Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä saunoo entisen ihastuksen kanssa!

Vierailija
07.05.2015 |

Todella vinksahtanut kuvio! Miesystäväni on hyvä ystävä erään naisen kanssa, johon hän oli monta vuotta hyvin ihastunut ja vieläpä ihan hiljattain. Heillä ei kuitenkaan ollut ikinä mitään suhdetta. He tapaavat aina välillä nykyään yhteisien saunomisien merkeissä ja he jopa nukkuvat samassa sängyssä. Miten tähän oikein pitäisi suhtautua? Jos näytän suuttumukseni avoimesti, tuntuu että olen huono mustasukkainen tyttöystävä. Mutta eihän tämä ole ihan normaalia kuitenkaan? Kenelle teistä tuo olisi ihan ok? Pitäisikö minun nyt alkaa rajoittamaan tätä heidän tapaa, johon he ovat kuitenkin tottuneet jo ennenkö minä olin kuvioissa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä niin kuin tykkää, mutta omista rajoista on pidettävä kiinni. Jos se ei ole sinulle OK, se ei ole ja piste.

Vierailija
42/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miesystäväni asuu eri paikkaunnalla kuin minä. Myös tämä entinen ihastus tulee kyläilemään mieheni luokse (omalle kotipaikkakunnalleen) pidemmän matkan takaa, joten kotiin hiippailu samana iltana ei ole vaihtoehto. Tosin sohvalle voisi aina mennä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no eihän tuossa sitten ole mitään outoa, jos he asuvat eri paikkakunnilla. Mieti nyt vielä tarkasti haluatko vaatia etteivät he enää näe toisiaa ja luoda kuvaa itsestäsi mustasukkaisena tyttöystävänä. Uskonpa että kyseessä on aika vanha ystävyyssuhde. Oma avomieheni jää joskus myös ex-tyttöystävänsä luo yöksi ja luotan silti häneen 100 %. Hän on vain ns. "mukava tyyppi" jolla on paljon naispuolisia sekä miespuolisia kavereita. :)

Vierailija
44/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama provo.

Vierailija
45/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan usein hengailtu tämän entisen ihastuksen kanssa yhdessä ja se on kai ihan ok pimu. Ja siis en ole mitään muuta ajanviettoa vastaan todellakaan, enkä haluaisi estää heitä muuten näkemästä. Ongelmana on vain nuo yhteiset nakuilut ja nukkumiset. Mieheni ja tämä nainen ovat tunteneet toisensa jo useamman vuoden. Tässä on vain yksi iso ongelma; mieheni aikaisemmat parisuhteet ovat kaatuneet juurikin sen takia että hän on ollut kyseiseen naiseen ihatunut. Ja hänen aikaisemmat naisystävät ovat olleet kuulemma ärsyttäviä, koska ovat olleet niin mustasukkaisia tätä ihastusta kohtaan. Huoh.... mikä sotku.

Vierailija
46/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan ole provo! Toisaalta kertoo jo tästä mun tilanteesta aika paljon, jos ihmiset pitää tätä provona.

Vierailija
47/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:31"]Ja en todellakaan ole provo! Toisaalta kertoo jo tästä mun tilanteesta aika paljon, jos ihmiset pitää tätä provona.
[/quote]

Miten sen sun mahakivun laita oli? Löytykö syytä? Kohtahan miehesi ihastus onneksi lähtee takaisin Australiaan. :)

Vierailija
48/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kuin yksi vaihtoehto, etsi sellainen mies joka ei nuku tai sauno toisten naisten kanssa. Mielellään samasta kaupungista, helpottaa elämää.

Vierailija
49/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa siis mitä?? :D

Voi kunpa lähtisikin Australiaan saakka. Ei haittaisi! Mutta se meneekin Jyväskylään, joka on ainakin 2000km liian lähellä.

Vierailija
50/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin kamalaa, jos miehellä on kaksi naista? Puolisosi jaksaa ap luultavasti innostua sinustakin paremmin, kun elämässä on sopivasti vaihtelua. Jos sauna- ja petikumppaneita alkaa olla tätä enemmän, muistathan säännöllisen sukupuolitautitestauksen ja ehkäisyn merkityksen.

Vierailija
51/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, onko se vauva.fi:läisten tapa/perinne, että kun tällainen satunnainen vierailija pamahtaa paikalle, hänelle syötetään vitsina kaikkea mahdollisimman pessimististä/kyynistä sontaa ja sitten on kivaa katsoa kun se vieraileva ap saa paniikkipaskaraivarit ja sekoaa. Siltä tällä palstalla tuntuu. Vai oletteko tosissanne sitä mieltä, että mua kusetetaan pahasti?

Vierailija
52/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:51"]Huoh, onko se vauva.fi:läisten tapa/perinne, että kun tällainen satunnainen vierailija pamahtaa paikalle, hänelle syötetään vitsina kaikkea mahdollisimman pessimististä/kyynistä sontaa ja sitten on kivaa katsoa kun se vieraileva ap saa paniikkipaskaraivarit ja sekoaa. Siltä tällä palstalla tuntuu. Vai oletteko tosissanne sitä mieltä, että mua kusetetaan pahasti?
[/quote]

Joissakin kulttuureissa on täysin normaalia, että mies viettää alasti aikaa ja nukkuu useamman kuin yhden naisen kanssa kerralla. Ei siis mitään syytä paniikkiin.

Vierailija
53/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suuttuu .ei oo kiva olla mustasukkainen .ana miehen nauttia .siinä ei ole mitään pahaa juu .

Vierailija
54/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sua ei haittaa että ne kuksii saunassa

Vierailija
55/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi rajoittamaan. Päinvastoin, saisivat jatkaa kaunista tapaansa ihan keskenään, poistuisin hippulat vinkuen kuvioista.

Vierailija
56/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Rankkaa tekstiä! Eivät he kuulemma siellä seksiä ole harrastanut. Jotenkin kyllä tulee seko fiilis, kun tuntuu tosi pahalta, mutten kuitenkaan haluaisi olla se joka aiheuttaa ongelmia mustasukkaisuudella.

Vierailija
57/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä!! Luepa uudelleen mitä kirjoitit! Onko tämä edes totta???

Se on joko se nainen tai sinä, jonka kanssa saunoo ja nukkuu! Kaikkea ei voi saada ja jos aloitti parisuhteen kanssasi, niin sitten joutuu luopumaan tuosta ihmekuviosta!

Aivan hullua!!!

Vierailija
58/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan saunaan ja ehdota kolmen kimppaa, miehesi varmaan tykkää kun jo muutenkin nussii ihastustaan saunassa.

Vierailija
59/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen ok, nukkuminen ei.

Vierailija
60/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälsningar från Borgå