Happaman näköiset ja oloiset ihmiset
Näkee hyvin usein kaduilla... Kamalaa kateltavaa
Kommentit (25)
Olen vuosia matkustanut saman linjan bussissa, bussikuski ei koskaan ole vastannut huomenen toivotukseen, happamana töljöttänyt eteensä. Olen ajatellut , että jos saan hänet vastaamaan/kommunikoimaan ennen eläkkeelle jäämistäni, se on jonkinsortin voitto .
Heillä voi myös olla uskomattomia kärsimyksiä, mistä ette tiedä mitään. Kun kaikki on itsellä helppoa, on helppo tuomita ne, joita ei elämä naurata.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:09"]Heillä voi myös olla uskomattomia kärsimyksiä, mistä ette tiedä mitään. Kun kaikki on itsellä helppoa, on helppo tuomita ne, joita ei elämä naurata.
[/quote] no ei kaikilla varmasti oo isoi kärsimyksiä sil hetkel... Eiköhän se asenne
Jos Suomessa joutuu asumaan, niin suupielet menevät väkisin alas.
Ei se perusilme mitään mutta joillakin on oikeasti hapan ja kielteinen asenne kaikkeen. En käsitä miten sellaisia ihmisiä parisuhteessa jotkut jaksaa katella.
Olin tänään kadulla hapan, koska eksyin kahdesti, ystävä perui tapaamisen, kissa oksensi pöytäliinalle ollessani poissa kotoa ja oli pakko ostaa 60 e arvoinen kurssikirja. Nyt mietin, että millähän rahalla söisi. Sori jos otat niin henkilökohtaisesti tuntemattomien vastaantulijoiden kasvonilmeet.
Olet sitten varmaan törmännyt minuun. Onko elämäsi helppoa ja mukavaa? Toivottavasti, koska minulla se on kakkea muuta.
Mulla on kuukautiset perkele! Sattuu ja vituttaa niin ettei mitään rajaa. Niin että hymyile sä vaan itekses!
Monella se perusolemus on hapan, vaikka asiat olis perushyvin...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:22"]
Jep. Joidenkin perusilme antaa olettaa aivan muuta kuin mitä ne on. Esimerkiksi aina "iloiset" ja hymyilevät ihmiset useimmiten ei kovin mukavia sitten pintaraapaisun jälkeen olekaan. Sen sijaan vakavailmeiset useimmiten luotettavampia ja mukavampia ihmisiä. Oman kokemukseni mukaan. Ne ei myöskään esitä mitään.
[/quote]Nerokasta. Eli hyväntuuliset ja onnelliset ihmiset ovatkin kaksinaamaisia kusipäitä :)
Meidän kulttuurissamme kadulla kävellessä tuijotetaan sisäänpäin ja ollaan epäluuloisia muita kohtaan. Sitä ei tajua, kun elää täällä. Talvella tulin matkalta briteistä ja sen jälkeen meni viikko totutellessa siihen, että ihmiset mulkoilevat vihaisesti toisiaan jokapäiväisissä kohtaamistilanteissa. Viikon päästä aloin taas itsekin näyttää hapanta naamaa.
Tässä saa hyviä vinkkejä mitä ilmettä näyttää jos haluaa sulautua suomalaisten joukkoon! Mikä on se ilme jonka taksikuski muistaa. Ehkä voisi käyttää hyödyksi näitä miten ihmiset reagoivat ilmeisiin, varmaankin muistamatta sitten lopulta niitä kasvoja. Eli onnellisuus ei ole suomessa hyvä vaan pistää silmään ja vastaus on helppo, hän on onnellinen. Kun taas ihminen jota ei muisteta on hapan ja vähän ruma ihmiset ajattelvat mikähän tuotakin vaivaa jne muistamatta kuitenkaan itse ihmistä. Mielenkiintoista.
Itse olen aika flegmaattinen, vaikea hymyillä tuntemattomille tai ilmaista muutenkaan tunteita, siksi näytän varmaan usein vähän happamalta tai ilmeettömältä, vaikka olis ihan tavallinen olo.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:21"]Mä olen varmaan tuollainen. En edes ole mikään kiukkuinen tai pahantuulinen luonne, mutta mun naamalla on sellainen "bitchy resting face" perusilme joka ihmisestä riippuen tulkitaan surun murtamaksi tai kiukkuiseksi. Se ilme on silloinkin jos mielialani on oikein hyvä.
[/quote]
Mullakin on aika ilkeän näköinen perusilme. Näytän kuulemma ihan koulukiusaajalta. :(
Minä olen "hapan" sairauteni takia, josta johtuu, että suupieleni ovat aina alaspäin. Saisi sitä leikkauksella korjattua, on leikelty kuitenkin jo niin paljon, etten moisen syyn takia lähde leikkaussaliin.
Sitä happamuuteen on siis kaikenlaisia.
Mä olen varmaan tuollainen. En edes ole mikään kiukkuinen tai pahantuulinen luonne, mutta mun naamalla on sellainen "bitchy resting face" perusilme joka ihmisestä riippuen tulkitaan surun murtamaksi tai kiukkuiseksi. Se ilme on silloinkin jos mielialani on oikein hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:21"]Mä olen varmaan tuollainen. En edes ole mikään kiukkuinen tai pahantuulinen luonne, mutta mun naamalla on sellainen "bitchy resting face" perusilme joka ihmisestä riippuen tulkitaan surun murtamaksi tai kiukkuiseksi. Se ilme on silloinkin jos mielialani on oikein hyvä.
[/quote]
Seli seli :DD
Mua taas ihmetyttää ne jotka kulkee suu auki möllöttäen. Eikö sinne auki olevaan monttuun lennä kärpäsiä ja roskia?
Omaa perusilmettäni on kuvailtu T-1000:ksi Terminator 2- elokuvasta. :D Tässä tyylinäytettäValitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille Tosiasiassa olen yleensä ihan hyvällä tuulella huolimatta tylystä ilmeestäni ja se vaihtuukin leppoisammaksi heti, jos jollakulla on jotain asiaa minulle.