Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää ikinä hemmottele

Vierailija
08.05.2015 |

Hoidan lastamme 1,5 v kotona. Mies haluaa että laitan hänellekin ruoat valmiiksi kun hän tulee töistä ja olen tähän suostunutkin, samallahan miehellekin teen ruokaa kuin itselleni. Ennen mies lähinnä kokkasi kun on parempi kokki. Nyt mua on vaan alkanut harmittaa että mies ei puolestaan enää huomioi ja hemmottele minua mitenkään työpäivän jälkeen, vaikka laitan hänen ruoat. Ennen hän aina toi jotain pieniä lahjoja, osti kukkia tai suklaata tms. Hän voisi ihan hyvin tuoda jotain minulle kun kerran käy työmatkalla kaupassa. Mies ei myöskään enää halua hieroa jalkojani tai lakata kynsiäni ellen erikseen pyydä. Ennen hän usein ehdotti tätä itse. Ja äsken pyysin että mies toisi minulle kahvit tänne sänkyyn kun kerran sitä kahvia keittää ja kyllä se ne kahvit teki ja toi mullekin mut jotenkin happaman oloisesti. Jotenkin mies on muuttunut ihan oudoksi kun lapsi syntyi ja jäin kotiin. Ei huomioi mua enää jos en aina erikseen pyydä vaikka mä hoidan lasta ja laitan ruokaa, En ymmärrä tätä tilannetta enkä ainakaan halua seksiä hänen kanssa ennen kuin hän alkaa huomioida minua taas! Huolettaa meidän suhteen tulevaisuus. Eikö mies enää rakasta minua? Ei ainakaan osoita sitä mitenkään!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]

No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa. 

Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää.

[/quote]

Naisten ongelmat kiteytyvät tähän viestiin. Samaan aikaan itse myöntää -> älä painosta miestä. Siltikin seuraavassa lauseessa käskee stressaamaan miestä asialla. EI Näin! 

Eli ymmärtää, mutta kuitenkin omat tahtomukset vievät voiton. Tässä kohtaa täytyy käyttää oveluutta ja näyttää vaikka jotain esimerkkiä. Esimerkiksi katsotte elokuvaa missä mies huomioi naista, niin tirauttaa pienet itkut .. ;)

[/quote]

Sitten kun mies kysyy että mikä tuli .. no kun se mies siinä elokuvassa oli niin ihana ;)

Eiköhän siitä hölmöinkin mies opi.

Vierailija
42/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:16"]Kauanko kerkesitte olla yhdessä ennen vauvaa?
[/quote]
4 vuotta joista 2 naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:27"]

"Mies haluaa että laitan hänellekin ruoat valmiiksi kun hän tulee töistä ja olen tähän suostunutkin" Siis hyvänen aika, eikös tuo ole ihan luonnollista? Teet joka tapauksessa ruuan itsellesi ja lapselle joten tottakai teet sen myös miehelle, hän kuitenkin elättää sinutkin. Tuntuu siltä että odotat mieheltä kauheasti mutta itse teet pitkin hampain itsstäänselviäkin asioita. Sitä saa mitä tilaa. Kuinka monta kertaa olet tarjoutunut itse hieromaan miehesi jalkoja? Hartioita? Selkää? Hänkin tekee pitkän työpäivän ja on varmasti väsynyt. Vai että lakata vielä kynnetkin. ... pakko olla provo. 

[/quote]

Itse kyllä lakkasin naiseni kynnetkin joskus ennen lapsia. Hieronta, yhteiset kylvyt olivat siis yhteistä hemmottelu aikaa, kuten myöskin viikonloppuisin ruuan laitto yhdessä. Nykyään on töiden jälkeen yksinkertaisesti vain niin väsynyt, tai huonosti nukutun yöunien jälkeen, ettei vain yksinkertaisesti jaksa. Kun tahtoo vain lysähtää sohvalle niin ei siinä ensimmäisenä riitä energioita toisen hemmotteluun.

Vierailija
44/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]

No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa. 

Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää.

[/quote]

Naisten ongelmat kiteytyvät tähän viestiin. Samaan aikaan itse myöntää -> älä painosta miestä. Siltikin seuraavassa lauseessa käskee stressaamaan miestä asialla. EI Näin! 

Eli ymmärtää, mutta kuitenkin omat tahtomukset vievät voiton. Tässä kohtaa täytyy käyttää oveluutta ja näyttää vaikka jotain esimerkkiä. Esimerkiksi katsotte elokuvaa missä mies huomioi naista, niin tirauttaa pienet itkut .. ;)

[/quote]

Sitten kun mies kysyy että mikä tuli .. no kun se mies siinä elokuvassa oli niin ihana ;)

Eiköhän siitä hölmöinkin mies opi.

[/quote]
Täytyy kokeilla tota leffajuttua. Mies itseasiassa tykkää katsoa romanttista hömppää vaikka mä en silleen jaksa keskittyä leffoihin. Mutta ehkä mä tämän kerran kestän yhden katsoa. Onko teillä kellään hyviä ehdotuksia lisää olisi sellainen ihana ja huomaavainen mies?

Vierailija
45/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:04"]Ootko lihonnut? Vai onko sillä toinen?
[/quote]
Lihosin 5 kg raskausaikana mut laihduin takasin nopeasti ja käyn säännöllisesti aerobicissa ja kahvakuulaan. En ole muuten edes ajatellut et sillä olis toinen!!! Siis apua jos sillä vaikka on? Mut miten sillä vois olla kun se on aina täällä kotona tai töissä?
[/quote]

Nii-on "töissä"... Mihin sä kynsilakkaa varpaiss tarvit jos oot vaan kotona??...

Ja voi luoja! LIHOSIN!! se on kyllä lihoin! Tai oikeastaan läskistyin

Vierailija
46/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, en katseli tuollaista ruikuttavaa akkaa päivääkään!

Vierailija
47/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottele sä sitä niin saat jossain vaiheessa vastakaikua. Käytöstavat tarttuu

Vierailija
48/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persettä! Ei hemmottelua!

Vierailija
49/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:23"]Seksi vähentynyt, naista kiinnostaa lapsi eikä mies....ja noin happamana laittaa yhden lautasen lisää pöytään.

Onko ihme että miehen into laskenut?
[/quote]
Niin mähän en tässä ole hapanta naamaa näyttänyt. Mies sen sijaan on aivan myrtsi kun pyysin häntä tuomaan kahvit sänkyyn.

Vierailija
50/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa.  Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää. [/quote] Mies kyllä haluaa aina puhua mun kanssa iltaisin vaikka mistä mutta se on vaan puhetta. Mä kaipaisin tässä tilanteessa kyllä enemmän ihan niitä oikeita tekoja. Ei kauheasti jaksa istua sohvalla ja jutella enää illalla kun siinä sohvalla on istunut koko päivän muutenkin. Ja ehdottaisin kyllä vaikka mitä tekemistä niinkuin esim ravintolaan menoa tai shoppailua niinkuin tehtiin ennen mutta noin pientä ei voi viedä vielä ravintolaan ja kun mennään yhdessä kauppoihin miestä kiinnostaa vaan ostaa ruokaa ja lapsen juttuja eikä se ole kovin romanttista. Ja ihan kiva et mies käy töissä mutta se on sen työ enkä mä kostu siitä mitään. Ja jos meillä olis niin päin että mä olisin töissä ja mies kotona niin en mä siitä mitään numeroa pitäisi. Ei se ole kovin romanttista että käy työssä ja tuo ruokaa kaupasta, kyllä parisuhteessa täytyy muutenkin huomioida niinkuin mä laitan ruokaa miehellekin vaikka hän on parempi kokki.

[/quote]

AP vaikuttaa ihan joltain teiniäidiltä. Pakko olla jotenkin lapsellinen. Joku ihme prinsessa, jota miehen pitäisi palvoa? Ja miksi ihmeessä siitä pitää tehdä numeroa kun teet ruuan? Sinähän olet kotona! Ja sinun miehesi haluaa jutella kanssasi vaikka mistä, kun moni valittaa ettei mies puhu.

Vierailija
51/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:51"]Hemmottele sä sitä niin saat jossain vaiheessa vastakaikua. Käytöstavat tarttuu
[/quote]
Siis mä laitan sille jo 5 päivää viikossa ruokaa! Mitä enempää mä ehdin tekeen?Haloo mulla on pieni lapsi koko ajan jaloissa! Ja haukkukaa mua vanhanaikaiseksi mutta kyllä mun mielestäni miehen kuuluu olla suhteessa se aktiivisempi osapuoli, esim mies kosii naista ja mies ostaa naiselle lahjoja ei toisin päin!

Vierailija
52/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa väsyneenä päivän jälkeen kylmän kaljan, burgerin ja suihinoton. 

Oletko tehnyt nämä miehellesi, kun itse vaadit vastaavaa.

Vierailija
53/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:23"]Seksi vähentynyt, naista kiinnostaa lapsi eikä mies....ja noin happamana laittaa yhden lautasen lisää pöytään.

Onko ihme että miehen into laskenut?
[/quote]
Niin mähän en tässä ole hapanta naamaa näyttänyt. Mies sen sijaan on aivan myrtsi kun pyysin häntä tuomaan kahvit sänkyyn.
[/quote]

No ei tuosta aloitusviestistä mikää riemu ja elämänilokaan välittynyt.

Vierailija
54/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:51"]Hemmottele sä sitä niin saat jossain vaiheessa vastakaikua. Käytöstavat tarttuu [/quote] Siis mä laitan sille jo 5 päivää viikossa ruokaa! Mitä enempää mä ehdin tekeen?Haloo mulla on pieni lapsi koko ajan jaloissa! Ja haukkukaa mua vanhanaikaiseksi mutta kyllä mun mielestäni miehen kuuluu olla suhteessa se aktiivisempi osapuoli, esim mies kosii naista ja mies ostaa naiselle lahjoja ei toisin päin!

[/quote]

Olet ärsyttävä reuhaaja joka valittaa, vaikka vika on itsessäsi. Onneksi minulla on parempi nainen.

Vierailija
55/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:09"]No kyllähän se suhde vähän arkistuu ajan myötä. Minusta on itsestäänselvää että kotona oleva laittaa ruuan, kun toinen on töissä. Kyllä mies varmaan vaistoaa että et mielelläsi tee hänelle ruokaa eikä se lisää tunteiden paloa hänen puoleltaan. Mun mies on usein sanonut että hänelle merkitsee tosi paljon se että teen hänelle ruokaa. Se on hänelle sitä arkirakkautta. Miehen lapsuudenkodissa kukaan ei tehnyt ruokaa vaan hän lämmitti jo lapsena ruokansa mikrossa.  Kestävän rakkauden avain on se, että keskittyy siihen, miten voisi toista rakastaa, eikä siihen, miten voisi saada toiselta yhä enemmän huomiota. Ja tietenkin avoimeen kommunikaatioon. Ota asia esille, mutta ei vaatimalla, vaan puhumalla vain tunteistasi, ei syyttäen miestä. Kerrot vain, että sinusta tuntuu, että suhteessanne ei ole oikein entistä romantiikkaa ja kaipaisit vähän hemmottelua. Ehdota yhteistä aikaa ja sitä että tekisitte yhdessä ruokaa. Mies saattaa olla kuormittunut työssään, ota sekin huomioon. Monesti miehet ajattelevat, että se että he tekevät töitä ja elättävät perhettä, on rakkauden osoitus, jonka nainen itsestäänselvästi huomaa ja sitä arvostaa. Ehkä te molemmat kaipaatte aikaa jolloin ei ollut lasta ja oli enemmän aikaa ja energiaa toisillenne. Sekin on hyvä tunnustaa, jos näin on. Ja sitten mietitte yhdessä, ei toisianne syytellen, miten elämä voisi olla tyydyttävämpää. [/quote] Mies kyllä haluaa aina puhua mun kanssa iltaisin vaikka mistä mutta se on vaan puhetta. Mä kaipaisin tässä tilanteessa kyllä enemmän ihan niitä oikeita tekoja. Ei kauheasti jaksa istua sohvalla ja jutella enää illalla kun siinä sohvalla on istunut koko päivän muutenkin. Ja ehdottaisin kyllä vaikka mitä tekemistä niinkuin esim ravintolaan menoa tai shoppailua niinkuin tehtiin ennen mutta noin pientä ei voi viedä vielä ravintolaan ja kun mennään yhdessä kauppoihin miestä kiinnostaa vaan ostaa ruokaa ja lapsen juttuja eikä se ole kovin romanttista. Ja ihan kiva et mies käy töissä mutta se on sen työ enkä mä kostu siitä mitään. Ja jos meillä olis niin päin että mä olisin töissä ja mies kotona niin en mä siitä mitään numeroa pitäisi. Ei se ole kovin romanttista että käy työssä ja tuo ruokaa kaupasta, kyllä parisuhteessa täytyy muutenkin huomioida niinkuin mä laitan ruokaa miehellekin vaikka hän on parempi kokki.

[/quote]

AP vaikuttaa ihan joltain teiniäidiltä. Pakko olla jotenkin lapsellinen. Joku ihme prinsessa, jota miehen pitäisi palvoa? Ja miksi ihmeessä siitä pitää tehdä numeroa kun teet ruuan? Sinähän olet kotona! Ja sinun miehesi haluaa jutella kanssasi vaikka mistä, kun moni valittaa ettei mies puhu.
[/quote]
AP on kyllä ihan 29 vuotias aikuinen nainen! Ja tottakai haluan että mies palvoo minua! Haluan olla hänen kuningatar ja prinsessa! Sitähän rakkaus on!

Vierailija
56/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin ja miten niin et kostu siitä mitään kun miehesi käy työssä? Kai hän jotain palkkaa saa ja osallistuu perheen kustannuksiin, todennäköisesti suurimmalta osin kun sinä kerran olet kotona. AP odottaa hemmottelua mieheltä mutta miten hemmottelet miestäsi, kun et edes mielelläsi laita hänelle ruokaa? Pihtaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään. Voiko noin naivia ollakaan?

Vierailija
57/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:51"]Hemmottele sä sitä niin saat jossain vaiheessa vastakaikua. Käytöstavat tarttuu [/quote] Siis mä laitan sille jo 5 päivää viikossa ruokaa! Mitä enempää mä ehdin tekeen?Haloo mulla on pieni lapsi koko ajan jaloissa! Ja haukkukaa mua vanhanaikaiseksi mutta kyllä mun mielestäni miehen kuuluu olla suhteessa se aktiivisempi osapuoli, esim mies kosii naista ja mies ostaa naiselle lahjoja ei toisin päin!

[/quote]

Mulla on kolme lasta jaloissa, laitan ruokaa seitsemänä päivänä viikossa ja silti ehdin paljon muutakin. Kato itsees peiliin, siellä se ongelma on. Itserakas minä itse. Jos olisin sun mies ei paljon huvittaisi sua hemmotella.

Vierailija
58/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:51"]Hemmottele sä sitä niin saat jossain vaiheessa vastakaikua. Käytöstavat tarttuu
[/quote]

Vierailija
59/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono, ei jatkoon!

Vierailija
60/72 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:59"]

[/quote]

[/quote]

Niin ja miten niin et kostu siitä mitään kun miehesi käy työssä? Kai hän jotain palkkaa saa ja osallistuu perheen kustannuksiin, todennäköisesti suurimmalta osin kun sinä kerran olet kotona. AP odottaa hemmottelua mieheltä mutta miten hemmottelet miestäsi, kun et edes mielelläsi laita hänelle ruokaa? Pihtaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään. Voiko noin naivia ollakaan?
[/quote]
Ei miehet välitä hemmottelusta tai edes ymmärrä sen päälle. Pitäisikö mun siis ostaa miehelle joku suklaarasia hah hah! Miehiä kiinnostaa kuule ihan muut asiat!
Ja tottakai mies elättää minua kun kerran käy töissä, mutta en mä silti ole hänelle siitä mitään velkaa. Me sovittiin että mä hoidan lapsen 2 vuotta ja mies on töissä. Jos oltaisiin sovittu toisinpäin se olis ihan ok, Mutta se on ihan eri asia että mä odotan mieheltä vähän positiivista huomioo kuten vaikka pieni lahja tai hieronta. En ole koskaan ennen laittanut joka päivä ruokaa, enkö muka ansaitse siitä mitään kiitosta?