Mitä voisin laulaa 5vuotiaalle tytölle?
Eli siis olen itse 16v itse ja siskoni 5vsiskoni kuoli syöpään.. Äiti ajatteli että voisin laulaa jonkun laulun hautajaisissa. Itse ajattelin Lintu laulua. Ehdotuksia kappaleisiin?
Kommentit (7)
Maan korvessa. Niin kaunis on maa. Jumalan kämmenellä. Ystävä sä lapsien. Ilta on tullut, Luojani. Osanottoni sinulle! <3
Syvin osanottoni :,( ♥
En tiedä millaisia lauluja kirkossa voi laulaa, mutta Päivänsäde ja menninkäinen on kaunis lastenlaulu...
Niin kaunis on maa.
Osanotto teille.
Lintu on tosi kaunis laulu ja varmasti sopii kappeliin.
Sitten on aivan aivan ihana Samuli Edelmanin kirkossa. En vain pysty itse sitä kuuntelemaan itkemättä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:56"]Lintu on tosi kaunis laulu ja varmasti sopii kappeliin.
Sitten on aivan aivan ihana Samuli Edelmanin kirkossa. En vain pysty itse sitä kuuntelemaan itkemättä.
[/quote]
Itse en nii paljon tykkää kirkossa laulusta.. Ajattelin myös Prinsessalle laulua. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:41"]Maan korvessa. Niin kaunis on maa. Jumalan kämmenellä. Ystävä sä lapsien. Ilta on tullut, Luojani. Osanottoni sinulle! <3
[/quote]
Kiitos ideoistasi:). Jumalan kämmenellä on myös hyvä laulu sitäkin ajattelin aluksi. Ap
Otan osaa. Lintu laulu on ihan kiva, mutta käykö Kirkossa laulu?