Kimin uusi blondattu tukka!
Eli kim meni vaalentamaan tukkansa. Kumpi sopii paremmin tumma vai vaalea?
Kommentit (22)
No ei noilla ihon, silmien ja karvoituksen väreillä voi näyttää blondattuna kauniilta ja luontevalta, ei sitten millään. Tummana kaunis, blondina halpisfeikki.
Näyttää OUDOLTA. Alienilta? Mitä naamalle taas tehty? Kiristelty lisää?
Sillä oli aikasemminkin blodi tukka, mutta oli siinä ihan ok näköinen, toi blondaus on mennyt metsään. Ja muutenkin noin tummilla piirteillä tumma sopii paremmin!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:47"]
[/quote]Nii siis toi vaalee tukka oli ihan ok ja sopi. Sitten meni tummentamaan ja nyt taas vaalensi ja piloille meni
Veikkaan että tunkee tuohon jotkut vaaleat pidennykset ja taas saadaan "ihastella" kimin uutta tyyliä.
No hyi, ei sovi yhtään! Ai kauhee.. Kaikki tuo raha ja hiukset on kusenpolttaman väriset! Mä saan kotikonstein 1000 kertaaa paremman.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:51"]
No hyi, ei sovi yhtään! Ai kauhee.. Kaikki tuo raha ja hiukset on kusenpolttaman väriset! Mä saan kotikonstein 1000 kertaaa paremman.
[/quote]
Joo noi näyttää sille, että on kotioloissa valkaistu kloriitin kanssa. Eikä sovi tummapiirteisen Kimin kasvoille yhtään, näyttää tosiaan ET:ltä!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:51"]
[/quote]No mun mielestä kohtuu hyvin kumminkin saanut mustan tukan vaalentumaan nopeasti, luin että yhden päivän aikana muutos mustasta tuohon. Mutta silti kylhän se tumma vie voiton. Kai se tuotakin vähän vielä tuunaa tai tuskin kauaa tuolla lookilla meinaa mennä.
Just kun sillä oli upee tukka, se lyhkäsempi musta tukka puki ihan älyttömän hyvin Kimiä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:38"]Räikkösen Kim
[/quote]
Minäkin luulin et on räikkösestä, olikin tuosta kotkasta
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:00"]
Just kun sillä oli upee tukka, se lyhkäsempi musta tukka puki ihan älyttömän hyvin Kimiä.
[/quote]
Alkoi näyttää liian normaalilta. Nyt tulee taas klikkiä mediassa ja rahaa Kimin tilille!
Näyttää mummolta jonka naama leikelty+täynnä botoxia!
mutta Kanye tykkää, sehän on pääasia
Räikkösen Kim