Mä pystyn pitämään tissien alla kaljapulloa.
Harmi, et se siitä vähän lämpenee, mutta ei tarvii juosta koko ajan jääkaapil.
Kommentit (25)
Uimahallissa joku tuhdimpi täti kantoi pyyhettä tissien ja mahan välissä. Jäipähän kädet vapaaksi :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:52"]
Täyttä vai tyhjää?
[/quote]
Täyttä. On hyvä varasto esim. lätkämatsin aikana.
On sulla vahvat tissit! Tai hikinen nahka...
Mä pystyn pitämään lidlin 2l täyttä limupulloa. Eikä ees hävetä.
Tissien alla? Eli siis et leuhki terhakoilla rinnoilla vaan riippareilla, ookkei.
Tissit ovat vahvat, mutta valitettavasti olan yli en saa heitettyä.
Minä taas koin elämäni ensimmäisen tissihien viikko sitten eikä pysyisi vieläkään edes lyijykynä. Täysimetän.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:03"]
Minä taas koin elämäni ensimmäisen tissihien viikko sitten eikä pysyisi vieläkään edes lyijykynä. Täysimetän.
[/quote]
Väität selviäväsi ns. kynätestistä vaikka imetät. Anteeksi mutta en usko, jos kuitenkin tosi niin haluaisin nähdä. Aapeen puheet kaljan pysymisestä tissien alla sai aikaan ällön mielikuvan. Aika paha kun kaljat ja tissit noin muuten on erittäin jees. Hervottoman isot roikkuvat tissit ei ole mikään ilo silmälle. Ja se silmä muuten kertoo munalle aika nopeesti. Mietippä ap sitä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:03"]
[/quote]
Väität selviäväsi ns. kynätestistä vaikka imetät. Anteeksi mutta en usko, jos kuitenkin tosi niin haluaisin nähdä. Aapeen puheet kaljan pysymisestä tissien alla sai aikaan ällön mielikuvan. Aika paha kun kaljat ja tissit noin muuten on erittäin jees. Hervottoman isot roikkuvat tissit ei ole mikään ilo silmälle. Ja se silmä muuten kertoo munalle aika nopeesti. Mietippä ap sitä.
[/quote]
Ketään ei kiinnosta sun erektio-ongelmat.
Onneks mun miehen silmät ei ohjaile sen munaa. Hyvin toimii vehje päivittäin. Enkä suostu häpeämään riippareitani, kun en niille mitään voi.t: Se 2l limupulloja tisseillään kannatteleva kolmekymppinen lapseton nainen.
Mulla on kans hervottoman kokoiset riipparit ja ihan hurmoksessa tuo siippa niitä hieroo ja nuolee ja painaa niihin naamaansa nautinnosta huokaillen ja väristen. Ei tartte yleistää jos ei itteään riipparit kiinnosta. Jotain toista saattaa kiinnostaa.
Mulla ei ole mitään tissien alustaa olemassakaan. Olen imettänyt ekaa lasta 1 v 10 kk ja toista nyt 11 kk.
Sitten kun menee sixpack niin ei tarvitse mennä jääkaapille kesken mainostauon.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:25"] Aapeen puheet kaljan pysymisestä tissien alla sai aikaan ällön mielikuvan. Aika paha kun kaljat ja tissit noin muuten on erittäin jees. Hervottoman isot roikkuvat tissit ei ole mikään ilo silmälle. Ja se silmä muuten kertoo munalle aika nopeesti. Mietippä ap sitä.
[/quote]
Ei ne tissit vaan se kalja. Se hurmaa kyllä minun mieheni paljon paremmin kuin tissit. Tätäpä täytyykin kokeilla heti tänä iltana otta pari kaljatölkkiä lämmittelemään. Mahtuiskohan semmoiset isot tölkit.
Kesäkuumalla pakkasen kautta tölkit tissien alle viilentämään :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:03"]Minä taas koin elämäni ensimmäisen tissihien viikko sitten eikä pysyisi vieläkään edes lyijykynä. Täysimetän.
[/quote]
Odotahan kun imetys loppuu. Kyllä se siellä kohta jo pysyy. :)
Täyttä vai tyhjää?