Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä saunoo entisen ihastuksen kanssa!

Vierailija
07.05.2015 |

Todella vinksahtanut kuvio! Miesystäväni on hyvä ystävä erään naisen kanssa, johon hän oli monta vuotta hyvin ihastunut ja vieläpä ihan hiljattain. Heillä ei kuitenkaan ollut ikinä mitään suhdetta. He tapaavat aina välillä nykyään yhteisien saunomisien merkeissä ja he jopa nukkuvat samassa sängyssä. Miten tähän oikein pitäisi suhtautua? Jos näytän suuttumukseni avoimesti, tuntuu että olen huono mustasukkainen tyttöystävä. Mutta eihän tämä ole ihan normaalia kuitenkaan? Kenelle teistä tuo olisi ihan ok? Pitäisikö minun nyt alkaa rajoittamaan tätä heidän tapaa, johon he ovat kuitenkin tottuneet jo ennenkö minä olin kuvioissa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta! Onhan tämä ihan helvetin pimeä kuvio, mutta kun sitä elää itse tässä parisuhdekuplassa niin tulee sokeaksi. Olen aivan vakuuttunut, etteivät paneskele siellä. Silti tämä on ihan tosi häiritsevää. Mietin vaan, että olisiko se miesystävälleni ihan ok, jos tekisin samaa. Tuskinpa. Ja tämä on ihan totta eikä mikään trolliviesti. Tulee melkein oksennus suuhun kun mietinkin tätä.

Vierailija
62/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihanan sööttiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa itse joku miespuolinen ystävä ja sauno ja nuku sen kanssa ja katso mitä miehes sanoo

Vierailija
64/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavaa mihin kaikkeen naiset suostuu, siis aloittaja sinua pidetään ihan pilkkana!

Vierailija
65/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:54"]En alkaisi rajoittamaan. Päinvastoin, saisivat jatkaa kaunista tapaansa ihan keskenään, poistuisin hippulat vinkuen kuvioista.
[/quote]

Anteeksi alapeukku. Olen samaa mieltä

Vierailija
66/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, olo on ihan kuin jollain lampaalla nyt :( Jos tossa olisi edes jotain muuta saunaporukkaa mukana, niin senkin voisi vielä ymmärtää - mutta kaksistaan! t.Aloittaja