Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskuski tööttäili mulle eilen liikenteessä

Vierailija
17.05.2025 |

Punaiset valot oli risteyksessä, joten ajoin sitten vähän hitaammin valoihin. Mies ajoi perässäni ja alkoi tööttäilemään ja sitten ajoi rinnalleni valoihin ja kiljui siellä jotain. Minä sitten näytin valoja ja pyörittelin päätä. Mies avasi ikkunan ja yritti huutaa jotain hidastelustani ja minä sitten kysyin, että meinasitko ajaa punaisia päin. Sitten valot vaihtuivat ja jätin miehen raivoamaan autoonsa lapset kyydissään. Mikä saa ihmisen kiihtymään noin? Ei voi syyttää, että olisin koko matkan hidastellut, kun ajoin ihan normaalia vauhtia ja ennen punaisia vaan hidastin vauhtia. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka alkaa valojen jälkeen availemaan ikkunaa?

Vierailija
2/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi mieskuski. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita liikenteen ääliöitä riittää.

Vierailija
4/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisr6nkkari tuo äijä, olisit sanonu että ota paviaani banaani ja rauhotu

Vierailija
5/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit valoja kun oli rinnallasi!?!?!??????!!!!???????????!!?!?!?!!?!!?!??

Mitä valoja!?!??!?!?!!!????!???????

Vierailija
6/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi mieskuski. 

Molemmat vaaransivat liikennettä ylimääräisellä sähläyksellä. 0/5

Vierailija
7/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs keski-ikäinen ukko alkoi avoimesta auton ikkunasta aukoa päätään, kun olin pysäköimässä autoa hänen auton viereen. Olin ruudun sisällä keskellä, hän itse aika vinossa ilmeisesti tajuamatta tätä itse. Pitkätukkainen mieheni oli pelkääjän paikalla, ja kuuli h*orittelun. Ukko ei tainnut olettaa mieheni olevan sangen lihaksikas mies, joka on valmis marssimaan ukon auton luo, tempaisemaan ukon auton oven auki ja kysymään, että minkäs lajin h*oria tämän oma äiti on. Oli aika hiljaista miestä sen jälkeen. Höyrypäitä riittää, mutta tosipaikan tullen ovat vellit housussa. 

Vierailija
8/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin vähän aikaa sitten kuudenkympin alueella ihan normaalia vauhtia, ehkä muutama kilometri ylinopeutta oli. Mun takana hyökkäili pakettiautokuski, mutta ei päässyt ohi, kun toinenkin kaista oli täynnä. Vihdoinkin kun pääsi ohittamaan, niin näytti mulle keskisormea ja kaasutti saatanasti. Huvitti kyllä siinä vaiheessa, kun äijän takavalot näkyi kaukana, niin samalla siellä välähti tolppa. 

Vierailija
9/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIIKENNEVALOJA! Osoitin niitä kädelläni hänelle ja ihmettelin mikä kiire hänellä oli liikennevaloihin seisomaan. Siinä me kökötettiin odottamassa valojen vaihtumista. 

Vierailija
10/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIIKENNEVALOJA! Osoitin niitä kädelläni hänelle ja ihmettelin mikä kiire hänellä oli liikennevaloihin seisomaan. Siinä me kökötettiin odottamassa valojen vaihtumista. 

Boomerit ei ymmärrä

Vierailija
11/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet liikenteessä. 🙄

Vierailija
12/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voivoi, ei sinne punaisiin valoihin kyllä tarvitse mitenkään kiirehtiä, toki on kohteliasta sen verran katsoa ettei blokkaa esim. kääntyvien kaistalle pääsyä jos siellä palaa vihreä, mutta muuten en kyllä näe mitään syytä miehen kiihtymiselle. Joitakin vaan ärsyttää kaikki tai sattuu olemaan muutenkin pahalla tuulella, ei kai siinä sen kummempaa.

Vierailija
13/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa

Työstressi ollut kova ja pinna kireällä ..huoli toimeentulosta.

Sain vatsaviruksen ja toipumiseen meni yli kuukausi

Makasin työpäivän jälkeen sohvalla ja itkin, sain happosalpaajat.

Varasin ajan tutulle lääkärille, kun menin, aikaa ei löytynyt.

Otin ajan yleislääkärille

Aika oli 10 min päästä

Purskahdin hysteeriseen huutoitkuun joka ei loppunut, menin vessaan ja pyysin hoitajia hakemaan. Pääsin lääkärille nopeammin..itku ja läähätys jatkuu.  lLääkäri näytti kylmältä ja oli vqnha mies. Kysyi : miten voin auttaa.

Pyysin häntä lukemaan kaksi viimeisintä käyntiö kannasta, koska olin paniikissa. Lääkäri sanoi: EN LUE, miten voin auttaa?

Sanoin että tarvitsen rauhoittavia.

Lääkäri: EN TUNNE SINUA, MENE PSYKIATRILLE, en kirjoita.

Läähätin ja kouristelin tuolissa, olin juuri käynyt 2 viikkoa töissä sairaana ja kerran itkenyt töissä julkisesti

HEITTÄYDYIN LATTIALLE JA SULJIN SILMÄT

Lääkäri naurahti: temppusi eivät täällä tepsi : MENE TERAPIAAN

Nousin lattialta..kävelin kumarassa ulos MEHILÄISESTÄ ja tein oksennusääniä, en hallinnut kehoani.

Nyt olen töissä, aurinko paistaa. Mieheni sanoi: aikuinen ihminen hallitsee käytöstään. Häpeän tunne on kova.

Miksi näin kävi?

Vierailija
14/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voivoi, ei sinne punaisiin valoihin kyllä tarvitse mitenkään kiirehtiä, toki on kohteliasta sen verran katsoa ettei blokkaa esim. kääntyvien kaistalle pääsyä jos siellä palaa vihreä, mutta muuten en kyllä näe mitään syytä miehen kiihtymiselle. Joitakin vaan ärsyttää kaikki tai sattuu olemaan muutenkin pahalla tuulella, ei kai siinä sen kummempaa.

Joo, ei ollut kääntyville omaa valoa, siksi ihmettelinkin, että miten voi raivostua noin. 

Vierailija
15/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nähneet kun keski-ikäiset miehet liittyy motarille? Ne ajaa kuuttakymppiä, kun siirtyvät satasta ajavien sekaan. Joka kerta meinaa suoni katketa päässä, kun jää tällaisen taakse kiihdytyskaistalla. 

Vierailija
16/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhäm

Vierailija
17/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nähneet kun keski-ikäiset miehet liittyy motarille? Ne ajaa kuuttakymppiä, kun siirtyvät satasta ajavien sekaan. Joka kerta meinaa suoni katketa päässä, kun jää tällaisen taakse kiihdytyskaistalla. 

Vilkku päälle vasemmalle kiihdytyskaistalla ja motarilla olevat ovat väistämisvelvollisia. Ihme kun ei perussääntöjä tunneta. 

Vierailija
18/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vasemmalle kääntyville eri valot? Ärsyttää kuskit ketkä hiljentävät koska suoraan ajaville on punainen mutta vasemmalle kääntyville vihreät eivätkä takana olevat ehdi sitten niihin. Kuskit eivät osaa lukea liikennettä.'

Vierailija
19/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen #miesviha ketju tällä kertaa. Miksi sukupuolta pitää painottaa?

Vierailija
20/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi iskeä sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi