Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT NOLOTTAA, apua!!

Vierailija
02.05.2015 |

Long story short, päädyin ihanan miehen kanssa tänä iltana ensimmäistä kertaa sänkyyn. Kaikki meni hyvin ja tunnelma oli kiihkeä. Olimme juuri lämmitelleet ja ryhtymässä tositoimiin ja niinpä minä sitten hyppäsin hepille. Asettelin miehen penistä sisälleni, ja huomasin että käteeni jäi verta. Jaahas, kohtuni oli sitten päättänyt alkaa uusimaan limakalvojaan juuri sillä hetkellä, jumalauta...
Eikä siinä vielä kaikki: mies oli sormettanut minua, eikä huomannut verta, joten vertani oli jopa miehen tyynyliinalla!!!! Voi luoja miten noloa..!!!!! Mitä seksiin tulee, en yleensä ujostele, mutta tämä oli jotain aivan hirveää..
Lähdin salama pois miehen luota, ja nyt yksinään asunnollani kuolen häpeään. Kertokaa nyt jotain vielä nolompaa, tai tsempatkaa mua, muuten hyppään varmaan pian ikkunasta :D

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään nuollut? :D

Vierailija
2/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, niin noloa. Ja varsinkin ekalla kerralla, ja hädissään selittää että eeei eikä oo menkat et tää on nyt jotai muuta, joku nirhauma tullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha mun mielestä, petivaatteetkin saa pestyä. Eli älä turhaan häpeile.

Vierailija
4/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:05"]Tuttua, niin noloa. Ja varsinkin ekalla kerralla, ja hädissään selittää että eeei eikä oo menkat et tää on nyt jotai muuta, joku nirhauma tullut..
[/quote]

Tuota en voinut mitenkään selitellä nirhaumaksi, mun käteen jäi kunnon klimppi ja kondomi oli ihan verinen...
Ap

Vierailija
5/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:05"]Tuttua, niin noloa. Ja varsinkin ekalla kerralla, ja hädissään selittää että eeei eikä oo menkat et tää on nyt jotai muuta, joku nirhauma tullut..
[/quote]

Tuota en voinut mitenkään selitellä nirhaumaksi, mun käteen jäi kunnon klimppi ja kondomi oli ihan verinen...
Ap
[/quote]

Tuskinpa minullakaan se läpi meni, sen verran sitä oli ympäriinsä.. häpeä taas nousee pintaan

Vierailija
6/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu -.-

Vierailija
7/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
8/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa.

Vierailija
9/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Ihan päälle 30-vuotias olen, on käynyt minullekin ja kyllä hävetti. Onhan se noloa sotkea uuden tuttavuuden valkoiset lakanat, jotka ei välttämättä edes lähde puhtaaksi. Myöskään kaikki miehet eivät ole kovin sujut tällaisten eritteiden kanssa.
[/quote]

Minun tuurilla myös petariin asti, vaikka liukenin paikalta nopeasti niin jätin kyllä lähtemättömän jäljen....

Vierailija
10/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Juu pillusta tulee verta, ihan luonnollinen asia. Perseestä tulee paskaa, sekin on ihan luonnollista. En mä silti haluais paskoa tai levitellä ylipäätään mitään eritteitäni varsinkaan uuden tuttavuuden sänkyyn.

Vierailija
11/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paskannatko myös mielelläsi myös uuden tuttavuuden ollessa vieressä? Tai vaikka ripuloit sänkyyn? Luonnollistahan se on...

Vierailija
12/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan.

Vierailija
13/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen noloa tuossa on? Kyllähän rekkamies ajaa säällä kuin säällä, aivan turhaan lähdit pois kun olitte vasta pääsemässä alkuun!

Vierailija
14/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

Paskannatko myös mielelläsi myös uuden tuttavuuden ollessa vieressä? Tai vaikka ripuloit sänkyyn? Luonnollistahan se on...
[/quote]

Se on kyllä kaukana luonnollisesta. Ulostaminen tehdään pönttöön, ei sänkyyn. Sorry - huono yritys.

Vierailija
15/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käyny kans noin, huomasin tosin vasta aamulla jolloin totesin miehelle: " hups, tais neitsyys mennä". Onneks otti humorilla, mutta kyllä muakin hetken hävetti :D

Vierailija
16/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

Henkisesti et ole todellakaan kasvanut aikuiseksi. Minkä sille mahtaa että joskus menkat yllättävät? Olen minäkin sotkenut erään kesä-äijän patjan verelläni mutta en tee siitä noin kamalaa numeroa. Siellä se muisto minusta lienee yhä paikallaan.
[/quote]

Sua ei varmaan sitten hetkauta yhtään jos vaikka ripuli yhtäkkiä yllättää kesken sänkyleikkien? Minkäs sille mahtaa

Vierailija
17/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan korvata tahrimasi lakanat, jos epäilet etteivät ne enää puhdistu.

Vierailija
18/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

Se on kyllä kaukana luonnollisesta. Ulostaminen tehdään pönttöön, ei sänkyyn. Sorry - huono yritys.
[/quote]

Kuukautisverikö on sitte luonnollista päästää sänkyy eikä pönttöön?

Vierailija
19/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:21"]Mitä vitun kakaroita te olette?? Pillustasi tulee verta, olet nainen, SO WHAT?? Kasva aikuiseksi.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuukautisveri kuuluu myös pönttöön - huono yritys.

Vierailija
20/52 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kateellinen, itsellä niin kivuliaat kuukautiset että ajatuksena kutakuinkin mahdoton että yllätyksenä tulisi.