Mä pystyn pitämään tissien alla kaljapulloa.
Harmi, et se siitä vähän lämpenee, mutta ei tarvii juosta koko ajan jääkaapil.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:03"]
Minä taas koin elämäni ensimmäisen tissihien viikko sitten eikä pysyisi vieläkään edes lyijykynä. Täysimetän.
[/quote]
Väität selviäväsi ns. kynätestistä vaikka imetät. Anteeksi mutta en usko, jos kuitenkin tosi niin haluaisin nähdä. Aapeen puheet kaljan pysymisestä tissien alla sai aikaan ällön mielikuvan. Aika paha kun kaljat ja tissit noin muuten on erittäin jees. Hervottoman isot roikkuvat tissit ei ole mikään ilo silmälle. Ja se silmä muuten kertoo munalle aika nopeesti. Mietippä ap sitä.
[/quote]
Sama oli minulla. Tissien alla ei pysy mitään. Ei imetyksen aikana eikä nyt 13 v imetyksestä. Olen 46
Enpä aamulla olisi uskovani unelmoivani, että olisin 24 tissinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:24"]Kesäkuumalla pakkasen kautta tölkit tissien alle viilentämään :)
[/quote]Aah
Mulla ei pysy edes kuulakärkikynä, testasin juuri, mutta mistä se nyt sitten kertoo. Vaatimattoman kokoisesta rintavarustuksesta nyt ainakin, mutta toisaalta siitäkin, etteivät ne ihan vielä ole halunneet paeta kasvoni nähtyään...
Minä rakastelen vaimoani kokonaisuutena enkä tissiparina. Kiihottava nainen tissien kanssa tai ilman.