Vaimoni odottaa muistamista äitienpäivänä, vaikkei meillä ole lapsia
Hänen mielestään meillä voi olla myöhemmin lapsia, ja hän haluaa tuntea itsensä äidiksi jo nyt. Nauroin räkäisesti päälle, ja vaimoni suuttui. Sanokaa nyt, että vaimoni ehdotus on hölmö.
Kommentit (83)
Oletko tosissasi??
Vaimosi on vatipää.
Vain moukkajuntit miehet nauraa räkäisesti naisille.
Jos ei ole lapsia, ei ole äiti. Juhlikoot naistenpäivänä...
No on hölmöä. Mutta onko se nyt niin kamalaa jos sen mieliksi annat pusun ja toivovat hyvää äitienpäivää?
Vaikutat sellaiselta epäherrasmaiselta mieheltä joka ei koskaan huomioi naistaan millään lahjoilla tai muulla kivalla tai edes luksuksella, niin ehkä hän yritti jotain muuta taktiikkaa nyt jos susta ei muuten saa mitään irti...?
On hölmö. Kyllä vaimosi nyt ensin täytyy tulla äidiksi, ei voi mitään. Ei äitienpäivä ole sama kuin naistenpäivä. Pitää olla äiti, jotta voi odottaa lapsiltaan ja mieheltään muistamisia silloin.
Kysymys kuuluu oikeammin niin, että miksi SINÄ et ole antanut hänelle lasta eikä sen myötä oikeutta olla haluamaansa äiti???
Vaimosi on vähän höpsö ja sinä itse äärettömän moukkamainen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:47"]On hölmö. Kyllä vaimosi nyt ensin täytyy tulla äidiksi, ei voi mitään. Ei äitienpäivä ole sama kuin naistenpäivä. Pitää olla äiti, jotta voi odottaa lapsiltaan ja mieheltään muistamisia silloin.
[/quote]
Mun lapsipuoleni askartelee mulle äitienpäiväkortin joka vuosi koska olen ainoa äiti joka sillä on. Lapsia ei mulla ole.
Eihän tuo nyt iso juttu ole ostaa vaikka kukkia jos toinen kerran haluaa?
m37
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:47"]
Vaikutat sellaiselta epäherrasmaiselta mieheltä joka ei koskaan huomioi naistaan millään lahjoilla tai muulla kivalla tai edes luksuksella, niin ehkä hän yritti jotain muuta taktiikkaa nyt jos susta ei muuten saa mitään irti...?
[/quote]
Unohdin, miten taitavia ihmistuntijoita tällä palstalla on. Paristakymmenestä sanasta saadaan avattua ihmisen persoonallisuus, tavat ja luonne kuin tonnikalapurkki. AV-mammojen kannattaisi tarjota profiloijanpalveluksiaan FBI:n käyttöön. -ap
Onko teillä koira tai kissa, no siks...
Lapsella on äiti mutta sulla ei ole lasta? Täh?
aika monet muistaa läheisiään silloinkin kun ei ole mikään "päivä"
Jos ilahduttaisi vaimoasi, mitä haittaa olisi jotenkin ilahduttaa häntä äitienpäivänä ?
Viettäähän uskonnottomat Jeesuksen synttäreitä yhtä lailla.
Jos olisit viisas mies, saisit vaimosi ajattelemaan sinusta hyvää.
Tilaisuus hopeatarjottimella parantaa parisuhdetta !
Täh? Muistiko hän sinua isänpäivänä jotenkin? Varmuudeksi, jos olet isä joskus...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:52"]
Eihän tuo nyt iso juttu ole ostaa vaikka kukkia jos toinen kerran haluaa?
m37
[/quote]
Meillä on aina tuoreita kukkia. Tuo vaatimus ja perustelut olivat vain niin yllättäviä, että spontaani nauruhan siitä syntyi. -ap
No on aika idiootti muija sulla!