Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei seiso kun pitäisi pettää?

Vierailija
12.01.2022 |

Erikoinen tuo omatunto.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimisi 100% varmasti ja pystyisin pettämään. Pystyn myös olemaan pettämättä. Oma valinta.

Se vähän harmittaa, että olen unessakin kieltäytynyt seksistä kuuman naisen kanssa koska ei ollut omani.

Vierailija
22/26 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin yhdessä rouvan kanssa maksullisissa, niin ei meinannut millään tulla. Olin tosin ottanut sildeä. Pari kertaa kävi näin.  Yksin kun kävin niin ei tahtonut seistä. Menin ilman sildeä. Rouvan kanssa keskenään ei kumpikaan ongelma. On melko arvaaton vehje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on tärkein sukupuolielin - yläpää

Vierailija
24/26 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silloin pettänyt, kun on pumpannut pitkiä aikoja, mutta ei saanut laukeamaan ollenkaan?

Vierailija
25/26 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti pettämistä koska meillä on avoin suhde. Mutta on kyllä ollut sitä ongelmaa ettei vieraan kanssa meinaa aluksi keulia. Kai se jostain alitajuisesta jännityksestä johtuu

Vierailija
26/26 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pettämistä, jos vaimolla on pitkäaikainen krooninen masennus ja syöpä, mutta ei anna seksiä eikä lupaa käydä muualla, ei anna koskea eikä kosketa tai tyydytä minua mitenkään.

Olisiko tässä oikea tapa selkärankaisesti erota, ja jättää elämänkumppani kuolemaan yksin, ehkä oman kätensä kautta.

m39

Surullista, ei sinun osuus vaan vaimosi. Kuvottava ajatuskin, että joku olisi vääntämässä tekoitkua arkullani leikkimässä surevaa yksin jäänyttä "elämänkumppania". Joten kyllä selkärankaisinta olisi jättää vaimo yksin kuolemaan, mä kuolisin mieluummin yksin kun valheiden ja petosten ympäröimänä.