Tiedätkö ketään joka olisi voittanut lotosta
tai arvasta jonkun suuremmankin summan. Olen itse veikannut 28 vuotta ja mitään en ole ikinä saanut 🙈
Kommentit (27)
Tiedän henkilön joka on saanut 6 oikein lotossa.
Tiedän yhden joka voitti jokerista täyden potin ja entinen naapuri sai 6+1 lotossa.
Tiedän, entinen koulukaveri, miljoona markkaa. Ystäväni kenosta 50 000€. Itse arvasta 10 000 markkaa ja 1000€.
Tiesin miehen, tosin kuoli muutama vuosi sitten. Voitti aikoinaan lotossa 25 miljoonaa markkaa.
Tunnen kaksi. Toinen on naapurini. Toinen oli ohjaajana samalla kurssilla, jolla minäkin olin. Heiän kimppansa oli voittanut siihen mennessä isoimman lottopotin, joka tosin jakaantui viielle - jos oikein muistan.
Tiesin henkilön, joka voitti 2 kertaa Kenosta 200 000 euroa muutaman vuoden sisällä.
Tiedän jopa itseni lisäksi muutaman tyypin. Itse voitin Lotossa ensimmäisenä vuonna kierroksella 5 jotain 700 markkaa ja muutama vuosi myöhemmin raha-arvalla 1000 mk. Sen jälkeen ei ole sitten tarvinnut arpajaispeleihin osallistuakaan.
Tiedän. Sai aikoinaan miljoona markkaa. Osti mm. pojalleen asunnon.
Olen itse voittanut lotossa 6+1 tuloksella yli 50 tuhatta euroa.
Tiedän, sai päävoiton. Hänellä oli myöhemmin suurta murhetta elämässä, tuskin toi voitto lohtua.
Tiedän yhden jo valmiiksi rikkaan joka voitti vielä lotossakin, raha menee rahan luo.
En, enkä mä usko et kukaan muukaan tietää. Joku lobbari vastailee 100 kertaa täällä kommenteissa "tiedän!! " "minäkin tiedän!!" xD
Se tosiaan on outoa kun miettii kuinka kauan lottoakin on pyöritetty, meillä pitäis olla lottovoittajia TUHANSIA tässä maassa, mutta kukaan ei tiedä näitä tyyppejä :D Herää kysymyksiä
Tiedän henkilön, joka voitti Loton päävoiton, 3 miljoonaa euroa.
Voitin lotosta 370000 euroa jotain 12 vuotta sitten. Se oli 1/5 kimppalappu jonka ostin kaupasta.
Myös yks tuttu kaveri voitti 200 000 euroa jostain mutta se sekosi ja ryyppäsi itsensä hengiltä.
Tiedän kaksi. Toinen oli entinen työkaverini. Tosin olivat tehneet perheen kanssa kimpassa, joten jakajia oli useampia. Hauska sattuma, että kyseinen henkilö oli tätä ennen osallistunut myös Napakymppi-ohjelmaan neiti X:nä.
Tiedän kaksikin päävoiton aikanaan voittanutta. Toisen kotona (aika ahdas kerrostaloasunto Helsingissä) pitkät kirjahyllyt olivat täynnä kotimaisia merkkimaljakoita ja kulhoja.
Toisen tapasin jollain matkalla, oli vähän erikoinen nuori mies. Säästäväisen oloinen, vaikka siinä maassa oli kaikki halpaa suomalaiselle. Toimin hänen tulkkinaan välillä, ja lähinnä halusi tietää mitä mikäkin maksaa.
Ei kummankaan voitto varmaan mikään hirmuisen suuri ollut. Tai mistäpäs minä tiedän, ehkä säästivät voittorahat johonkin koulutukseen tms.
Kumpaakaan en kovin tuntenut, kunhan vain tiet kohtasivat.
Tiedän.