Lapsella jalkapohjassa iso syylä. Lääkäriin, mitä sitten tapahtuu?
Lapsella on kantapäässä syylä, joka tekee niin kipeää, että hän ontuu tuota jalkaansa. Yksityistä ihotautilääkäriä olen ajatellut, mutta mitä siellä tapahtuu? Laseroidaanko vai jäädytetäänkö syylät nykyisin? Miten käsiteltävän alueen puudutus hoidetaan? Tekeeköhän lääkäri toimenpiteen saman tien vai pitääkö varata uusi aika?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"]Jalka amputoidaan valitettavasti :*(
[/quote]
Mitä lasissa?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:56"]Jalka amputoidaan valitettavasti :*(
[/quote]
Mitä lasissa?
[/quote]
Palsamointi ainetta
Itse olen hoitanut ison jalkapohjan syylän sillä apteekin syväjäähdytyksellä, maksaa noi 30 euroa eli älä vaan osta mitään muuta. Meillä oli päkiässä. Jalkapohjan syylät on kipeitä ja niiden kanssa vaikea kävellä. Näin oli munkin pojalla. Jos kovettumaa päällä niin sitä pitäisi saada ensin pois. Useampi hoitokerta niin lopulta syylä irtoaa mustana hiilenä pois.
Älyttömän helppoa vielä, tuppeen ainetta ja tupella painetaan syylää. Sama tekniikka mitä lääkärit käyttää. 6
Ihotautipolilla neuvottiin laittamaan ilmastointiteippi syylään ja sillä keinolla syylä tosiaan hävisi muutamissa viikoissa. Ilmastointiteipin palanen laitetaan aina tilalle, kun edellinen lähtee esim. useamman suihkukerran jälkeen pois.
Syyl end aine apteekista.. sillä lähtee
Wartnerin syylägeeliäkin kannattaisi kokeilla. On oikein isoja syyliä ainakin aikaisemmi leikattu paikallispuudutuksessa jalkapohjista poiskin. Ei minusta jalkapohjissa ja varpaissa olevia syyliä kannata vähätellä sillä ne voivat olla tosissaan inhottavia ja haitata liikkumistakin. Kyllä ne minusta pitäisi hoitaa pois.
Ilmastointiteippihoito tepsi meillä :) ja on edullista :)
Ilmastointiteippi toimii hyvin. Testattu on.
Nyt tyhmä kysymys, mutta mistä erottaa syylän ja känsän? Miehellä on jalkapohjassa joku mötti.
Jalka amputoidaan valitettavasti :*(