Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä saunoo entisen ihastuksen kanssa!

Vierailija
07.05.2015 |

Todella vinksahtanut kuvio! Miesystäväni on hyvä ystävä erään naisen kanssa, johon hän oli monta vuotta hyvin ihastunut ja vieläpä ihan hiljattain. Heillä ei kuitenkaan ollut ikinä mitään suhdetta. He tapaavat aina välillä nykyään yhteisien saunomisien merkeissä ja he jopa nukkuvat samassa sängyssä. Miten tähän oikein pitäisi suhtautua? Jos näytän suuttumukseni avoimesti, tuntuu että olen huono mustasukkainen tyttöystävä. Mutta eihän tämä ole ihan normaalia kuitenkaan? Kenelle teistä tuo olisi ihan ok? Pitäisikö minun nyt alkaa rajoittamaan tätä heidän tapaa, johon he ovat kuitenkin tottuneet jo ennenkö minä olin kuvioissa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä??? Enhän ole edes käynyt koko foorumilla ennen! :(:(

Vierailija
22/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot heippahei, tai sitten ystävystyt jonkun ihan törkeän komean miehen kanssa jonka kanssa saunot ja nus.. öh. Nukut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Jätä tuommonen! Mitä sä teet miehellä jolle ei mikään riitä? Tai sinä et sille riitä kun pitää saunoa ja nukkua toisen naisen kanssa! Aivan järkyttävää! Itselläni on paljon vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, mutta en minä kihloissa olevana ihmisenä heidän kanssaan nuku tai sauno! Voin toki käydä kahdenkesken kahvilla tai jotain NORMAALIA kanssakäymistä. Sua pidetään nyt ihan pilkkanaan.

Vierailija
24/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:29"]Voi huoh. Jätä tuommonen! Mitä sä teet miehellä jolle ei mikään riitä? Tai sinä et sille riitä kun pitää saunoa ja nukkua toisen naisen kanssa! Aivan järkyttävää! Itselläni on paljon vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, mutta en minä kihloissa olevana ihmisenä heidän kanssaan nuku tai sauno! Voin toki käydä kahdenkesken kahvilla tai jotain NORMAALIA kanssakäymistä. Sua pidetään nyt ihan pilkkanaan.
[/quote]
Niin ja jos on vielä hetki sitten ollut tähän naiseen ihastunut niin on se edelleen. Ei vaan enää sinulle kerro..

Vierailija
25/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että nukkuvat.

Mä olisin jättänyt jo. :D

Vierailija
26/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaverit yleensä käy yksillä, ehkä leffassa, yms. Eivät sauno ja kuksi yhdessä.

Nainen on tuskin kiinnostunut muusta kuin miehesi huomiosta ja miehesi on täysin vedätettävissä oleva uuno. Varsinkin nyt nainen testaa vetovoimaansa, kun mies alkoi seurustella.

Vierailija
27/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu. Nopeasti. Nehän pitää sua pilkkanaan.

Vierailija
28/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos totta, niin eihän toi oo normaalia. Mun itsetuntoni ei kestäis tollasta suhdetta eikä tollasta miestä vaikka varsin hyväkroppainen ja fiksu nainen olenkin :)

Vierailija
29/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? 

Opiskeluaikana meillä oli tapana kokoontua isolla sekaporukalla joka viikonloppu saunomaan, saunavuoro per kk kun kuului vuokraan ja joku aina käytti sen omansa. Yökyläilyt olivat arkipäivää kun jäätiin yömyöhään jonkun opiskelijaboksiin juttelemaan, yksiöt niin pieniä ettei varapatjaa aina ollut mahdollisuutta säilyttää siellä.

Tässä kontekstissa ihan normaalia kavereiden välistä käytöstä enkä siksi huolestuisi hirveästi.

Sitten nelikymppisinä ja perhe-elämää viettävinä sama touhu voisi vaikuttaa hippasen oudolta.

Tuosta on puhuttava ja kumpikin kertoo rajansa. Minusta ketään ei voi pakottaa mihinkään. Jos ap:lle tuo on kynnyskysmys ja mies samoin ei suostu lopettamaan, on parasta erota ja etsiä tahollaan kumppanit jotka ovat samanmielisempiä.

Vierailija
30/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ollaan vähän kolmenkymmenen molemmin puolin. Omat kämpät omilla tahoillamme ja aika tällasta arkista työssäkäyvän ihmisen elämää, eli ei enää mitään opiskeluhulabaloota. Haluan vielä sanoa, että tämä mieheni on kyllä muuten ihan äärimmäisen kultainen ihminen. Ei todellakaan mikään pleijeri. Tää ystäväsuhde on ainut mikä sotkee asioita.

Vierailija
31/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta ajattelepa nyt oikeasti ap. Alkoi jo vähän naurattamaan sun naiiviutesi. Onkohan tuo nyt ihan viatonta kuitenkaan...

Vierailija
32/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulämmitteisessä vai sähkökiuas saunassa ?

Vierailija
33/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisista syistä on ihmiset eroamassa, siitä että joku saunoo ja nukkuu yhdessä?

Jos luotat mieheesi, ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa. Jos et luota tai olet muuten huolissasi, niin miksi et ilmaise huoltasi miehellesi? Ei välttämättä tarvitse alkaa kontrolloida ja rajoittaa heidän (aikuisten ihmisten) tekemisiä, mutta hyvähän omista huolenaiheista on jutella avoimesti puolison kanssa. Ja jos miehesi todella rakastaa ja kunnioittaa sinua, hän on kyllä saunomatta ja nukkumatta kyseisen naisen kanssa jos sinä asiallisesti toivot sitä ja perustelet pelkosi.

Miten nämä tällaiset asiat on ihmisten mielestä niin vaikeita hoitaa? Eikö tässä nyt olla kaikki ihan aikuisia ihmisiä, luulisi että parisuhdeongelmatkin ratkeaisi parhaiten puhumalla suoraan siitä ongelmasta oman kumppanin, eikä esim. tuntemattoman nettifoorumikansan kanssa.

Vierailija
34/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hyvä että se mies seurustelee juuri sinun kanssasi, koska näyttää siltä että voit edes harkita tuollaisen asian sietämistä. Jos lähdet kuvioista ja tilanne jatkuu niin kukaan muu nainen ei lähde tuollaiseen mukaan, itse lopettaisin orastavan suhteen ainakin heti alkuunsa jos tuollaiseen mieheen sortuisin ja huomaisin tilanteen.

Vierailija
35/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi vapaamielinen ja mulla on monia miespuolisia varattuja ystäviä. Mut en mä nyt enää kolmekymppisenä säännölliseseti saunois ja nukkuis jonkun niiden kanssa! Sua pissataan kyllä aivan tolkuttomasti silmään ja murehdit vielä sitä et ootko mustasukkainen turhaan...

Vierailija
36/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pari määrittelee itse parisuhteensa säännöt. Minulle ei sovi että mies saunoo ja nukkuu jonkun toisen naisen kanssa. Ja miehelle ei sovi että minä saunon ja nukun jonkun toisen miehen kanssa. Sovimme siis yhteen :) 

Sauno ja nuku sinäkin ap ystävämiehen kanssa...kai se on teidän suhteessa ok. Tai sitten on keskustelun paikka ja kun yhteiset parisuhdesäännöt on sovittu niin ei tarvitse turhia pohtia ja olla mustis. Ja jos yhteistä säveltä ei löydy tai mies saa tehdä asioita joita sinä ap et saa niin ero.

Vierailija
37/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ottaa asian puheeksi mieheni kanssa tänään illalla kun saan tilaisuuden. Tästä asiasta voidaan varmasti puhua järkevään sävyyn. Ahdistaa vaan kohdata tällaisia keskusteluja ja olla se hankalampi osapuoli. Ilmeisesti tämän ihastuksen miesystävä on myös aika voimakkaasti reagoinut näiden kahden ystävyyteen.

Vierailija
38/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi super-Marjon veli? Mietin, jos jotain suvussa periytyvää, kun eikö hänkin saunonut sen exänsä, itävaltalisen mäkihyppääjän kanssa, kun koko nykyinen perhe lomaili siellä tämän exän luona?

Vierailija
39/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"]

Hälsningar från Borgå

[/quote]

Ei välttämättä. Mä joskus tapailin miestä jolla oli ihan vastaavia friikkejä ihmissuhteita. Yllättäen homma jäi tapailuasteelle tän miehen kanssa.

Vierailija
40/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies mieluummin saunoo ja nukkuu sen ihastuksensa kanssa kuin sinun? Jää hänen luokseen eikä halua kotiin? Tai aikatauluta näkemistä niin että pääsee kulkemaan kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän