Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus Espanjassa, kaipuu Suomeen

Vierailija
20.06.2015 |

Otsikossa se tulikin. Asun Eapanjassa jo toistakymmentä vuotta mutta aína juhannuksena kauhea kaipuu takaisin... Ruohikon tuoksu...hieman grillimakkaraa, oluset ja järvimaisema ja suomalaista musiikkia. Nauttikaa! Myös minun puolestani. Lopetan ennenkuin tulee itku silmaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama talla. 

Vierailija
2/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri äsken kuukauden Turkissa ja ikävä Suomen kesää oli kova! Valoisat yöt, lintujen laulu, vehreys.. Niin kaunista ja ainutlaatuista. Ymmärrän kaipuusi, tsemppiä ja koita kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, eipä tämä Itä-Helsinkiläisen lähiön kerrostalojuhannus ainakaan sen arvoinen ole, että tätä kauheasti ikävöidä kannattaisi...

Vierailija
4/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUrmikko on märkää ja olut lämmintä, järvessä sinilevää ja naapurin hanuristi soittaa päin pyllyä, grilli savuttaa ja makkarat sisältä kylmiä, helpottaako?

Itse muistelen lämmöllä joulua jonka vietin vieraissa, muutaman samanlaisen kotia kaipaavan kanssa, elämäni ihanin joulu, yritettiin niin tehdä joulua ja se tunnelma on säilynyt 20v mielessä paljon ihanampana kuin ne kotona vietetyt 25 joulua

Vierailija
5/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa kotisuomessa, naapurusto on hävinnyt mökeille ja olut loppui jo :)

Vierailija
6/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma +10, vesi +12, harmaata, sade alkaa (taas) hetkellä millä hyvänsä. Ruusut ei kuki, lupiinit vasta nupulla.... kaikki viikkoja myöhässä.... Kertaakaan ei ole tarettu istua terassilla syömässä tai kahvilla vielä tänävuonna..... Sisällä laitettiin illalla takka päälle  (kotona ollaan, ei mökillä) ja katseltiin telkkaria.

Se siitä ihanasta juhannuksesta ja kesästä:D Avaa jääkaappi ja istu sen edessä t-paidassa silmät kiinni - vastaa ihan kotiinpaluuta:D

Vierailija
7/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viettänyt juhannuksen tienoot jo monen monta vuotta muualla. Ei tee tippaakaan mieli sinne kylmään, sateeseen hyttysten syötäväksi.

Täällä on 30 lämmintä ja aurinko paistaa. Mieluummin katselen puissa hyppiviä apinoita kun kännisiä ja mölyäviä juntteja.