Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELISA VIIHDE?!

Vierailija
08.05.2015 |

Kokemuksia elisa viihteestä? Otin tuon kokeilujakson, mutta en ymmärrä mitä jäkeä siinä on? on ollut aiemmin käytössä Viaplay ja Netflix. Niissä kuitenkin pystyy katsomaan sarjoja ja leffoja kuukausihintaan. Elisa viihteessä pitää vuokrata leffa jos haluaa. Ja voi katsoa mitä muutenkin telkkarista tulee (näen ne kuitenkin joko ruudusta tai katsomosta) niin mitä hyvää Elisa viihteessä siis on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, mulla on nyt pari kuukautta ollut toi, ja digiboksin kanssa ei mitään ongelmaa mutta netti on takkuillut useaan otteeseen, rupes jo sen takia vähän kaduttamaan että 2 vuotta on pakko olla naimisissa ton kanssa.

Sain 6 kpl niitä ilmasia leffavuokrauksia "kaupan päälle" - ihan kivaa, mutta tuskin tulen ikinä maksamaan noista vuokraleffoista, ellei nyt jotain ihan mahtavaa ole tarjolla.

Ja näkyyhän ton Elisan kautta muutamia kanavia ilmaseksi, joita mulla ei aiemmin näkynyt, esim. MTV, Eurosport ja National Geographic + muita.

Vierailija
2/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on tallentava digiboksi, niin eipä siitä Elisa Viihteestä nyt niin paljon iloa ole. Mä otin sen sen jälkeen, kun digiboksi hajos. Ja katselen tallennuksia paljon iPadillä, siinä Elisa Viihde toimii hyvin. Se päätelaite on ihan paska, mut kaikkihan sen tietää. Myös Elisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:27"]No jos sulla on tallentava digiboksi, niin eipä siitä Elisa Viihteestä nyt niin paljon iloa ole. Mä otin sen sen jälkeen, kun digiboksi hajos. Ja katselen tallennuksia paljon iPadillä, siinä Elisa Viihde toimii hyvin. Se päätelaite on ihan paska, mut kaikkihan sen tietää. Myös Elisa.
[/quote]
Kuka edes nykysin kattoo jotain telkkaria?puhumattakaan että haluaisi tallentaa sieltä jotain?Paskaa tulee tuutin täydeltä.On netflix,viaplay ja esim piratebayn kautta saa suurinpiirtein kaikki leffat ilmaiseksi ja 85% löytyy vielä tekstitkin.Ja sinä pönttö maksat jostain elisa viihteestä.

Vierailija
4/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:27"]No jos sulla on tallentava digiboksi, niin eipä siitä Elisa Viihteestä nyt niin paljon iloa ole. Mä otin sen sen jälkeen, kun digiboksi hajos. Ja katselen tallennuksia paljon iPadillä, siinä Elisa Viihde toimii hyvin. Se päätelaite on ihan paska, mut kaikkihan sen tietää. Myös Elisa.
[/quote]

Joo, just näin. Tallenustila on aikas suuri. Mulla vain on nyt 65% täynnä, en varmaan eläissäni ehdi katsomaan tallentamiani ohjelmia. Tallentaminen on vähän itsensä huijausta, "katson sitten kun ehdin..." eikä oikeasti ole ikinä aikaa. Mulla on pari kautta Dexteriä katsomatta, samoin game of Thorns, jopa jälkiä jättämättä 2.kausi (joka siis tuli vuosia sitten) ja paljon muuta. Ääh nyt rupes taas ärsyttään..

Vierailija
5/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:27"]No jos sulla on tallentava digiboksi, niin eipä siitä Elisa Viihteestä nyt niin paljon iloa ole. Mä otin sen sen jälkeen, kun digiboksi hajos. Ja katselen tallennuksia paljon iPadillä, siinä Elisa Viihde toimii hyvin. Se päätelaite on ihan paska, mut kaikkihan sen tietää. Myös Elisa. [/quote] Kuka edes nykysin kattoo jotain telkkaria?puhumattakaan että haluaisi tallentaa sieltä jotain?Paskaa tulee tuutin täydeltä.On netflix,viaplay ja esim piratebayn kautta saa suurinpiirtein kaikki leffat ilmaiseksi ja 85% löytyy vielä tekstitkin.Ja sinä pönttö maksat jostain elisa viihteestä.

[/quote]

Tykkään katsella kaikkea muuta kuin höttöleffoja, vaikka on mulla myös Netflix :) Ajankohtaisohjelmat ja dokumentit kiinnostaa enenmmän kuin joku Fast and Furious 12. Jossain vaiheessa oli HBO:kin, josta katsoin laatusarjat ennen kuin YLE sai ne käännettyä. Johonkin Piratebayhin en koskisi pitkällä tikullakaan, koska mulla ei ole tapana varastaa.

Vierailija
6/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentaminen, puhelimella katsominen ja nauhoittaminen ovat syitä miksi meillä on. Lisäksi maksukanavien tilaaminen on helppoa ja meillä myös netti tulee Elisan kautta (koko kämpän wifi).

Vierailija
7/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se vaan nopeen netin takia

Vierailija
8/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä viihdepalvelu! Tallennuksia voi tallettaa melkein rajattomasti ja kestävät boksissa loputtomiin. Esim. Sonera Viihteessä tallenteet poistuu 3kk jälkeen... Elisalla saa myös jatkuvan tallennuksen ja mobiilisovellus on mitä korvaamattomin. Sonerassa sellaista ei ole (toimivaa sovellusta) eikä saa jatkuvaa tallennusta

Vierailija
9/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on ollut jo useamman vuoden. Ja ei siinä valittamista ole. Hyvin surffailee netissä ja pelaa xboxia samalla. Ei sekoile tai muuta. Aikoja sitten tallenteet aika ikävästi pätki, mutta se korjaantui kun muutti. Minä en mitään netflix-hömpötyksiä omista, joten tallennan ohjelmia säännöllisesti ja katselen telkkarista. Ihan kelpo setti.

Vierailija
10/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä telkkarin katsojia vielä löytyy ja Elisan valokuitu + modeemi + digiboxi antavat paljon mahdollisuuksia TV.LLE JA Tietokoneelle ja Viihde kaikkine lisukkeineen tarjoaa paljon katsottavaa suorana tai tallennettuna. 

HYVIN PELAA!!!!

Vierailija
11/19 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallentaminen, puhelimella katsominen ja nauhoittaminen ovat syitä miksi meillä on. Lisäksi maksukanavien tilaaminen on helppoa ja meillä myös netti tulee Elisan kautta (koko kämpän wifi).

Meilläkin syy oli lähinnä tuo nopea wifi.

Vierailija
12/19 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin turhaan melkein vuoden Elisaviihdettä, kun olin muuttanut uuteen asuntoon. Kodissani oli Welhon kaapeli, jota myyjä ei kysynyt. En myöskään ymmärtänyt, ettei kytkeminen ole töpselin panemista seinään.

Vihdoin sain tutun asentamaan, Elisa olisi laskuttanut. Eli ainakin 199.00€ maksoin siis turhasta. Nyt loppuvuodesta temppuili taas, en päässyt katsomaan tallenteita enkä pystynyt tallentamaan.

Olen peruuttanut 2 krt puhelimitse viihteen, mutta laskuja satelee.

Tiedättekö, jos maksaa laskun vahingosa Elisalle (maksoin DNA:n 36€), Elisa ottaa 18€ käsittelymaksua, kun palauttaa rahasi.

Vierailija
13/19 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa liittymä. Pätkii koko ajan. Soittaessa Elisan, saa roikkua linjoilla tosi kauan. Nytkin en jaksanut odottaa ja kuunnella musiikkia. Onneksi pääsen elokuussa eroon liittymästä.

Vierailija
14/19 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa huijaa laskutuksissa. Minulta perittiin kahteen kertaan viiden euron myöhästysmaksua, jonka olin maksanut 09.05.2019. Maksukehoitus tästä saapui 27.05.2019. Soitin Elisaan. Lupasi yhdistää laskutukseen. Odotin 5 minuuttia. Katkaisivat puhelun. Soitin uudelleen. Lupasivat taas yhdistää laskutukseen. Pyysin kuitenkin suoran numeroon siltä varalta, että jos taas katkeaa. Ei kuulemma ole suoraa numeroa "mutta nyt ei näytä olevan ruuhkaa.." Ei ruuhkaa. Odotan linjalla puoli tuntia, odotusmusiikki soi. Ei vastausta.

Teen rikosilmoituksen petoksesta kun perivät jo maksettua laskua.

Vierailija
15/19 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavan nopeuksinen KIINTEÄ yhteys ilman Elisa Viihdettä maksaisi vain n. 13 €/kk vähemmän eli Viihteestä maksettava lisähinta on aika pieni.

Mun mielestä Elisa Viihde on niitä harvoja it-juttuja jotka o-i-k-e-a-s-t-i toimivat. :) Toki onhan sitä piiitkään kehitetty eteenpäin ja laittekin kehittynyt.

Elisan DSL-yhteyden toimintavarmuus on ollut huima! Siitä ainakin täydet pisteet Elisalle.

Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä siitä, että on käyttänyt Elisa Viihdettä jollain pari vuotta vanhalla purkilla. Nyt jos ottaa Elisa Viihteen, saa parhaan laitteen koskaan. :D Toisin sanoen vanha laite kannattaa vaihtaa uusimpaan.

LAITTEEN VOI VAIHTAA VELOITUKSETTA!

Vierailija
16/19 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisaviihde on melko tarpeeton minulle. Rakastan Serranon perhettä jota sieltä voi katsoa <3 joten sen katsottuani joutaa pois. Mitään erityisen hyviä sarjoja siellä ei ole. Leffatkin kaikki maksullisia. Enemmän iloa saanut Hbosta ja Netflixistä, jotka minulla myös joskus ollut.

Vierailija
17/19 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Viihteessä on loistavia kotimaisia alkuperäissarjoja ja komediaa kuten Jättekiva ja uutuussarja Maanantai, jotka ovat tosi hauskoja ja hyvin tehty! Myös kotimaisia jännityssarjoja hyviä, kuten Kaikki synnit.

Vierailija
18/19 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juhlaa kun televisio näkyy aina, meinasin jo vaihtaa televisionkin kun jatkuvasti oli ei signaalia tai huono signaali ja töllön tiedostosta kun katsoi pätki yhteys ja joku virhepaketti punaisella kokoajan.

Televisio korjaamossa sanoivat että siihen pitää vaihtaa joku kortti mikä maksaisi enemmän kuin uusi televisio.

Mutta sitten otin elisa viihteen eikä ole kertaakaan puolenvuoden aikana pätkinyt.

Television antennijohdot sai kanssa heittää roskiin ym.

Sisäantennilla ei näkynyt televisiosta yhtään mitään kun kokeilin sellaista

Meiltä ei kuiten ole televisiomastolle kuin n:5km matkaa.

Vierailija
19/19 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hankkia.

Laitteet ja ohjelmat ovat hitaampia kuin perus tv tänä päivänä.

Samat suoratoistopalvelut saa melkein missä tv:ssä vain nykyään eikä tarvitse 2 kaukosäätimellä kikkailla.

Lisäksi joudut olemaan naimisissa Elisa viihteen kanssa sen 2-3 vuotta etkä voi irtisanoa sitä edes muuton alta.

Silkkaa rahastusta.

Vuosia sitten viihteellä oli isoja ongelmia minkä takia hankkiuduin siitä eroon. Nyt kun annoin uuden mahdollisuuden(ainoa tapa saada 300 meganen netti asuntooni) niin ei ollut paljon muuttunut.

En edes käytä viihdettä sillä oman TV:n sovellukset paremmat ja nopeammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan