Poikaystävä tempaisi turpaan exääni, kun tuli ilmoittamatta kylään.
Hakemaan lapset viikonlopuksi mökkille.
Poikaystävä on hieman nuorehko ja tulinen. No, saipa nelikymppinen mies selkää parikymppiseltä kiinteältä kollilta. Hieman hymyilytti ja olen salaa tyytyväinen tapahtumaan. Lapset säikähtivät melko pahasti.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:30"]
Eli peukutuksista päätellen porukka on sitä mieltä että exä saa tunkeutua kotiin ilman lupaa ja sitä ei saa lyödä kanveesiin vaikka tiedetään miten vaarallinen pirinarkkari sekopää exä on.
Selvä.
Ap
[/quote]
peukutuksista päätellen neljä eksää linjoilla.
Voi ei. Näen mielessäni kaksi jaska jokusta roikkumassa ja iskeytymässä kahteen karvaiseen pussiperunaan :(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:40"]
Voi ei. Näen mielessäni kaksi jaska jokusta roikkumassa ja iskeytymässä kahteen karvaiseen pussiperunaan :(
[/quote]
Ja yhdeksän muuta miestä jonottamassa luukulle :|
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:41"]
Hakemaan lapset viikonlopuksi mökkille.
Poikaystävä on hieman nuorehko ja tulinen. No, saipa nelikymppinen mies selkää parikymppiseltä kiinteältä kollilta. Hieman hymyilytti ja olen salaa tyytyväinen tapahtumaan. Lapset säikähtivät melko pahasti.
[/quote]
Siis etkö halunnut että lapset viedään mökkille?
Mitä ihmettä?
Pitäis sua ja poikaystävääs tempasta pariin otteeseen.
Kerrotko missä asut, niin tulen vetämään poikaystävääsi turpaan.
Tulinen ja kiinteä poikaystäväsi antoi selkää nelikymppiselle ukolle. Antoiko myös jotain selän alapuolelta?
Tiesithän, että ne miehet jotka harjoittavat väkivaltaa toisia miehiä kohtaan, ovat todennäköisimmin väkivaltaisia myös puolisoaan kohtaan?
Toivottavasti exäsi tekee rikosilmoituksen.
Onkohan lastenkaan hyvä asua noin väkivaltaisessa kodissa?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:43"]
[/quote]
Mun 22v lihaksikas poikaystävä voittaa kenet vaan tappelussa. Exäkin putosi yhdellä jabbyllä leukaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Mun 22v lihaksikas poikaystävä voittaa kenet vaan tappelussa. Exäkin putosi yhdellä jabbyllä leukaan.
[/quote]
Mutta mehän ollaan tulossa kymmenen ylivoimalla. Saa poikaystäväsi samalla kunnon panonkin. :)
[/quote]
[/quote]
Varsinkin poliisit kun tulevat hakemaan. Noilla kovistelijoilla on tapana hakeutua ongelmiin. Kyllä se karma kostaa. Et vaikuta itsekään mitenkään kummallisesta saaliilta. Lapset hoitoon isälle.
[/quote]
[/quote]
Tiedätkö mikä on ns. kovien jätkien kohtalo? Se on yleensä sairaala, teho-osasto tai ennenaikainen hauta jossain vaiheessa. Menet sitten katsomaan poikaystävääsi sairaalaan kun hän juo pillillä soppaa letkuissa.
Voi lapsiraukkoja millaisessa tilanteessa ovat!!! :(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
Mutta mehän ollaan tulossa kymmenen ylivoimalla. Saa poikaystäväsi samalla kunnon panonkin. :)
[/quote]Totta, voisi ottaa jonkun homo kaverin joka panee poikaystävääsi perseeseen, hän luultavasti rakastaisi kun saisi munaa kunnolla kerrankin perseeseen.
Mun exä teki Tota nyxille. Joskus jäi pelkkään uhkailuun. Mutta aina niin nolotti sen puolesta. Ja kyllä, exä oli väkivaltainen myös mua kohtaan suhteemme aikana.
Miksi moni kokee kovan lihaksikkaan nuoren miehen jolla on hauiksen kohdalla tribaaleja uhkana?
Etenkin jos hän on harrastanut nyrkkeilyä ja punnertelee yhdellä kädellä toinen käsi selän takana ilman paitaa ja katselee himokkaasti sohvalla makaavaa nelikymppistä äityliiniä.
Onko palsta täynnä vanhempia pulskia ukkoja?
Ap:lla on selvästi joku 20v Turkin tuliainen poikaystävänä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:35"]
Olisi ihan nussia apeetä perseeseen ilman liukkaria, uuuuuuuuuuuuuhhhh. Muna kovenee jo pelkästä ajatuksesta.
[/quote]
Vai sillä lailla että pallit lätkyy pillulihoille?
[/quote]
Ei, vaan tribaalitatuoiduille kiveksille.
[/quote]Ei helvetti, nyt kyllä repesin ja lujaa :D