Miesystävä saunoo entisen ihastuksen kanssa!
Todella vinksahtanut kuvio! Miesystäväni on hyvä ystävä erään naisen kanssa, johon hän oli monta vuotta hyvin ihastunut ja vieläpä ihan hiljattain. Heillä ei kuitenkaan ollut ikinä mitään suhdetta. He tapaavat aina välillä nykyään yhteisien saunomisien merkeissä ja he jopa nukkuvat samassa sängyssä. Miten tähän oikein pitäisi suhtautua? Jos näytän suuttumukseni avoimesti, tuntuu että olen huono mustasukkainen tyttöystävä. Mutta eihän tämä ole ihan normaalia kuitenkaan? Kenelle teistä tuo olisi ihan ok? Pitäisikö minun nyt alkaa rajoittamaan tätä heidän tapaa, johon he ovat kuitenkin tottuneet jo ennenkö minä olin kuvioissa.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:41"]Miehellä on joku kummallinen kuvio ja ominaisuus.
Miut eivät ole sitä jaksaneet. Kysymys on nyt siinä, löysikö hän sinusta viimein naisen, joka asian hyväksyy?
Mikäli jäät elelemään miehen kanssa, hyväksy että raskaanakin ollessasi mies käy nukkumassa toisen naisen vieressä (?)
[/quote]
Olen pahoillani. Musta toi kuvio on vain todella kumma. Ja musta mies on vähän typerä, jos kuvittelee, että toi on jotkain ihan normaalia, josta ei pidä oman seurustelumppanin mitään sanoa.
Jos itse olisin ap, olisin jo heivannut miehen.
Ja siis ei sua ap välttämättä kusesteta. Ei niillä välttämättä ole mitään seksiä, mutta jostain syystä pitää riisua vaatteet yhdessä ja sitten nukkuakin lähekkäin.
Mä veikkaan, että nainen haluaa jostain syystä pitää miehessäsi yllä jotain ihastumista tms (ainakin hellyyttä), mies taas nyt on aika vietävissä (luultavasti kuvailee sitä naista ihan tosi hyväksi tyypiksi ja vannottaa ja uskoo itsekin, että kysymys vain ystävyydestä.
Mä en näe tossa saunomisessa mitään ongelmaa. Se on sauna. Ei se oo mikään seksuaalinen ja intiimi paikka, vaikka siellä alasti KUULUUKIN olla. Tuota nukkumista vierekkäin taas en kattois hyvällä, se on jo niin eri luokassa intiimiä omasta mielestä... :D
Jos olisivat vaan kavereita ilman muuta taustaa niin voisi olla 1 % mahdollisuus että osaisin kestää tuon. Mutta kun mies on kerta ollut ihastunutkin tuohon naiseen niin ei sopisi minulle. Jos mies haluaisi viettää aikaa noin toisen naisen kanssa niin suhde loppuisi kyllä siihen.
Kysäiseppä neutraalisti sopiiko miehellesi että kotisi lähelle työmatkalla tuleva exäsi on luonasi pari yötä ja saunoo kanssasi. Ja nukkuukin vieressäsi jos ei halua sohvalla nukkua kun se on niin hankalaa. Sopiiko miesystävällesi... Tuskinpa.
Laita se nainen jo paluulennolle sinne Australiaan...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:24"]
Mä en näe tossa saunomisessa mitään ongelmaa. Se on sauna. Ei se oo mikään seksuaalinen ja intiimi paikka, vaikka siellä alasti KUULUUKIN olla. Tuota nukkumista vierekkäin taas en kattois hyvällä, se on jo niin eri luokassa intiimiä omasta mielestä... :D
[/quote]
Ei siinä saunomisessa mitään muuten oliskaan, mutta vähän outoa jos aina saunovat kahdestaan.
No en kyllä sulattaisi moista kuviota ollenkaan! Korkeintaa saunoa voi tyyliin oltu kaveriporukalla ottamassa aurinkoa ja uitu ja uikkarit päällä mennään sekaporukalla saunaan.. Mutta ei tosiaankaan mitään nakuilua ja yhdessä nukkumista entisten ihastusten kanssa, niin vapaa mielinen en ole.. Sitten saisi mies kyllä pitää kivaa ihan keskenään tämän "ystävänsä" kanssa jos ei kunnitoittaisi mielipidettäni etten pidä heidän traditioistaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:24"]
[/quote]
No et ole näköjään pannut saunassa tai saunan jälkeen suihkussa... Kyllä se kahdenkeskinen saunominen on monelle intiimiä ja seksuaalista.
Repesin tälle aloitukselle :D Kiitos nauruista, olisit vielä kirjoittanut, että ne nukkuu lusikassa alasti, niin aloitus olisi ollut täydellinen.
mies
Tiedät ap itekkin että se kaverinainen saisi miehesi sormianapsauttamalla itselleen että jos haluat vielä toista viulua soitella ja roikkua mukana menossa niin ei ehkä kannata suututtaa sitä kieltämällä niitten yhteisiä öitä.mutta kyllä ne niin pilkkanaan sua kehtaa pitää molemmat että pahaa tekee!
Nainenko asuu Jyväskylässä vai mies? Tiedän nimittäin Jyväskylästä yhden miehen, joka sopii aika hyvin tuohon kuvaukseen ja siihen tyyppiin en luottaisi pätkääkään.
Ap, mies ei ole välittänyt entisistä naisystävistään riittävästi, jos ei ole lopettanut saunomis-"nukkumis"- kuvioitaan tämän ystävättärensä kanssa, kun se on tuntunut omasta naisystävästä kurjalle. Mieti nyt vähän... Haluatko sinä olla miehen kanssa, joka ei ole valmis muuttamaan tämän ystävättärensä kanssa harjoittamiaan aktiviteetteja muunlaisiksi, jos ne sinuata tuntuvat pahalle. Vähän itsekunnioitusta! Miksi sinun pitäisi jäädä katselemaan tuollaista?
Ei sinun kannata asiasta mitään kilareita vetää. Esitä kuitenkin asiasi ja jos sinä leimaudut syyttä joksikin mustasukkaiseksi idiootiksi, niin hymyile kauniisti ja vaihda parempiin maisemiin.
Minä saunon exäni kanssa, myös ilman miestäni mukana. Nukkuminen on vähän outoa, vaikkakin kolmistaan on usein jaettu hotellihuone tms. Mutta kuvittelisin että samassa sängyssä ei olisi pakko nukkua.
Kyllähän seksiä voi harrastaa vaikka kaupan vessassa, mutta exän kanssa on jo todettu ettei se toimi joten ollaan kavereita.
Ei helvetti, ehdin jo keskustelemaan tämän asian mieheni kanssa läpi ja olin jo ihan levollisin mielin menossa nukkumaan. Nyt tuli taas epävarma olo kun tulin lukemaan näitä kommentteja. Hän kyllä vakuutteli, että kyseessä ei ole mitään muuta kuin ystävyyttä ja vanhoja tottumuksia. Hän sanoi, että hän kyllä voisi sulattaa minulta samanlaisen käyttäytymisen. Sen hän tosin sanoi hieman epäröiden. Hän oli kuitenkin valmis lopettamaan nuo yhteisnukkumiset, jos näin haluaisin.
Siis tämä hänen naisystävä asuu Jyväskylässä.
Ei luoja Ap....
Ei todellakaan ole ok. Ei mitenkään.
Sanoin hänelle, että kuka tahansa olisi kauhuissaan jos oma kumppani saunoisi ja nukkuisi entisen ihastuksen kanssa. Sen kuultuaan hän meni hieman hiljaiseksi ja hän tuntui ikään kuin heräävän itsekin tuohon tilanteeseen. Ei hän ainakaan alkanut väittämään vastaan. Jos tässä on joku kusetus kyseessä, niin tämä on kyllä julmin juoni mihin olen missään törmännyt. Ja siis haluan nyt vielä uudestaan sanoa, että hän on muuten aina täydellinen herrasmies ja superkiltti.
Mä en taas nää tossa mitään epänormaalia. Itellä ollu sama tapa miespuolisen kaverin kanssa(joskus aiemmin oli muhinointia). Kyllä siinä pamputtaminen oli ihan viimeisenä mielessä. Kunhan löylyteltiin ja jauhettiin asioista. Huutoohan siitä tuli, mutta tiesin mitä teen enkä ollu säätämässä mitään niin en kokenut saunomista pahana. Loppu vaan se kertominen pian todella kuvottavien mustasukkasuuskohtauksien takia. Eipä tarvinnut tapella. Että meitä on sit vissiin erilaisia.
Taasko ne saunoo? Eihän tästä ole kuin pari viikkoa kun viimeksi raportoit samasta asiasta.
Miehellä on joku kummallinen kuvio ja ominaisuus.
Miut eivät ole sitä jaksaneet. Kysymys on nyt siinä, löysikö hän sinusta viimein naisen, joka asian hyväksyy?
Mikäli jäät elelemään miehen kanssa, hyväksy että raskaanakin ollessasi mies käy nukkumassa toisen naisen vieressä (?)