Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen kaveri?

Vierailija
07.05.2015 |

Onkohan kaveri kateellinen vai onko tämä yleisempikin mielipide? Eli me ollaan lapseton kolmekymppinen pariskunta, molemmat töissä eli taloudellinen tilanne ihan hyvä. Asutaan tällä hetkellä rivarissa jossa surkea äänieristys, näin vuorotyöläisenä suorastaan vituttaa joskus kun haluaisi nukkua mutta ei pysty, samoin varmaan naapureita vituttaa joskus meidän myöhäiset suihkut jne.

No, nyt ollaan katseltu omakotitaloja ja löydettiinkin yksi kiva. Mainitsin tästä parhaalle (entiselle??) ystävälleni ja hän sanoi ainoastaan ettei lapsettomat tarvitse omakotitaloa!? What!? Mun mielestä me nimenomaan tarvitaan. Eletään niin erilaisessa rytmissä naapurin lapsiperheiden kanssa että väkisinkin joskus tulee ristiriitoja. Tykätään myös kutsua reilummin kavereita grillailemaan ja iltaa istumaan, joskus ihan bilettääkin. Omakotitalossa tämäkään ei häiritsisi naapureita.

Mitäs mieltä asiasta on av:n porukka?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:04"]Ja taas yksi lapsellinen ihminen leimaa koko porukan. Ei me kaikki lapselliset ihmiset olla kateellisia. Totta hitossa lapsettomilla työssäkäyvillä ihmisillä on enemmän varaa kuin lapsellisilla. Mulla on itelläni liuta lapsia ja asutaan kerrostalossa vuokralla. Olen oikein tyytyväinen. Elämä on valintoja täynnä. Tuskin ketään Suomessa pakotetaan lapsia hankkimaan.
[/quote]
No mä en ainakaan ole leimannut kaikkia "lapsellisia" kateellisiksi :) -ap

Vierailija
42/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:11"]Kaveria harmittaa, uskon, että on kateellinen. Se on ihan luonnollista. Kummastuttaa se, miksi ette vaan puhu asiaa selväksi. Ap, se on sinun paras ystäväsi! Näin pieni asia, ja mietit, onko se nyt tässä. Ystävyys siis. Kai pystyt avoimesti juttelemaan hänen kanssaan. Asioista voi olla eri mieltäkin, ja silti ystäviä!!!
[/quote]
Kyllä, pystyisin juttelemaan, ja olen yrittänyt soittaa hänelle ja laittanut viestiä. Ei vastausta. Sillä mä nyt tässä ihmettelenkin että onko oikeasti voinut tuosta niin nokkiinsa ottaa. En olisi koskaan uskonut tämmöstä, vuosia oltu kavereita. Huomenna piti hänen vanhemman lapsen, mun kummipojan tulla mun luo yöksi mutta ei vastausta kun olen kysynyt monelta tulee :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika dille kaveri jos ei vastaa.
Vai lukeeko palstaa?

Vierailija
44/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:59"]Aika dille kaveri jos ei vastaa.
Vai lukeeko palstaa?
[/quote]
Ei lue :) -ap

Vierailija
45/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hassu kommentti kaverilta :D oisko vähän kateellinen tai jotain..? miten se sun kaveri itse asuu? jokaisen oma asiahan se on miten asuu, jos koette että haluatte omakotitalon niin sillä selvä, musta hyvät yöunet on jo riittävä syy sen hankintaan puhumattakaan nuista muista hyvistä puolista, oma rauha jne :) 

Vierailija
46/46 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:59"]Aika dille kaveri jos ei vastaa.
Vai lukeeko palstaa?
[/quote]
Ei lue :) -ap
[/quote]

Mistä tiedät? Jos sillä on lapsia niin melko suurella todennäköisyydellä lukee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme