Vaimoni odottaa muistamista äitienpäivänä, vaikkei meillä ole lapsia
Hänen mielestään meillä voi olla myöhemmin lapsia, ja hän haluaa tuntea itsensä äidiksi jo nyt. Nauroin räkäisesti päälle, ja vaimoni suuttui. Sanokaa nyt, että vaimoni ehdotus on hölmö.
Kommentit (83)
Vaimosi on kyllä hölmö. Itse rupesin nauramaan kun olen raskaana, lapsi syntyy siis vasta kesällä ja mieheni kysyi, että pitääkö sua muistaa äitienpäivänä :D Sanoin, että ei todellakaan pidä kuin vasta ensi vuonna sitten, kun olen oikeasti äiti :)
Voithan muistaa vaimoa silloin penikselläsi ! (sen jälkeen sitten ostat kukkia ja viet jäätelölle kahvilaan keskustelemaan vaikkapa tulervien äitienpäivien vietosta)
Sano, että naisten päivänä muistetaan niitäkin naisia, jotka eivät äitejä ole.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:52"] Eihän tuo nyt iso juttu ole ostaa vaikka kukkia jos toinen kerran haluaa? m37 [/quote] Meillä on aina tuoreita kukkia. Tuo vaatimus ja perustelut olivat vain niin yllättäviä, että spontaani nauruhan siitä syntyi. -ap [/quote]"tuoreita kukkia". Ihan heti en uskoisi miehen suusta noita sanoja.
[/quote]Pahoittelen. Olisi tietenkin pitänyt puhua leikkokukista. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:14"]
Osta sille jotain huomiseksi. Sitten sanot että ostin näin ennen äitienpäivää kun haluat varmuudella juhlia ENNEN kun olet äiti joten...
[/quote]
Huomenna on lapsettomien lauantai.
[/quote]
Tämä oli hyödyllinen tieto. Kompromissin hengessä lupasin äsken tarjota vaimolle lapsettomien lauantain kahvit, ei pullaa. Vaimo vetäytyi harkitsemaan tarjousta. -ap
Vaimosi toive oli outo ja sinä olit epäkohtelias. Miksi nauroit hänelle päin naamaa? Miten yleensä käsittelet tilanteet, joissa olet hänen kanssaan eri mieltä?
No, meillä on kaksi lasta. Alkuviikosta mieheni kysyi, mitä haluaisin äitienpäivälahjaksi ja sanoin, että eiköhän hänen ole aika lopettaa sellaisten ostelut, kun en ole hänen äitinsä. Lapset muistavat itse jos haluavat.
Sanot vaimollesi , että alkaa aukomaan haarojaan useammin, niin lapsiakin voisi joskus tulla.
On hölmö. Mä en odota mieheltä mitään äitienpäivämuistamista, vaikka meillä on seitsemän yhteistä lasta. Mulle riittää, että se on olemassa ja jakaa mun kans tämän kaiken.
Harvinaisen typerän yksilön olet vaimoksesi löytänyt, onnittelut vaan siitä.
Osteletko usein 2013 malliston clutch-laukkuja niiden tuoreiden kukkien kaveriksi vaimollesi, kun olet niin kovin perehtynyt näihin termeihin? Vai harrastatko vain muotia?
No ei kyllä tarvitse.
Tai voithan viedä vaimollesi suklaata ilman perusteluita.
Muistat sitä, muttet äitienpäivän vuoksi.
Offtopic: kysyin mieheltäni että tietääkö mikä on clutch-laukku.
Arveli vyölaukuksi :D :3
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:28"]
Osteletko usein 2013 malliston clutch-laukkuja niiden tuoreiden kukkien kaveriksi vaimollesi, kun olet niin kovin perehtynyt näihin termeihin? Vai harrastatko vain muotia?
[/quote]
En harrasta muotia mitenkään erityisesti. Osaan englantia ja hakukoneen käyttöä. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Miehesi ei sitten osaa kovin hyvin englantia. Laukun nimityshän on johdettu tavasta, jolla sitä pidellään. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:57"]No, meillä on kaksi lasta. Alkuviikosta mieheni kysyi, mitä haluaisin äitienpäivälahjaksi ja sanoin, että eiköhän hänen ole aika lopettaa sellaisten ostelut, kun en ole hänen äitinsä. Lapset muistavat itse jos haluavat.
[/quote]
Eihän se mikään oman äidin päivä ole!
Ap, oletko aivan varma että vaimosi ei yrittänyt kertoa sinulle olevansa raskaana?? Tai haluavansa aloittaa vauvan yrittämisen.. :)
Jos ei, on hän vähän hupsu. Toki ei kovin fiksua nauraa vaimolle, ja vielä jatkaa sitä nauramista ja asian panettelua täällä palstalla...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Miehesi ei sitten osaa kovin hyvin englantia. Laukun nimityshän on johdettu tavasta, jolla sitä pidellään. -ap
[/quote]
Juu ei tietenkään osaa, siitähän se on kiinni että osaa laukkujen nimet. Clutch tarkoittaa sitä vyölaukun solkimekanismia, arveli siksi.
Ap:n vaimo on pöljä. Hän voi odottaa muistamista naistenpäivänä, mutta ei äitienpäivänä, kun ei kerran ole vielä äiti. Ja ap:n nauraminen ei myöskään ollut kovin hyvää käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:52"]
Eihän tuo nyt iso juttu ole ostaa vaikka kukkia jos toinen kerran haluaa?
m37
[/quote]
Meillä on aina tuoreita kukkia. Tuo vaatimus ja perustelut olivat vain niin yllättäviä, että spontaani nauruhan siitä syntyi. -ap
[/quote]"tuoreita kukkia". Ihan heti en uskoisi miehen suusta noita sanoja.