Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää ikinä hemmottele

Vierailija
08.05.2015 |

Hoidan lastamme 1,5 v kotona. Mies haluaa että laitan hänellekin ruoat valmiiksi kun hän tulee töistä ja olen tähän suostunutkin, samallahan miehellekin teen ruokaa kuin itselleni. Ennen mies lähinnä kokkasi kun on parempi kokki. Nyt mua on vaan alkanut harmittaa että mies ei puolestaan enää huomioi ja hemmottele minua mitenkään työpäivän jälkeen, vaikka laitan hänen ruoat. Ennen hän aina toi jotain pieniä lahjoja, osti kukkia tai suklaata tms. Hän voisi ihan hyvin tuoda jotain minulle kun kerran käy työmatkalla kaupassa. Mies ei myöskään enää halua hieroa jalkojani tai lakata kynsiäni ellen erikseen pyydä. Ennen hän usein ehdotti tätä itse. Ja äsken pyysin että mies toisi minulle kahvit tänne sänkyyn kun kerran sitä kahvia keittää ja kyllä se ne kahvit teki ja toi mullekin mut jotenkin happaman oloisesti. Jotenkin mies on muuttunut ihan oudoksi kun lapsi syntyi ja jäin kotiin. Ei huomioi mua enää jos en aina erikseen pyydä vaikka mä hoidan lasta ja laitan ruokaa, En ymmärrä tätä tilannetta enkä ainakaan halua seksiä hänen kanssa ennen kuin hän alkaa huomioida minua taas! Huolettaa meidän suhteen tulevaisuus. Eikö mies enää rakasta minua? Ei ainakaan osoita sitä mitenkään!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]

No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa. 

Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää.

[/quote]

Jotenkin niinkuin näin:

Vierailija
62/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:03"]

Hoidan lastamme 1,5 v kotona. Mies haluaa että laitan hänellekin ruoat valmiiksi kun hän tulee töistä ja olen tähän suostunutkin, samallahan miehellekin teen ruokaa kuin itselleni. Ennen mies lähinnä kokkasi kun on parempi kokki. Nyt mua on vaan alkanut harmittaa että mies ei puolestaan enää huomioi ja hemmottele minua mitenkään työpäivän jälkeen, vaikka laitan hänen ruoat. Ennen hän aina toi jotain pieniä lahjoja, osti kukkia tai suklaata tms. Hän voisi ihan hyvin tuoda jotain minulle kun kerran käy työmatkalla kaupassa. Mies ei myöskään enää halua hieroa jalkojani tai lakata kynsiäni ellen erikseen pyydä. Ennen hän usein ehdotti tätä itse. Ja äsken pyysin että mies toisi minulle kahvit tänne sänkyyn kun kerran sitä kahvia keittää ja kyllä se ne kahvit teki ja toi mullekin mut jotenkin happaman oloisesti. Jotenkin mies on muuttunut ihan oudoksi kun lapsi syntyi ja jäin kotiin. Ei huomioi mua enää jos en aina erikseen pyydä vaikka mä hoidan lasta ja laitan ruokaa, En ymmärrä tätä tilannetta enkä ainakaan halua seksiä hänen kanssa ennen kuin hän alkaa huomioida minua taas! Huolettaa meidän suhteen tulevaisuus. Eikö mies enää rakasta minua? Ei ainakaan osoita sitä mitenkään!

[/quote]

Ihminen tuppaa heijastamaan sitä samaa käytöstä itselleen takaisin mitä muillekin antaa. Jos odotat että et anna seksiä ennenkuin alkaa huomioimaan sinua niin saat odottaa todella PIIIIIIITKÄÄÄÄÄN. Saat odottaa siihen asti kun jompi kumpi laittaa eron vireille.

Älä odota sen toisen tekevän jotain ensin vaan tee sinä ensin. Jos odottamaan jäät niin silloin molemma odottaa ja suhde kuolee siinä odottaessa. Kysyt että eikö mies rakasta sinua enää. Kysyn sinulta että etkö sinä rakasta sitä miestä enää? Älä siirrä vastuuta vaan jos haluat näkyvää rakkautta niin näytä sinä sitä rakkautta! Miehesi suurella todennäköisyydellä rupeaa heijastamaan sitä antamaasi rakkautta sinulle takaisin. Ongelmia ei korjata vetäytymällä vaan toimimalla ja tekemällä.

Mies 77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:03"]

[/quote]

Ihminen tuppaa heijastamaan sitä samaa käytöstä itselleen takaisin mitä muillekin antaa. Jos odotat että et anna seksiä ennenkuin alkaa huomioimaan sinua niin saat odottaa todella PIIIIIIITKÄÄÄÄÄN. Saat odottaa siihen asti kun jompi kumpi laittaa eron vireille.

Älä odota sen toisen tekevän jotain ensin vaan tee sinä ensin. Jos odottamaan jäät niin silloin molemma odottaa ja suhde kuolee siinä odottaessa. Kysyt että eikö mies rakasta sinua enää. Kysyn sinulta että etkö sinä rakasta sitä miestä enää? Älä siirrä vastuuta vaan jos haluat näkyvää rakkautta niin näytä sinä sitä rakkautta! Miehesi suurella todennäköisyydellä rupeaa heijastamaan sitä antamaasi rakkautta sinulle takaisin. Ongelmia ei korjata vetäytymällä vaan toimimalla ja tekemällä.

Mies 77
[/quote]
Just tätähän mä yritän itsekin sanoa! Mut nyt olisi miehen aika tehdä ja toimia meidän parisuhteessa. Mä jäin kotiin hoitamaan lasta ja mies täysin unohti minut. Siitä on romantiikka ja yrittäminen kaukana jos Lies tuo kotiin vaan jauhelihaa ja vaippapaketin! Miksei mies enää halua yllättää minua? Missä on ne yllätysshushit, kylmä skumppa ja ruusu pöydällä, vaahtokylpy odottamassa kun tulen ilta lenkiltä?

Vierailija
64/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi käy töissä, käy kaupassa ja tekee ruokaostokset, laittaa viikonloppuna hyvää ruokaa. On kiinnostunut shoppailemaan lapselle. Iltaisin haluaa jutella kanssasi vaikka mistä. Olisi valmis katsomaan kanssasi vaikka romanttista elokuvaa. Seksiäkin ilmeisesti häneltä saisi, mutta sinä et nyt halua sitä antaa, koska mies ei hemmottele sinua kuten ennen eikä palvo sinua? Ei hyvää päivää, ymmärsinköhän nyt ihan oikein? Minusta hän kuulostaa oikein hyvältä puolisolt, mutta samaa en sanoisi sinusta. Vai onko tää joku provo?

Vierailija
65/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 37.

Vierailija
66/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:29"]Siis miehesi käy töissä, käy kaupassa ja tekee ruokaostokset, laittaa viikonloppuna hyvää ruokaa. On kiinnostunut shoppailemaan lapselle. Iltaisin haluaa jutella kanssasi vaikka mistä. Olisi valmis katsomaan kanssasi vaikka romanttista elokuvaa. Seksiäkin ilmeisesti häneltä saisi, mutta sinä et nyt halua sitä antaa, koska mies ei hemmottele sinua kuten ennen eikä palvo sinua? Ei hyvää päivää, ymmärsinköhän nyt ihan oikein? Minusta hän kuulostaa oikein hyvältä puolisolt, mutta samaa en sanoisi sinusta. Vai onko tää joku provo?
[/quote]
En ole provo. Joo kyllä mies haluaa tehdä ja tekee näitä asioita just koska haluaa tehdä niitä. Mutta kysymys on tässä nyt siitä mitä minä haluan! Ja minä haluan huomiota ja hemmottelua ja yllätyksiä enkä vain ruokaostoksia muovikassissa tiskipöydälle.

Vierailija
67/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa.  Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää. [/quote] Mies kyllä haluaa aina puhua mun kanssa iltaisin vaikka mistä mutta se on vaan puhetta. Mä kaipaisin tässä tilanteessa kyllä enemmän ihan niitä oikeita tekoja. Ei kauheasti jaksa istua sohvalla ja jutella enää illalla kun siinä sohvalla on istunut koko päivän muutenkin. Ja ehdottaisin kyllä vaikka mitä tekemistä niinkuin esim ravintolaan menoa tai shoppailua niinkuin tehtiin ennen mutta noin pientä ei voi viedä vielä ravintolaan ja kun mennään yhdessä kauppoihin miestä kiinnostaa vaan ostaa ruokaa ja lapsen juttuja eikä se ole kovin romanttista. Ja ihan kiva et mies käy töissä mutta se on sen työ enkä mä kostu siitä mitään. Ja jos meillä olis niin päin että mä olisin töissä ja mies kotona niin en mä siitä mitään numeroa pitäisi. Ei se ole kovin romanttista että käy työssä ja tuo ruokaa kaupasta, kyllä parisuhteessa täytyy muutenkin huomioida niinkuin mä laitan ruokaa miehellekin vaikka hän on parempi kokki. [/quote] AP vaikuttaa ihan joltain teiniäidiltä. Pakko olla jotenkin lapsellinen. Joku ihme prinsessa, jota miehen pitäisi palvoa? Ja miksi ihmeessä siitä pitää tehdä numeroa kun teet ruuan? Sinähän olet kotona! Ja sinun miehesi haluaa jutella kanssasi vaikka mistä, kun moni valittaa ettei mies puhu. [/quote] Niin ja miten niin et kostu siitä mitään kun miehesi käy työssä? Kai hän jotain palkkaa saa ja osallistuu perheen kustannuksiin, todennäköisesti suurimmalta osin kun sinä kerran olet kotona. AP odottaa hemmottelua mieheltä mutta miten hemmottelet miestäsi, kun et edes mielelläsi laita hänelle ruokaa? Pihtaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään. Voiko noin naivia ollakaan? [/quote] Ei miehet välitä hemmottelusta tai edes ymmärrä sen päälle. Pitäisikö mun siis ostaa miehelle joku suklaarasia hah hah! Miehiä kiinnostaa kuule ihan muut asiat! Ja tottakai mies elättää minua kun kerran käy töissä, mutta en mä silti ole hänelle siitä mitään velkaa. Me sovittiin että mä hoidan lapsen 2 vuotta ja mies on töissä. Jos oltaisiin sovittu toisinpäin se olis ihan ok, Mutta se on ihan eri asia että mä odotan mieheltä vähän positiivista huomioo kuten vaikka pieni lahja tai hieronta. En ole koskaan ennen laittanut joka päivä ruokaa, enkö muka ansaitse siitä mitään kiitosta?

[/quote]

Tämä viimeistään ratkaisi, provo.

Mut silti en malta olla sanomatta: Jos et tosiaan tiedä miten miestä voi hemmotella niin ajan myötä tulet menettämään hänet jollekin joka oikeesti tietää ja osaa

Vierailija
68/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa.  Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää. [/quote] Mies kyllä haluaa aina puhua mun kanssa iltaisin vaikka mistä mutta se on vaan puhetta. Mä kaipaisin tässä tilanteessa kyllä enemmän ihan niitä oikeita tekoja. Ei kauheasti jaksa istua sohvalla ja jutella enää illalla kun siinä sohvalla on istunut koko päivän muutenkin. Ja ehdottaisin kyllä vaikka mitä tekemistä niinkuin esim ravintolaan menoa tai shoppailua niinkuin tehtiin ennen mutta noin pientä ei voi viedä vielä ravintolaan ja kun mennään yhdessä kauppoihin miestä kiinnostaa vaan ostaa ruokaa ja lapsen juttuja eikä se ole kovin romanttista. Ja ihan kiva et mies käy töissä mutta se on sen työ enkä mä kostu siitä mitään. Ja jos meillä olis niin päin että mä olisin töissä ja mies kotona niin en mä siitä mitään numeroa pitäisi. Ei se ole kovin romanttista että käy työssä ja tuo ruokaa kaupasta, kyllä parisuhteessa täytyy muutenkin huomioida niinkuin mä laitan ruokaa miehellekin vaikka hän on parempi kokki.

[/quote]

AP vaikuttaa ihan joltain teiniäidiltä. Pakko olla jotenkin lapsellinen. Joku ihme prinsessa, jota miehen pitäisi palvoa? Ja miksi ihmeessä siitä pitää tehdä numeroa kun teet ruuan? Sinähän olet kotona! Ja sinun miehesi haluaa jutella kanssasi vaikka mistä, kun moni valittaa ettei mies puhu.

[/quote]

Niin ja miten niin et kostu siitä mitään kun miehesi käy työssä? Kai hän jotain palkkaa saa ja osallistuu perheen kustannuksiin, todennäköisesti suurimmalta osin kun sinä kerran olet kotona. AP odottaa hemmottelua mieheltä mutta miten hemmottelet miestäsi, kun et edes mielelläsi laita hänelle ruokaa? Pihtaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään. Voiko noin naivia ollakaan?

[/quote]

Auttaa se. Auttaa nimittäin pääsemään miehestä eroon. 

Vierailija
69/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan täällä mammat vastaa tähänkin aloitukseen :D

Vierailija
70/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:28"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa.  Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää. [/quote] Mies kyllä haluaa aina puhua mun kanssa iltaisin vaikka mistä mutta se on vaan puhetta. Mä kaipaisin tässä tilanteessa kyllä enemmän ihan niitä oikeita tekoja. Ei kauheasti jaksa istua sohvalla ja jutella enää illalla kun siinä sohvalla on istunut koko päivän muutenkin. Ja ehdottaisin kyllä vaikka mitä tekemistä niinkuin esim ravintolaan menoa tai shoppailua niinkuin tehtiin ennen mutta noin pientä ei voi viedä vielä ravintolaan ja kun mennään yhdessä kauppoihin miestä kiinnostaa vaan ostaa ruokaa ja lapsen juttuja eikä se ole kovin romanttista. Ja ihan kiva et mies käy töissä mutta se on sen työ enkä mä kostu siitä mitään. Ja jos meillä olis niin päin että mä olisin töissä ja mies kotona niin en mä siitä mitään numeroa pitäisi. Ei se ole kovin romanttista että käy työssä ja tuo ruokaa kaupasta, kyllä parisuhteessa täytyy muutenkin huomioida niinkuin mä laitan ruokaa miehellekin vaikka hän on parempi kokki. [/quote] AP vaikuttaa ihan joltain teiniäidiltä. Pakko olla jotenkin lapsellinen. Joku ihme prinsessa, jota miehen pitäisi palvoa? Ja miksi ihmeessä siitä pitää tehdä numeroa kun teet ruuan? Sinähän olet kotona! Ja sinun miehesi haluaa jutella kanssasi vaikka mistä, kun moni valittaa ettei mies puhu. [/quote] Niin ja miten niin et kostu siitä mitään kun miehesi käy työssä? Kai hän jotain palkkaa saa ja osallistuu perheen kustannuksiin, todennäköisesti suurimmalta osin kun sinä kerran olet kotona. AP odottaa hemmottelua mieheltä mutta miten hemmottelet miestäsi, kun et edes mielelläsi laita hänelle ruokaa? Pihtaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään. Voiko noin naivia ollakaan? [/quote] Ei miehet välitä hemmottelusta tai edes ymmärrä sen päälle. Pitäisikö mun siis ostaa miehelle joku suklaarasia hah hah! Miehiä kiinnostaa kuule ihan muut asiat! Ja tottakai mies elättää minua kun kerran käy töissä, mutta en mä silti ole hänelle siitä mitään velkaa. Me sovittiin että mä hoidan lapsen 2 vuotta ja mies on töissä. Jos oltaisiin sovittu toisinpäin se olis ihan ok, Mutta se on ihan eri asia että mä odotan mieheltä vähän positiivista huomioo kuten vaikka pieni lahja tai hieronta. En ole koskaan ennen laittanut joka päivä ruokaa, enkö muka ansaitse siitä mitään kiitosta?

[/quote]

Tämä viimeistään ratkaisi, provo.

Mut silti en malta olla sanomatta: Jos et tosiaan tiedä miten miestä voi hemmotella niin ajan myötä tulet menettämään hänet jollekin joka oikeesti tietää ja osaa
[/quote]
Haukutko aina provoksi jos joku on eri mieltä kuin sinä itse? Homma on näin minun mielestäni: mitä romantiikkaan tulee mies on se aktiivinen osapuoli, joka hemmottelee naista ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Nainen pitää itsensä kauniina ja miehen mieleisenä. Siinä on miehelle hemmottelua!

Vierailija
71/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:17"]

Ei miehet välitä hemmottelusta tai edes ymmärrä sen päälle. Pitäisikö mun siis ostaa miehelle joku suklaarasia hah hah! Miehiä kiinnostaa kuule ihan muut asiat![/quote]

Omassa tuttavapiirissäni kaikki miehet rakastavat hemmottelua. Mieltymykset kyllä vaihtelevat yksilöllisesti, mutta kyllä jokaisella on joku juttu, joka tehoaa. Joku tykkää jalka- tai niskahieronnasta. Joku on onnellinen, kun vaimo on laittanut saunan lämpiämään ja olutta jääkaappiin pitkän työpäivän jälkeen. Joku yllättyy siitä, kun vaimo onkin ostanut vähän laadukkaampaa kahvia, ja joku ilahtuu siitä suklaarasiasta, hah hah vaan. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon, siitä vain kokeilemaan mikä omaa miestä miellyttää.

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:17"]Ja tottakai mies elättää minua kun kerran käy töissä, mutta en mä silti ole hänelle siitä mitään velkaa. Me sovittiin että mä hoidan lapsen 2 vuotta ja mies on töissä. Jos oltaisiin sovittu toisinpäin se olis ihan ok, Mutta se on ihan eri asia että mä odotan mieheltä vähän positiivista huomioo kuten vaikka pieni lahja tai hieronta. En ole koskaan ennen laittanut joka päivä ruokaa, enkö muka ansaitse siitä mitään kiitosta?[/quote]

Molemmat ansaitsevat kiitoksen perheen hyväksi tekemästään työstä. Sinä ansaitset kiitoksen siitä, että hoidat lapsen ja tietyt kotityöt, mutta ihan samalla tavalla miehesi ansaitsee kiitoksen siitä, että käy töissä ja elättää perheen. (Samalla tavallahan miehesi voisi sanoa, että kun järjestely on yhdessä sovittu, hän ei ole sinulle mitään velkaa.)

Itse olen huomannut, että paras tapa muuttaa suhdetta paremmaksi ei todellakaan ole ryhtyä asettamaan toiselle vaatimuksia. Loppujen lopuksi toisen käytöstä ei voi muuttaa, ainoastaan omaansa voi. Toisaalta muutokset omassa käytöksessä heijastuvat hyvin suurella todennäköisyydellä myös sen toisen käytökseen. Jos itse ottaa myönteisemmän asenteen, alkaa antaa kiitosta ja hemmotella, on suuri todennäköisyys, että saa pian itsekin samanlaista kohtelua osakseen.

Jos haluaa olla prinsessa ja kuningatar, jota mies palvoo ja hemmottelee, kannattaa ottaa mies, jonka näkemys parisuhteesta on sama. Niitä on harvassa, mutta kyllä niitäkin varmasti löytyy. Toisenlaisen miehen kanssa tilanne luvassa on vain molemminpuolista tyytymättömyyttä ja katkeruutta. Enemmistö miehistä tarvitsee rakkautta, kunnioitusta ja huomiointia aivan samalla tavalla kuin naisetkin.

Vierailija
72/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:03"] Hoidan lastamme 1,5 v kotona. Mies haluaa että laitan hänellekin ruoat valmiiksi kun hän tulee töistä ja olen tähän suostunutkin, samallahan miehellekin teen ruokaa kuin itselleni. Ennen mies lähinnä kokkasi kun on parempi kokki. Nyt mua on vaan alkanut harmittaa että mies ei puolestaan enää huomioi ja hemmottele minua mitenkään työpäivän jälkeen, vaikka laitan hänen ruoat. Ennen hän aina toi jotain pieniä lahjoja, osti kukkia tai suklaata tms. Hän voisi ihan hyvin tuoda jotain minulle kun kerran käy työmatkalla kaupassa. Mies ei myöskään enää halua hieroa jalkojani tai lakata kynsiäni ellen erikseen pyydä. Ennen hän usein ehdotti tätä itse. Ja äsken pyysin että mies toisi minulle kahvit tänne sänkyyn kun kerran sitä kahvia keittää ja kyllä se ne kahvit teki ja toi mullekin mut jotenkin happaman oloisesti. Jotenkin mies on muuttunut ihan oudoksi kun lapsi syntyi ja jäin kotiin. Ei huomioi mua enää jos en aina erikseen pyydä vaikka mä hoidan lasta ja laitan ruokaa, En ymmärrä tätä tilannetta enkä ainakaan halua seksiä hänen kanssa ennen kuin hän alkaa huomioida minua taas! Huolettaa meidän suhteen tulevaisuus. Eikö mies enää rakasta minua? Ei ainakaan osoita sitä mitenkään! [/quote] Ihminen tuppaa heijastamaan sitä samaa käytöstä itselleen takaisin mitä muillekin antaa. Jos odotat että et anna seksiä ennenkuin alkaa huomioimaan sinua niin saat odottaa todella PIIIIIIITKÄÄÄÄÄN. Saat odottaa siihen asti kun jompi kumpi laittaa eron vireille. Älä odota sen toisen tekevän jotain ensin vaan tee sinä ensin. Jos odottamaan jäät niin silloin molemma odottaa ja suhde kuolee siinä odottaessa. Kysyt että eikö mies rakasta sinua enää. Kysyn sinulta että etkö sinä rakasta sitä miestä enää? Älä siirrä vastuuta vaan jos haluat näkyvää rakkautta niin näytä sinä sitä rakkautta! Miehesi suurella todennäköisyydellä rupeaa heijastamaan sitä antamaasi rakkautta sinulle takaisin. Ongelmia ei korjata vetäytymällä vaan toimimalla ja tekemällä. Mies 77 [/quote] Just tätähän mä yritän itsekin sanoa! Mut nyt olisi miehen aika tehdä ja toimia meidän parisuhteessa. Mä jäin kotiin hoitamaan lasta ja mies täysin unohti minut. Siitä on romantiikka ja yrittäminen kaukana jos Lies tuo kotiin vaan jauhelihaa ja vaippapaketin! Miksei mies enää halua yllättää minua? Missä on ne yllätysshushit, kylmä skumppa ja ruusu pöydällä, vaahtokylpy odottamassa kun tulen ilta lenkiltä?

[/quote]

Älä siirrä vastuuta isteltäsi pois muille. Sinä et ole vastuussa muiden tekemisistä vaan omista tekemisistäsi Esitäppäsi itsellesi nuo kaikki kysymykset alkaen "miksi ***** ei halua yllättää minua" ja käy koko rivi läpi ihan ajatuksella että missä ovat sinun tekosi ja miksi sinä et tee?

Ellet ole itse valmis tekemään mitään (oli syy siihen ihan mikä tahansa) niin älä odota siltä toiseltakaan yhtään mitään. Kirjoittamastasi päätelen olet hyvin itsekeskeinen ihminen. Noilla eväillä liittosi on takuuvarmasti tuhoon tuomittu. Kysymys ei ole siittä että eroattekote vaan ainoastaan että kuinka kauan menee ennekuin te eroatte.

Voit jatkaa entiseen malliisi eroone saakka tai sitten sinä voit ryhtyä pelastamaan liittoasi. Tee yksipuoleisesti vaikka toinen ei aluksi vastaisikaan. Kohtele toista niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Kumppanisi on todella kylmä tapaus mikäli ei vastaa sinun puoleltasi tulevaan hyvyyteen.

Pelkään vain että lukemani perusteella sinun ymmärrys ei riitä tähän ja keskityt kiukutteluun sekä syyttelyyn ja näin ollen naulaat ne loputkin naulat teidän suhteen arkkuun.

Mies 77