Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö raskaana olevaa muistaa äitienpäivänä?

Vierailija
08.05.2015 |

Sisko synnyttää ensimmäisen lapsensa muutama viikko äitienpäivän jälkeen. Lasketaanko hänet siis jo äidiksi, vaikka vauva ei ole vielä mahasta ulkona? Onnittelenko häntä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele, eiköhän hän miellä itsensä jo äidiksi. Kyllä mun mistäkin onnitelltiin viime Isänpäivän, vaikka vauva oli sillon vielä mun mahassa.

Vierailija
4/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä raskaana ollessa olettanut kenenkään onnittelevan mutta yllättävän moni onnittelikin. Tee niin kuin sinusta tuntuu, mun mielestäni ei tarvitse onnitella mutta siskosi saattaa sitä olettaa.

Vierailija
5/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua onniteltiin silloin ja tuntui kyllä mukavalta. Sain asiakkailta korin jossa oli kaikkea kivaa hemmottelua, rasvoja ja imetysteetä, itse tehtyjä keksejä. :)

Vierailija
6/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!!!

Vierailija
7/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... mun mielestä äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä tai vaimoa! Ei äitejä ylipäänsä, puhumattakaan raskaana olevista. 

Vai onko etiketti muuttunut?  

Vierailija
8/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli Isänpäivänä matkoilla toisen naisen kanssa silloin kun mä olin raskaana. Ei edes vastannut puhelimeen... Nyt vauva on syntynyt ja vietän sitten ekaa äitienpäivää ilman lapsen isää. Mahtaakohan mua muistaa kukaan?

Vierailija
9/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, aion siis onnitella. :) AP

Vierailija
10/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuohan nyt on päivän selkeä asia, että vain tyhmät onnittelevat äitienpäivänä vielä raskaana olevaa naista, eihän hän vielä mikään äiti ole ensimmäistä odottaessaan, eihän vauva ole vielä edes syntynytkään, ja mitä vain voi tapahtua, vaikka laskettuun aikaan ei olisi aikaa kuin vähän aikaa.

Äitienpäivänä onnitellaan vain ja ainoastaan jo äidiksi tulleita, eli lapsensa synnyttäneitä äitejä.

Vierailija
11/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]Mun mies oli Isänpäivänä matkoilla toisen naisen kanssa silloin kun mä olin raskaana. Ei edes vastannut puhelimeen... Nyt vauva on syntynyt ja vietän sitten ekaa äitienpäivää ilman lapsen isää. Mahtaakohan mua muistaa kukaan?
[/quote]

Höh :( Hyvää tulevaa äitienpäivää sinulle ♡ osta joku ihana leivos ja kauniita kukkia, nauti äitiyden ihanuudesta ja juhlista itseäsi, olet sen ansainnut!

Vierailija
12/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen syntyi noin viikko äitienpäivän jälkeen. Muistan itse ajatelleeni silloin että harmi kun en vielä saa juhlia, mutta ensi vuonna sitten. (LA oli jo ohi) Minusta olisi ollut hassua juhlistaa äitiyttä jo silloin vaikka lapsi ei ollut syntynyt. Toki olemassa oli mahassani mutta siltikin...

Vierailija
13/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]Mun mies oli Isänpäivänä matkoilla toisen naisen kanssa silloin kun mä olin raskaana. Ei edes vastannut puhelimeen... Nyt vauva on syntynyt ja vietän sitten ekaa äitienpäivää ilman lapsen isää. Mahtaakohan mua muistaa kukaan?
[/quote]
Voi kyllä sinun vauvasi muistaa vaikkei osaa vielä kertoa tai edes tiedä mikä äitienpäivä on. Mene vaikka oman äitisi luokse, hän varmasti muistaa. Tai jonkun muun läheisesi luokse? Hyvää tulevaa äitienpäivää!

Vierailija
14/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]Mun mies oli Isänpäivänä matkoilla toisen naisen kanssa silloin kun mä olin raskaana. Ei edes vastannut puhelimeen... Nyt vauva on syntynyt ja vietän sitten ekaa äitienpäivää ilman lapsen isää. Mahtaakohan mua muistaa kukaan?
[/quote]

Höh :( Hyvää tulevaa äitienpäivää sinulle ♡ osta joku ihana leivos ja kauniita kukkia, nauti äitiyden ihanuudesta ja juhlista itseäsi, olet sen ansainnut!
[/quote]

Kiitos!!!! Tärkeintä äitienpäivässä on kuitenkin tuo oma ihana lapsi. Joka oli mun osalta pitkään kaivattu ja odotettu. Vaikka lapsen isä meidät sitten hylkäsikin.

Vierailija
15/15 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]Mun mies oli Isänpäivänä matkoilla toisen naisen kanssa silloin kun mä olin raskaana. Ei edes vastannut puhelimeen... Nyt vauva on syntynyt ja vietän sitten ekaa äitienpäivää ilman lapsen isää. Mahtaakohan mua muistaa kukaan?
[/quote]
Voi kyllä sinun vauvasi muistaa vaikkei osaa vielä kertoa tai edes tiedä mikä äitienpäivä on. Mene vaikka oman äitisi luokse, hän varmasti muistaa. Tai jonkun muun läheisesi luokse? Hyvää tulevaa äitienpäivää!
[/quote]

Kiitos! Aionkin mennä äitini luokse. Mutta jotenkin viime syksynä kuvittelin silti ekan äitienpäivän hiukan toisenlaiseksi....