Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpia on enemmän? Pahoja vai hyviä ihmisiä?

Vierailija
08.05.2015 |

Mun kokemukseni mukaan vähintään 90 % on pahoja, kiusaajia ja peesaajia yms.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVIÄ IHMISIÄ !

Vierailija
22/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviksiä tietenkin! Muutenhan ihmiskunta olisi tuhoutunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:39"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:35"] Voisiko olla niin, että tuollainen jaottelu on pikkulapsen maailmasta. Aikuiset eivät jaa ihmisiä pahoihin ja hyviin. Normaaliin henkiseen kehitykseen kuuluu jo lapsena ymmärrys siitä, että kuka tahansa ihminen voi tehdä pahoja ja hyviä tekoja. Kyllä aikuisella tulisi olla sisäistettynä se, että olemassa täysin hyvää ihmistä tai täysin pahaa ihmistä. Voi elämä sentään. [/quote] Ne sun "aikuiset" on kiusaajia, pettäjiä, kalaltajia, väkivaltaisia, juoruajia, selkään puukottajia lista jatkuu... Usein itse ei tunnista muiden ongelmia jos kuuluu selkeästi johonkin ryhmään. [/quote] No nimenomaan. Joo voi ihmiset olla vaikka eri ihmisille hyviä ja eri ihmisille pahoja mutta mulle varmasti se 90 % ihmisistä on ihan selvästi pahoja. Se että ihminen on vaikka kymmenelle sadasta hyvä ja muille ilkeä, tekee mun näkökulmastani tuosta ihmisestä pahan. [/quote] Millä kriteerillä määrittelet pahuuden? Joku toinen määrittelee sen omalla tavallaan. Oletko sinä omasta mielestäsi hyvä ihminen? Minun mielestäni et ole, koska et pysty erottamaan tekoa ihmisestä.

[/quote]

Tottakai pystyn erottamaan teon ihmisestä eikä esim. yksittäisillä haukkumisilla ole väliä, mutta hyvä ihminen ei tee pahoja tekoja, kiusaa ja aja muita itsemurhaan tai tue sellaisia ihmisiä jotka niin tekevät.

Vierailija
24/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman edun tavoittelijat toisen mustamaalaamisella ovat pahoja ihmisiä. Jokaisella työpaikalla suurin osa on sellaisia. Kun ei äly riitä, niin mennään mistä aita on matalin. Eli yritetään saada muut näyttämään huonommilta

Vierailija
25/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:39"]

Eiköhän meistä useimmat ole pohjimmiltaan hyviä. Joskus vaan tulee tyhmyyksissään tehtyä asioita jotka jälkikäteen kaduttaa. Läpeensä pahoja psykopaatteja on aika pieni osa ihmisistä.

[/quote]

No aika harva varmastikaan katuu ikinä missään elämänsä vaiheessa mitään kiusaamisiaan, päinvastoin, ovat ylpeitä kun saavat muille aiheutettua pahaa.

Vierailija
26/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,7 % pahoja ja 82,3 % hyviä.

Vierailija
27/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:27"]

Mun kokemukseni mukaan vähintään 90 % on pahoja, kiusaajia ja peesaajia yms.

[/quote]

Totta. On pahuutta olla puuttumatta, jos joku kiusaa tai syrjii jne.

Pahoja silmän ummistajia on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi