? Jos on OK vain työntää pää jalkoväliin ja alkaa nuolla,voiko myös työntyö sisään silloin kuin itse sattuu huvittamaan? Päättää että tänään pannaankin vaihteeksi perseeseen,kaikkihan siitä kuitenkin salaa tykkää?

Vierailija
86/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:11"]

Varmaan ne ajattelevat,että koska itse nauttivat suuseksistä niin paljon,toinenkin osapuoli nauttii.Meillä myös mies ei millään tunnu uskovan,että suuseksin saaminen saa minut enemmän vaivaantuneeksi kuin hurmioon,mies itse on aina hinkumassa suikkaria.Aika tökeröä kyllä kyselemättä käydä vain nuolemaan,voihan uuden tuttavuuden kanssa hienovaraisesti tunnustella mistä hän innostuu.

[/quote]

No olen kyllä syyllinen tuhon suinpäin syöksymiseen ja useimmitenhan vastaanotto on ihan positiivista. Penikseni on varsin kookas, joten suuseksin avulla pystyn myös varmistamaan riittävän liukuvuuden, joka etenkin kondomia käytettäessä on helposti ongelma. Jos ei ole liukuvoidetta, niin käytännössähän sitä joutuu räkimään sitten pipariin tai käteensä ja levittämään sitten siitä penikseen. En koe tuollaista toimintaa kovin herrasmiesmäiheksi ja pyrin välttämään.

Ilman riittäviä liukasteita menee naiselta paikat rikki ja kondomi saattaa rikkoutua. Eli joitakin käytännön näkökohtia liittyy tähän nuoleskeluun.

[/quote]

Miten ihmeessä suuseksi ja liukkuus liittyvät toisiinsa? Siis sä käyt suoraan asiaan eikä teillä ole ollenkaan esilekkkiä jonka aikana nainen kostuu? Meillä on esileikki aina vartin, siihen kuuluu hyväilyä ja pussailua ja silittelyä, mutta ei sukelinten koskettalua eikä suuseksiä. Siitten kun miehellä seisoo ja mä olen märkä niin aloitetaan yhdyntä. Ei todellakaan mitään suuseksiä tarvita siihen kostumiseen vaan ESILEIKKI.

[/quote]

Voihan joillain suuseksi olla osa esileikkiä,mutta se edellyttää että nainen nauttii suuseksistä.Ei sellaisesta kiihotu ja kostu joka ei tunnu hyvältä.Kyllä ihan kaikenkokoisia peniksia varten tarvitsee lämmitellä naista ensin,mutta itse ainakin kiihotun paljon enemmän käsillä hyväilystä ja suutelusta.Pillun nuoleminen ei tunnu hyvältä ja vaivaannun,en kiihotu,jos siihen miehen mieliksi suostun.

[/quote]

niin, sitä just ihmettelin että miksei tuo mies kiihota naistaan muuten, vaihtoehdot ovat liukkari, sylki tai nuoleminen. Hyi että. Meillä on onneksi monipuolinen ja ihan esileikki, ei tartte kättä, kieltä eikä sylkeä...

[/quote]

No siis jos yhdyntä kestää kauemmin ja on kondomi ja isompi penis niin kuivuminen tulee kyllä helposti ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. Ensimmäiset 10 minuuttia nyt menee ihan hyvin, mutta usein yksin naisen kosteuden eritys ei vaan riitä. En keksinyt tätä mitenkään päästäni. Nuolemisella saan asian korjattua sisäsiististi kesken yhdynnänkin.

[/quote]

ÖH :D :D Meillä yhdyntä kestää aina 10-40 minuuttia ja aina riittää oma kosteus jos on tarpeeksi kiihottavaa menoa. Tietty, jos seksi on huonoa, niin voi kuivahtaa kesken kaiken. Joten opettele panemaan niin että naisesi saa nautintoa niin ei kuivu kesken kaiken...

[/quote]

Joo mutta kun peniksen pinta-ala ja kondomi on tässä osatekijöinä. Mun penis on yhtäpaksu kuin oma ranteeni. Lisävoitelu on todellakin usein tarpeen. Vieläkin on traumoja, kun kerran yhdellä tytöllä tuli verta yhdynnän jälkeen. Kotona minulla on kyllä vesiliukoiset voiteet mutta en nyt kanna niitä aina mukana kun seksiä kuitenkin lohkeaa aika harvoin baareista.

Vierailija
87/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"]

Varmaan ne ajattelevat,että koska itse nauttivat suuseksistä niin paljon,toinenkin osapuoli nauttii.Meillä myös mies ei millään tunnu uskovan,että suuseksin saaminen saa minut enemmän vaivaantuneeksi kuin hurmioon,mies itse on aina hinkumassa suikkaria.Aika tökeröä kyllä kyselemättä käydä vain nuolemaan,voihan uuden tuttavuuden kanssa hienovaraisesti tunnustella mistä hän innostuu.

[/quote]

No olen kyllä syyllinen tuhon suinpäin syöksymiseen ja useimmitenhan vastaanotto on ihan positiivista. Penikseni on varsin kookas, joten suuseksin avulla pystyn myös varmistamaan riittävän liukuvuuden, joka etenkin kondomia käytettäessä on helposti ongelma. Jos ei ole liukuvoidetta, niin käytännössähän sitä joutuu räkimään sitten pipariin tai käteensä ja levittämään sitten siitä penikseen. En koe tuollaista toimintaa kovin herrasmiesmäiheksi ja pyrin välttämään.

Ilman riittäviä liukasteita menee naiselta paikat rikki ja kondomi saattaa rikkoutua. Eli joitakin käytännön näkökohtia liittyy tähän nuoleskeluun.

[/quote]

Miten ihmeessä suuseksi ja liukkuus liittyvät toisiinsa? Siis sä käyt suoraan asiaan eikä teillä ole ollenkaan esilekkkiä jonka aikana nainen kostuu? Meillä on esileikki aina vartin, siihen kuuluu hyväilyä ja pussailua ja silittelyä, mutta ei sukelinten koskettalua eikä suuseksiä. Siitten kun miehellä seisoo ja mä olen märkä niin aloitetaan yhdyntä. Ei todellakaan mitään suuseksiä tarvita siihen kostumiseen vaan ESILEIKKI.

[/quote]

Voihan joillain suuseksi olla osa esileikkiä,mutta se edellyttää että nainen nauttii suuseksistä.Ei sellaisesta kiihotu ja kostu joka ei tunnu hyvältä.Kyllä ihan kaikenkokoisia peniksia varten tarvitsee lämmitellä naista ensin,mutta itse ainakin kiihotun paljon enemmän käsillä hyväilystä ja suutelusta.Pillun nuoleminen ei tunnu hyvältä ja vaivaannun,en kiihotu,jos siihen miehen mieliksi suostun.

[/quote]

niin, sitä just ihmettelin että miksei tuo mies kiihota naistaan muuten, vaihtoehdot ovat liukkari, sylki tai nuoleminen. Hyi että. Meillä on onneksi monipuolinen ja ihan esileikki, ei tartte kättä, kieltä eikä sylkeä...

[/quote]

No siis jos yhdyntä kestää kauemmin ja on kondomi ja isompi penis niin kuivuminen tulee kyllä helposti ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. Ensimmäiset 10 minuuttia nyt menee ihan hyvin, mutta usein yksin naisen kosteuden eritys ei vaan riitä. En keksinyt tätä mitenkään päästäni. Nuolemisella saan asian korjattua sisäsiististi kesken yhdynnänkin.

[/quote]

ÖH :D :D Meillä yhdyntä kestää aina 10-40 minuuttia ja aina riittää oma kosteus jos on tarpeeksi kiihottavaa menoa. Tietty, jos seksi on huonoa, niin voi kuivahtaa kesken kaiken. Joten opettele panemaan niin että naisesi saa nautintoa niin ei kuivu kesken kaiken...

[/quote]

Joo mutta kun peniksen pinta-ala ja kondomi on tässä osatekijöinä. Mun penis on yhtäpaksu kuin oma ranteeni. Lisävoitelu on todellakin usein tarpeen. Vieläkin on traumoja, kun kerran yhdellä tytöllä tuli verta yhdynnän jälkeen. Kotona minulla on kyllä vesiliukoiset voiteet mutta en nyt kanna niitä aina mukana kun seksiä kuitenkin lohkeaa aika harvoin baareista.

[/quote]

Mahdat olla kapearanteinen mies :O Tietenkin voit kostuttaa parteneitasi nuolemalla,JOS he kiihottuvat nuolemisesta. Jos nainen ei tykkää suuseksin saamisesta,se ei auta kostumaan,silloin pitää kiihottaa muuten. Ihme inttämistä päivänselvästä asiasta.

Vierailija
88/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:30"]

Minun vaimoni sanoi seurustelun alkuaikoina suoraan ettei halua antaa eikä saada suuseksiä. Olin melko hämmentynyt, koska siihen asti olin luullut kaikkien naisten nauttivan kielihommista. Mutta tietysti parempi näin, että teki heti asiat selviksi.

(Ikävä kyllä hän ei kertonut ettei tulevaisuudessa halua seksiä ylipäätään)

[/quote]

Kai jätit hänet? 

Vierailija
89/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mahdat olla kapearanteinen mies :O Tietenkin voit kostuttaa parteneitasi nuolemalla,JOS he kiihottuvat nuolemisesta. Jos nainen ei tykkää suuseksin saamisesta,se ei auta kostumaan,silloin pitää kiihottaa muuten. Ihme inttämistä päivänselvästä asiasta.

[/quote]

Joo no toin vain esille näitä käytännön syitä ja on kieltämättä aika kapea ranne.  Eksyi aiheesta. Ei niitä esileikkejä oikein kyllä ole ollut tapana aloittaa uudelleen kesken yhdynnän. Olen kyllä joskus valuttanut kuolaa käteen ja hieronut alapäähän mutta on se aika ällöttävää. No en enää kommentoi tähän enempää.

Vierailija
90/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:17"]

Hyvin oivallettu,ainoat vaihtoehdot tosiaan ovat "Käyn suoraan asiaan ja nuolen vaikka nainen kuinka inhoaa suuseksiä" tai "Kyselen koko ajan miten on hyvä". Mitään välimuotoahan ei ole.Mitä muuta seksissä  voi mielestäsi tehdä kyselemättä? Jos on OK vain työntää pää jalkoväliin ja alkaa nuolla,voiko myös työntyö sisään silloin kuin itse sattuu huvittamaan? Päättää että tänään pannaankin vaihteeksi perseeseen,kaikkihan siitä kuitenkin salaa tykkää?

[/quote]

Minuun saa ainakin työntyä ihan milloin huvittaa, jos olen ottanut housuni pois tai antanut miehen riisua ne.

Anaaliin kuivana työntyminen taas on tuskallista, joten se on hieman eri asia. Sormen saa kyllä työntää, mutta jos mies alkaa lämmitellä minua anaaliseksiin venyttelemällä useammalla sormella silloin, kun anaali ei huvita, niin yksinkertaisesti vaihdan asentoa siten, että mies ymmärtää lopettaa sen sijaan, että tönöttäisin siinä verisesti loukkaantuneena ja kiroaisin mielessäni sitä, kun miesten pitää aina luulla ja olettaa ja nyyh.

On OK suudella kaulasta kysymättä. On OK nuolla nännejä, suukotella reisiä, maistaa pimppaa. Miksei olisi? Se ei satu eikä mitään mene rikki, ellei mies ole liian raju. Jos mies on liian raju, mielestäni on OK sanoa "vähän hellemmin, jookos" sen sijaan, että taas loukkaantuisi ja tulisi nillittämään av-mammoille.

Jos on tosiaan niin estynyt, että huulet saavat koskettaa vain huulia ja pimppaan saa mennä vain penis, niin siitä voi mielestäni yrittää keskustella ennen seksiä, ettei toinen vaan vahingossa mene olettamaan, että mamma on niin kuin muutkin ja sallii muutkin seksin muodot kuin sen lähetyssaarnaajan pimeässä.

Vierailija
91/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eih....Edelleen yhdyntä on sitä perusseksiä. Esileikin jälkeen on oletus että siihen siirrytään. Kaikki joka poikkeaa tästä, vaarii eritysiluvan, esim kakkoseen laittaminen ja suuseksi.

Vierailija
92/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Minuun saa ainakin työntyä ihan milloin huvittaa, jos olen ottanut housuni pois tai antanut miehen riisua ne.

Anaaliin kuivana työntyminen taas on tuskallista, joten se on hieman eri asia. Sormen saa kyllä työntää, mutta jos mies alkaa lämmitellä minua anaaliseksiin venyttelemällä useammalla sormella silloin, kun anaali ei huvita, niin yksinkertaisesti vaihdan asentoa siten, että mies ymmärtää lopettaa sen sijaan, että tönöttäisin siinä verisesti loukkaantuneena ja kiroaisin mielessäni sitä, kun miesten pitää aina luulla ja olettaa ja nyyh.

On OK suudella kaulasta kysymättä. On OK nuolla nännejä, suukotella reisiä, maistaa pimppaa. Miksei olisi? Se ei satu eikä mitään mene rikki, ellei mies ole liian raju. Jos mies on liian raju, mielestäni on OK sanoa "vähän hellemmin, jookos" sen sijaan, että taas loukkaantuisi ja tulisi nillittämään av-mammoille.

Jos on tosiaan niin estynyt, että huulet saavat koskettaa vain huulia ja pimppaan saa mennä vain penis, niin siitä voi mielestäni yrittää keskustella ennen seksiä, ettei toinen vaan vahingossa mene olettamaan, että mamma on niin kuin muutkin ja sallii muutkin seksin muodot kuin sen lähetyssaarnaajan pimeässä.

[/quote]

Öh. No minä en halua, että anaaliini työnnetään yhtään mitään, samoin en halua suuta pilluun. Ja tämän pitäisi olla ihan perusjuttu, että jos perusseksistä poiketaan, niin kysytään lupa. Edelleen yhdyntä on sitä perusseksiä, suuseksi ja anaaliseksi voivat olla kiva lisä, JOS niistä tykkää. Minä en tykkää.

Vierailija
93/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni sanoi seurustelun alkuaikoina suoraan ettei halua antaa eikä saada suuseksiä. Olin melko hämmentynyt, koska siihen asti olin luullut kaikkien naisten nauttivan kielihommista. Mutta tietysti parempi näin, että teki heti asiat selviksi.

[/quote]

Ehkä hän ei silloin tiennyt sitä itsekään.Libido voi muuttua ajan myötä.Tosin törkeää parisuhteessa tehdä yksipuolinen päätös,että ei enää harrasteta seksiä.

Vierailija
94/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Ehkä hän ei silloin tiennyt sitä itsekään.Libido voi muuttua ajan myötä.Tosin törkeää parisuhteessa tehdä yksipuolinen päätös,että ei enää harrasteta seksiä.

[/quote]

Miten seksiä voi harrastaa, jos ei kiihotu? Ei se ole mikään päätös, jos ei vaan kiihotu eikä ole haluja.

Vierailija
95/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo no toin vain esille näitä käytännön syitä ja on kieltämättä aika kapea ranne.  Eksyi aiheesta. Ei niitä esileikkejä oikein kyllä ole ollut tapana aloittaa uudelleen kesken yhdynnän. Olen kyllä joskus valuttanut kuolaa käteen ja hieronut alapäähän mutta on se aika ällöttävää. No en enää kommentoi tähän enempää.

[/quote]

Siis onko pano niin huono, että nainen ei eritä panon aikana enää lisää kosteutta?

Vierailija
96/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten koskaan kukaan nainen kysynyt lupaa suuseksin antamiseen. En silti valita.

Vierailija
97/133 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:02"]

Ei ole muuten koskaan kukaan nainen kysynyt lupaa suuseksin antamiseen. En silti valita.

[/quote]

Mä en antais ilman miehen lupaa.

Vierailija
98/133 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:20"]

hiukan aiheen vierestä...meillä onneksi molemmat nauttii suuseksistä, vaimokin nauttii kun saa imutella kulliani...samalla kehuen...rakas sulla on mahtava kyrpä...ihan mielettömän iso ja kova kulli ( todellisuudessa ihan normikokoa...)..tämä kehhuminen tuntuu tietenkin hyvältä ja innostaa minut maistelemaan piirakkaa....sopimus on että vaimolle ensin kunnon kieliorkut ja vasta sitten saa työntää melan pesään...että näin meillä:-)

[/quote]

Miksi vaimo suostuu yhdyntään jos on jo saanut?

[/quote]

Tätä määkin naisena ihmettelen. Jos saisin orgasmin jo ennen yhdyntää enkä nauttisi yhdynnästä niin miksi sitä harrastaisin? Onneksi nautin, meillä siirrytään esileikin jälkeen suoraan yhdyntään, josta saan tyydytyksen.

Vierailija
99/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
100/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina opettanut, että suuseksi on naisille n.neljä kertaa vähemmän tärkeää kuin miehille ja tätä foorumia lukiessa olen tajunnut, että naiset ovat todella erilaisia ja vaikeita ennustaa, kun taas miehet ovat melko ennustettavia.

Miesten foorumeja lukemalla olen myös huomannut, miten vaikeaa toisille miehille on toisinaan ymmärtää, että miehen ei tarvitse latkia naista ollakseen hyvä mies tai tehdäkseen "vastapalveluksen". Monessa tapauksessa se varmaan kiihottaa miestä enemmän kuin naista. Hyvän suhteen yhtenä tunnusmerkkinä voisi pitää sitä, että nainen tarjoilisi suuseksiä tuon tuosta ilman että se johtaisi mihinkään muuhun mieheen kohdistuvaan velvoitteeseen. Jos nainen ihailee ja pitää miehestä tarpeeksi, niin se miehelle koituva ilo suuseksin vastaanottamisesta on naiselle riittävä kannustin ja palkinto. Naiselle ei voi sen sijaan tehdä seksuaalista palvelusta, vaikka monet nuoret pojat ovat medioiden kautta harhautuneet niin ajattelemaan ja muistelevat sitten vanhempana nolona miten tuli ajateltua.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi