Vaimoni odottaa muistamista äitienpäivänä, vaikkei meillä ole lapsia
Hänen mielestään meillä voi olla myöhemmin lapsia, ja hän haluaa tuntea itsensä äidiksi jo nyt. Nauroin räkäisesti päälle, ja vaimoni suuttui. Sanokaa nyt, että vaimoni ehdotus on hölmö.
Kommentit (83)
Nooh.. Odotin ap:n kertovan että heillä on lemmikkieläimiä ja vaimo pitää itseään niiden äitinä.. Eli huonomminkin voisi olla? Taitaa olla vaimolla vauva kuumetta?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:46"]
No on hölmöä. Mutta onko se nyt niin kamalaa jos sen mieliksi annat pusun ja toivovat hyvää äitienpäivää?
[/quote]
Pitäisikö minun onnitella vaimoani myös saamelaisten kansallispäivänä? Vastaa rehellisesti. -ap
No olisin kyllä itsekin nauranut räkäisesti, jos joku naispuolisista kavereistani olisi ehdottanut miehelleen samaa.
Ei hemmetti...outo se sun vaimosi. Mä nippanappa tajusin ensimmäisenä äitienpäivänä, että muakin voidaan silloin juhlia.
Vie kukkia vaikka kevään kunniaksi lauantaina.
Juhlikaa lauantaina, lapsettomien päivänä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:47"]On hölmö. Kyllä vaimosi nyt ensin täytyy tulla äidiksi, ei voi mitään. Ei äitienpäivä ole sama kuin naistenpäivä. Pitää olla äiti, jotta voi odottaa lapsiltaan ja mieheltään muistamisia silloin. [/quote] Mun lapsipuoleni askartelee mulle äitienpäiväkortin joka vuosi koska olen ainoa äiti joka sillä on. Lapsia ei mulla ole.
[/quote]
No mut sä oletkin äitipuoli. Adoptiolastenkin äidit ovat äitejä. Ja sijaisäitiäkin voi lapsi muistaa. Mut ei nainen silti äiti ole vaikka sillä potentiaaliset vehkeet onkin pelkästään naiseuden perusteella.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:56"]
Vie kukkia vaikka kevään kunniaksi lauantaina.
[/quote]
Vien kukkia tänään niin kuin joka perjantai. -ap
Hönö vaimo sulla.
Tulee jotenkin mieleen sellainen henkilö jota käy kateeksi kaikki äidit kun saavat viettää äitienpäivää kerran vuodessa ja ehkä jopa saavat, hui sentään, lahjojakin!
Tottahan nyt hänenkin pitää sitten lahjoja saada kun muutkin saa!
Aivan kun meidän 2 vuotias poika joka kiukkusi kun isosisko täytti vuosia ja sai lahjoja ja juhlittiin :)
Lapsellinen vaimo sulla.
No on hölmöä. Mutta onko se nyt niin kamalaa jos sen mieliksi annat pusun ja toivovat hyvää äitienpäivää?
[/quote]
Pitäisikö minun onnitella vaimoani myös saamelaisten kansallispäivänä? Vastaa rehellisesti. -ap
[/quote]
Kiitos muuten vinkistä. Käyn ostamassa vaimolle Vuittonilta tai Mulberryltä uuden käsilaukun ja sanon että tämä minulta sinulle saamelaisten kunniaksi vaikka suomalainen vaaleaverikkö onkin eikä saamelaiselle sukuakaan. Minkä värinen laukku sopisi saamelaisten kansallispäivän teemaan? Sininen?
t: vela-aviomies
vaimollasi on yksi lapsi, nimittäin SINÄ
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos muuten vinkistä. Käyn ostamassa vaimolle Vuittonilta tai Mulberryltä uuden käsilaukun ja sanon että tämä minulta sinulle saamelaisten kunniaksi vaikka suomalainen vaaleaverikkö onkin eikä saamelaiselle sukuakaan. Minkä värinen laukku sopisi saamelaisten kansallispäivän teemaan? Sininen?
[/quote]
Luonnollisesti tämä Chanelin sini-kelta-punainen clutch vuoden 2013 kevätmallistosta: http://www.spottedfashion.com/2013/01/08/the-bags-from-the-chanel-spring-summer-2013-ad-campaign/chanel-red-yellow-blue-flap-bag-spring-2013-2/ -ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:58"]
Juhlikaa lauantaina, lapsettomien päivänä.
[/quote]
Tämäkin mukava yllätys, haen hänelle saamelaisteemaiseen värilaukkuun sopivat korkokengät sen kunniaksi!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Luonnollisesti tämä Chanelin sini-kelta-punainen clutch vuoden 2013 kevätmallistosta: http://www.spottedfashion.com/2013/01/08/the-bags-from-the-chanel-spring-summer-2013-ad-campaign/chanel-red-yellow-blue-flap-bag-spring-2013-2/ -ap
[/quote]
Ap olikin nainen kun tuntee merkit ja laukut!!!!! :DDDDDDD Hyvän ansan teitte!
No on vähän höpsö juttu mutta söpöä :D turhaan sitä kuitenkaan pilkkaamaan...
miten olisi vauvakuumeiselle vaimolle vauva-aiheinen kortti äitienpäivänä ja pusu poskelle, että tulevien lasteni äitiä rakastaen...?
romanttinen vaimo haluaa hellyyttä =)=)
ap on siis itse se vaimo, joka haluaa muistamista äitienpäivänä vaikkei äiti olekaan. on siis tuleva mahdollinen miehen lapsien äiti.
Ehkä se yritti vihjailla olevansa raskaana?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap olikin nainen kun tuntee merkit ja laukut!!!!! :DDDDDDD Hyvän ansan teitte!
[/quote]
Ei jeesus. Googlen kuvahaun käyttämiseen ilmeisesti tarvitaan penistä. -ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:46"]No on hölmöä. Mutta onko se nyt niin kamalaa jos sen mieliksi annat pusun ja toivovat hyvää äitienpäivää?
[/quote]
Ja isänpäivää myös! Tässä maailmassa hän voi JOSKUS olla isä(Kin )
Joka päivä on jonkun syntymäpäivä. Viettääkä vaimosi myös synttäreitä muiden puolesta? Vaimosi todellakin on hölmö!