Täydellinen muutos elämään pakon edessä. Tiukka budjetti, ei alkoholia ja laihdutus. Vinkkejä?
Raha-asiat ovat sillä tolalla tai itseasiassa myös muukin elämä, että olen kaiken jahkailun ja itkujen jälkeen päätynyt nöyrtymään ja elämään, kuten minun täytyykin tässä elämäntilanteessa elää.
Työtä ei ole, jätin vihdoin kumppanin (oli surkeaakin surkeampi suhde), alkoholin kanssa olen ahdistuksissani lätrännyt liikaa ja kiloja tullut niin, että hävettää, hyvä jos takki menee enää kiinni.
Rahaa on palanut ja vyötärö paisunut.
Pitäisi syödä vähemmän nyt. Rahaa säästyy ruokakuluissa eikä tarvitse ostaa uutta takkia. :D
En minä tässä enää mitään negatiivista näe - tämä on minulle hyväksi kaiken kaikkiaan.
Kuukausibudjetti minulle, yksineläjälle 150€.
Leipoa osaan ja se on halpaa - en kuitenkaan halua lihoa, minua etenkin vehnäleipä lihottaa ja nälättää, joten se pois listalta.
Menen huomenna lidliin ostamaan kotiini halpoja raaka-aineita. Voitte täydentää listaa, kuulisin mielelläni.
Tähän sisältyy: kuivatut herneet, tumma makaroni, riisiä on kaapissa jo, mausteita, lihaliemikuutiota, 1 kg jauhelihaa (pakastan osan), tarjouksesta broileria jos on, keittojuureksia, edullisia kasviksia, kananmunia, puurohiutaleita, marjoja.
Loppukuukaudeksi on hygieniatuotteita, wc-paperia ja pyykinpesuainetta.
Kommentit (2)
Perunaa. Raejuustoa. Tomaattimurskaa. Paputölkkejä. Soijarouhetta.
Näkkileipää, juustoa jos ostat, osta raasteena. Juurekset ja keräkaali.