Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeitä häirintäviestejä? Mitä teen?

Vierailija
07.05.2015 |

Miesystäväni exältä on alkanut tulla häirintäviestejä. En tunne tätä ihmistä ennestään enkä siis ole vienyt kenenkään miestä, he ovat olleet eronneina jo useamman vuoden. Nyt minulle on alkanut tulemaan törkeitä viestejä tältä naiselta puhelimeen ja sähköpostiin. Mitä ihmettä niille pitäisi tehdä? En ole vastannut mihinkään.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:46"]

En ottaisi tuollaista miestä. Ensinnäkin jos ex on sekopää ja miehesi on siitä huolimatta seurustellut tämän kanssa niin se kertoo aika paljon miehestä. Toiseksi ero on hoidettu huonosti. 

Ei jatkoon.

[/quote]

Helvetti sentään - ymmärrätkö mitä nyt möläyttelet? Tämä maa on täynnä naisia, joita eksät ovat pieksäneet ja vainonneet. Ovatko nämäkin naiset jotenkin syyllisiä kohtaloonsa? Jos eivät, niin miksi tilanne on erilainen, kun sukupuolet vaihtuvat?

[/quote]

Vittuako öliset siellä. Kerroin vain ettei mulle kelpaa mies, jonka kanssa oleminen tuo mukanaan ikäviä lieveilmiöitä. Ei kukaan mies ole sen arvoinen ja tarjontaa on ihan riittävästi fiksuissakin miehissä.

[/quote]

Sanoit etteivät fiksut miehet sekaannu sekopäihin. Jos et kelpuuta muita kuin fiksuja, niin taidat olla ikuinen vanhapiika. Ja parempi niin.

[/quote]

Voi kuule, kaikkien ei tarvitse tyytyä valehteleviin miehiin. 

[/quote]

Miksi mies on heti valehtelija?

Ymmärränkö nyt oikein, että jos sinun kohdallesi sattuisi joku mies joka aluksi vaikuttaisi ihanalta, mutta myöhemmin paljastuisi väkivaltaiseksi vainoajaksi, niin et ole enää kenenkään fiksun miehen arvoinen ja olet ihan ok sen asian kanssa että aina kun mies alkaa vainota uutta kumppaniasi, mies olettaa sinun olevan valehtelija ja syypää huonosti hoidettuun eroon?

[/quote]

Tottakai, sen lisäksi että kumppani josta paljastui sekopää vainoaja, tuhoaa ensin vuosia elämästäsi ja kun pääsit siitä eroon, on tuhonnut loppuelämäsikin koska kukaan ei halua enää olla sun kanssa kun olet pilalla. Tosi reilua.

Vierailija
42/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:42"]

Miten se mies on teitä molempia sitten vedättänyt? Mieshän teitä yhdistää, joten syyllinen löytyy sieltä.

[/quote]

Ei se mies mitään sille voi jos eksällään on lähtenyt mopo keuliin

ap

ja joo siis nyksän eksä, ei eksän nyksä

[/quote]

Puolustelet miestäsi jo nyt, vaikka et edes tiedä mitä se sullekin on valehdellut. 

Jos eron hoitaa asiallisesti tällaista jälkipyykkiä ei synny. Ehkä sinullekin käy joskus niin, että miehen nykyisen mielestä olet se hullu ex...

Sinuna miettisin millaisen miehen kanssa olen tekemisissä...

[/quote]

Mulla oli tilanne että kumppani oli jo pitkään haukkunut, mollannut ja kieltänyt tiettyjen kavereiden kanssa yhteydenpidon. Sitten jäi kiinni pettämisestä, minkä myös tunnusti. Ilmoitin että eroan, eksä sai hirveän raivarin että en voi tehdä sitä koska hänellä on oikeus toiseen mahdollisuuteen, hän on jo suunnitellut tulevaisuuttamme joten en voi vain hylätä häntä, hän oli reilu ja tunnusti pettämisen joten en voi rangaista häntä rehellisyydestä lähtemällä, en voi lähteä heti kun on vaikeaa etc.

Mitä tein väärin kun ero ei hoitunut nätisti?

Ja älä viitsi sanoa että oma vika kun sekaannuin koko tyyppiin, mistä sen voi tietää aluksi kenestä tulee vuosien jälkeen hirviö?

[/quote]

Miksi annoit hänen haukkua ja mollata ja dominoida sinua pitkään ennen eroa? Miehille pitää tehdä heti alussa selväksi kuinka käyttäydytään.

[/quote]

Juurihan täällä yksi sanoi että kaikki pystyy oleen hurmaavia aluksi.

[/quote]

Tuskin kukaan pitää haukkumista hurmaavana. Tai, en tiedä onhan noita lattiamattonaisiakin.

Itsekin olen saanut osani sekopääksi nimittelystä kun ilmoitin erään miehen vaimolle millaisen valehtelijapaskan on miehekseen valinnut. Mies siis antoi olettaa olevansa vapaa jne. Toki eivät eronneet, vaan vaimo luulee että kilpailen tuosta miehestä. Onnea heille, itsehän laistin melkoisen miinan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies on teitä molempia sitten vedättänyt? Mieshän teitä yhdistää, joten syyllinen löytyy sieltä.

[/quote]

ap

[/quote]

Puolustelet miestäsi jo nyt, vaikka et edes tiedä mitä se sullekin on valehdellut. 

Jos eron hoitaa asiallisesti tällaista jälkipyykkiä ei synny. Ehkä sinullekin käy joskus niin, että miehen nykyisen mielestä olet se hullu ex...

[/quote]

Mulla oli tilanne että kumppani oli jo pitkään haukkunut, mollannut ja kieltänyt tiettyjen kavereiden kanssa yhteydenpidon. Sitten jäi kiinni pettämisestä, minkä myös tunnusti. Ilmoitin että eroan, eksä sai hirveän raivarin että en voi tehdä sitä koska hänellä on oikeus toiseen mahdollisuuteen, hän on jo suunnitellut tulevaisuuttamme joten en voi vain hylätä häntä, hän oli reilu ja tunnusti pettämisen joten en voi rangaista häntä rehellisyydestä lähtemällä, en voi lähteä heti kun on vaikeaa etc.

Ja älä viitsi sanoa että oma vika kun sekaannuin koko tyyppiin, mistä sen voi tietää aluksi kenestä tulee vuosien jälkeen hirviö?

[/quote]

Miksi annoit hänen haukkua ja mollata ja dominoida sinua pitkään ennen eroa? Miehille pitää tehdä heti alussa selväksi kuinka käyttäydytään.

[/quote]

Koska aluksi ei ollut sellainen, kaikki alkoi hitaasti ja aina oli jotain - opiskelustressiä, riitaa vanhempien kanssa, rahavaikeuksia - joilla mies selitteli käytöstään. Kertoi puhuneensa äitini kanssa ja sanoi että äitini oli sanonut minun olevan vainoharhainen ja suurentelevan juttuja, ilmoitti että keksin siis kaiken päästäni.

Olen kasvanut kodissa jossa vanhemmillani oli juuri tuollainen suhde, joten se on ollut minulle ihan normaalia. Kun itkin äidilleni, hän ilmoitti että olen varmaan itse osasyyllinen ja ärsytän miestä. Olin hyvin nuori ja minulla ei siis ollut keinoja käsitellä asiaa etenkin kun läheisten tukea ei ollut.

Minusta miehet (sen paremmin kuin naiset) eivät ole mitään koiria mitä koulitaan. Normaali ihminen kohtelee kumppaniaan arvostavasti, vaikkei hänelle näyttäisi "kaapin paikkaa". Nykyisen miehen kanssa ei ole sellaista tarvinnut tehdä, koska ei ole luonnevikainen.

Vierailija
44/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:07"]

Voi kuule, kaikkien ei tarvitse tyytyä valehteleviin miehiin. 

[/quote]

"näyttääkö perseeni isolta" "ei näytä" "painu vittuun senkin valehteleva sika!"

Vierailija
45/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:19"]

Selvä provo. Ap ei kerro kauanko ovat olleet yhdessä eikä muitakaan tietoja suhteesta.

[/quote]

Ei ole provo, olisikin. Ihan ekaa kertaa törmään lähipiirissäni tällaiseen. Olinkin vähän aikaa melko hukassa että miten tällaiseen pitäisi reagoida. Ollaan reilu puoli vuotta seurusteltu ja ehkä kesti näin kauan sen exän saada selville kuka on nyksä eli minä ja onkia yhteystiedot. Enkä nyt tiedä mitä muita tietoja täällä pitäisi avata, se pääasia kun oli että en ollut ikinä tavannut ihmistä ja alkaa sitten häiriköidä. En ole vienyt miestä siltä, että ihan vapaalla jalalla oli ollut jo jonkun aikaa kun tavattiin.

ap

Vierailija
46/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:21"]No tässä asiassa olen aika uusavuton kun en ikinä ole joutunut tällaisen asian enkä poliisin kanssa tekemisiin. Ei minun tähänastisessa elämässä ole tarvinnut tehdä rikosilmoituksia eikä soitella poliisia hakemaan.

ap
[/quote]
No niin olet. Olet nyt saanut tosi paljon neuvoja, joten käypäs hommiin nyt ja lopeta täällä jauhaminen. Kurjaa on, mutta sun täytyy nyt vaan toimia. Sittenpähän tiedät,item tllaisissa tilanteissa toimitaan ja olet taas vähän viisaampi.

Vierailija
47/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:19"]

Selvä provo. Ap ei kerro kauanko ovat olleet yhdessä eikä muitakaan tietoja suhteesta.

[/quote]

Ei ole provo, olisikin. Ihan ekaa kertaa törmään lähipiirissäni tällaiseen. Olinkin vähän aikaa melko hukassa että miten tällaiseen pitäisi reagoida. Ollaan reilu puoli vuotta seurusteltu ja ehkä kesti näin kauan sen exän saada selville kuka on nyksä eli minä ja onkia yhteystiedot. Enkä nyt tiedä mitä muita tietoja täällä pitäisi avata, se pääasia kun oli että en ollut ikinä tavannut ihmistä ja alkaa sitten häiriköidä. En ole vienyt miestä siltä, että ihan vapaalla jalalla oli ollut jo jonkun aikaa kun tavattiin.

ap
[/quote]
Miehen sanaan luotat tässä? Oletko tavannut hänen ystäviään tai vanhempiaan?

Vierailija
48/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:20"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuskin kukaan pitää haukkumista hurmaavana. Tai, en tiedä onhan noita lattiamattonaisiakin.

Itsekin olen saanut osani sekopääksi nimittelystä kun ilmoitin erään miehen vaimolle millaisen valehtelijapaskan on miehekseen valinnut. Mies siis antoi olettaa olevansa vapaa jne. Toki eivät eronneet, vaan vaimo luulee että kilpailen tuosta miehestä. Onnea heille, itsehän laistin melkoisen miinan :)

[/quote]

Vaikutat todella inhottavalta ja mustavalkoiselta ihmiseltä.

Luuletko oikeasti että kaikki väkivaltaiset miehet ensitreffeillä pieksevät naisensa? Mollaajat alkavat heti haukkumisen ja dominoinnin? Alkoholisti jättää ekat 5 treffiä tulematta kun oli niin kännissä, nainen antaa aina mahdollisuuden ja kuudensille treffeille alkkis sitten saapuu tuulilasinpyyhkijät suolenpätkiä täynnä kun ajoi lapsen yli suojatiellä? Ja naiset vaan niin tyhmiä että ottavat miehikseen, ovat kyllä niin paljon huonompia kuin sinä, huh huh...

Todellisuudessa tilanteet ovat paljon monimutkaisempia.

Vierailija
49/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:21"]No tässä asiassa olen aika uusavuton kun en ikinä ole joutunut tällaisen asian enkä poliisin kanssa tekemisiin. Ei minun tähänastisessa elämässä ole tarvinnut tehdä rikosilmoituksia eikä soitella poliisia hakemaan. ap [/quote] No niin olet. Olet nyt saanut tosi paljon neuvoja, joten käypäs hommiin nyt ja lopeta täällä jauhaminen. Kurjaa on, mutta sun täytyy nyt vaan toimia. Sittenpähän tiedät,item tllaisissa tilanteissa toimitaan ja olet taas vähän viisaampi.

[/quote]

Täällä jauhaminen on ainoa keino työstää tätä asiaa mielessä kun se on suoraan sanoen aika järkyttävä ja pelottava, olla jonkun tuntemattoman sekopään hyökkäyksen ja solvausten kohteena. Törkytekstari illalla kotiin on todella inhottavaa. Olin tässä välissä yhteydessä poliisiin ja kehottivat olemaan vastailematta mitään ettei innostu lisää. Jos jatkuu niin mahdollisia on kunnianloukkaus tai kotirauhan häirintä.

ap

Vierailija
50/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:21"]No tässä asiassa olen aika uusavuton kun en ikinä ole joutunut tällaisen asian enkä poliisin kanssa tekemisiin. Ei minun tähänastisessa elämässä ole tarvinnut tehdä rikosilmoituksia eikä soitella poliisia hakemaan. ap [/quote] No niin olet. Olet nyt saanut tosi paljon neuvoja, joten käypäs hommiin nyt ja lopeta täällä jauhaminen. Kurjaa on, mutta sun täytyy nyt vaan toimia. Sittenpähän tiedät,item tllaisissa tilanteissa toimitaan ja olet taas vähän viisaampi.

[/quote]

Täällä jauhaminen on ainoa keino työstää tätä asiaa mielessä kun se on suoraan sanoen aika järkyttävä ja pelottava, olla jonkun tuntemattoman sekopään hyökkäyksen ja solvausten kohteena. Törkytekstari illalla kotiin on todella inhottavaa. Olin tässä välissä yhteydessä poliisiin ja kehottivat olemaan vastailematta mitään ettei innostu lisää. Jos jatkuu niin mahdollisia on kunnianloukkaus tai kotirauhan häirintä.

ap
[/quote]
Taidat nauttia, kun pääset draaman keskipisteeksi ja sinut huomataan.

Vierailija
51/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:20"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ahaa, tämä selittää jo paljon! Että mies oikein "antoi olettaa" olevansa vapaa, voi huh huh :D Eli käytännössä ei ole sanonut sinulle että on varattu,  ja sinä olet kuvitellu mielessäsi suhteentynkää, ja kun sait tietää että kaikki oli mielikuvituksesi tuotetta aloit lähettää kirosanantäyteisiä, todennäköisesti aika uhkaavan oloisia ja sekavia viestejä vaimolle. 

Onneksi vaimo oli fiksu ja tajusi millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä eikä antanut sekopään pilata suhdetta.

Samoin nämä "eksä ei vainoa jos ei eroa ole hoidettu huonosti"-tyypit taitavat olla niitä vainoajia, jotka etsivät oikeutuksen teoilleen muka huonosti hoidetusta erosta. Kyllä tässä on kaikenlaisia erokuvioita nähty, reiluja ja epäreiluja, mutta terve ihminen ei ala vainoamaan vaikka kokisi itsensä petetyksi.

Vierailija
52/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:19"] Selvä provo. Ap ei kerro kauanko ovat olleet yhdessä eikä muitakaan tietoja suhteesta. [/quote] Ei ole provo, olisikin. Ihan ekaa kertaa törmään lähipiirissäni tällaiseen. Olinkin vähän aikaa melko hukassa että miten tällaiseen pitäisi reagoida. Ollaan reilu puoli vuotta seurusteltu ja ehkä kesti näin kauan sen exän saada selville kuka on nyksä eli minä ja onkia yhteystiedot. Enkä nyt tiedä mitä muita tietoja täällä pitäisi avata, se pääasia kun oli että en ollut ikinä tavannut ihmistä ja alkaa sitten häiriköidä. En ole vienyt miestä siltä, että ihan vapaalla jalalla oli ollut jo jonkun aikaa kun tavattiin. ap [/quote] Miehen sanaan luotat tässä? Oletko tavannut hänen ystäviään tai vanhempiaan?

[/quote]

Kyllä ihan miehen sanaan luotan, ei ole ollut syytä ajatella että on mitään valehdellut minulle.

ap

Vierailija
53/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:21"]No tässä asiassa olen aika uusavuton kun en ikinä ole joutunut tällaisen asian enkä poliisin kanssa tekemisiin. Ei minun tähänastisessa elämässä ole tarvinnut tehdä rikosilmoituksia eikä soitella poliisia hakemaan. ap [/quote] No niin olet. Olet nyt saanut tosi paljon neuvoja, joten käypäs hommiin nyt ja lopeta täällä jauhaminen. Kurjaa on, mutta sun täytyy nyt vaan toimia. Sittenpähän tiedät,item tllaisissa tilanteissa toimitaan ja olet taas vähän viisaampi. [/quote] Täällä jauhaminen on ainoa keino työstää tätä asiaa mielessä kun se on suoraan sanoen aika järkyttävä ja pelottava, olla jonkun tuntemattoman sekopään hyökkäyksen ja solvausten kohteena. Törkytekstari illalla kotiin on todella inhottavaa. Olin tässä välissä yhteydessä poliisiin ja kehottivat olemaan vastailematta mitään ettei innostu lisää. Jos jatkuu niin mahdollisia on kunnianloukkaus tai kotirauhan häirintä. ap [/quote] Taidat nauttia, kun pääset draaman keskipisteeksi ja sinut huomataan.

[/quote]

Helpottaa kun voin puhua tästä anonyymisti ja saada kommentteja sellaisilta joille asia on tuttu. Tutuille minun on turha avautua juuri nyt koska heillä ei tällaista ole ollut. Vertaistukea olin vailla.

ap

Vierailija
54/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 vastaan ilkeään viestiisi, että mies antoi olettaa olevansa vapaa siten, että kysyin onko hän varattu tai muuten sitoutunut eikä mies tuolloin kertonut mitään olevansa suhteessa. Lähetin vaimolle viestin että anteeksi, mutta mies ei kertonut sinusta mitään!

Oikeasti säälin sitä naista. Jokainen ansaitsee arvostavan kumppanin vierelleen ja tämä mieshän ei selvästi kunnioittanut ketään.

Vierailija
55/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että ex:llä on ongelmia henkisen terveytensä kanssa ja/tai päihdeongelma. Ap:n kirjoittaman mukaan viestit ovat sekavia. Ja eihän kukaan normaaliolotilassa noin toimi.

Ehdottaisin myös sitä, että viestit laittaa roskapostiin ja blokkaa lähettäjän puhelimestaan.

Toisaalta jos on kovin mieleltään järkkynyt ihminen olisi kai hyvä jotenkin varmistaa tilanne. Karmea ajatus, että ex yrittäisi lähestyä ap:tä ihan fyysisestikin.

Siis sinuna ottaisin yhteyttä poliisiin ja kysyisin sieltä suunnalta ohjeita. Viestejä ja sähköposteja riittävästi todisteeksi. Ovat varmaan nähneet ja kuulleet kaikenlaista ja osaavat kertoa miten toimia.

Toivottavasti häiriköinti loppuu. Itselläni on parhaiten toiminut, että en ole vastannut yhtään mitään. Vähän erilaiset häiriköt olleet kyseessä. Nykyisin en laita edes sitä viestiä, että ethän häiriköi. Siitä saa kokemuksen mukaan lisää vettä myllyyn. Työni on sellaista, että yhteystiedot löytyvät suhteellisen helposti ja olen tekemisissä monenlaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
56/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:43"]

74 vastaan ilkeään viestiisi, että mies antoi olettaa olevansa vapaa siten, että kysyin onko hän varattu tai muuten sitoutunut eikä mies tuolloin kertonut mitään olevansa suhteessa. Lähetin vaimolle viestin että anteeksi, mutta mies ei kertonut sinusta mitään!

Oikeasti säälin sitä naista. Jokainen ansaitsee arvostavan kumppanin vierelleen ja tämä mieshän ei selvästi kunnioittanut ketään.

[/quote]

Sen perusteella miten olet täällä ihmisille kirjoitellut, miten vähän empatiaa sinulla on sellaisille ihmisille joita on piesty ja vainottu, ja miten aluksi kirjoitit että kerroit millaisen "valehtelijapaskan miehekseen ottanut" pistää vähän epäilemään että alatkin yhtäkkiä kaunistella asiaa. Jatkuvasti syyttämässä vainoavien eksien takia kärsiviä valehtelijoiksi, ehkä siksi että itse valehtelet ja pidät sitä siksi tavallisena?

Hyvä pelata itsesäälikortti "ilkeästä viestistä" kun olet ensin syyllistänyt parisuhdeväkivallan uhreja ja moneen kertaan todennut että vainoava eksä tarkoittaa että ihmisessä itsessään on aina jotain vikaa tai hän valehtelee.

Vierailija
57/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:43"]

[/quote]

Fiksua naista ei fuulata ja pidetä kolmantena pyöränä, sinussa on jotain vikaa kun mies tuolla tavalla teki. Ei kelpaisi minulle.

Vierailija
58/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri samaa mieltä kuin 78. Varmaan on kyseessä päihteet ja ongelmia mielenterveyden kanssa. Juuri siksi on pelottavaa että jos keksii tulla paikan päälle ihan henkilökohtaisesti riehumaan päissään. Sellaiselle ei mikään järjen puhuminen mene perille ja mietin kauanko partiolla menee päästä paikalle. Välttämättä ei kukaan naapuri ole kuulolla että tulisi apuihin.

ap

Vierailija
59/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:53"]

Olen juuri samaa mieltä kuin 78. Varmaan on kyseessä päihteet ja ongelmia mielenterveyden kanssa. Juuri siksi on pelottavaa että jos keksii tulla paikan päälle ihan henkilökohtaisesti riehumaan päissään. Sellaiselle ei mikään järjen puhuminen mene perille ja mietin kauanko partiolla menee päästä paikalle. Välttämättä ei kukaan naapuri ole kuulolla että tulisi apuihin.

ap

[/quote]

78 tässä. Ikävä kyllä näitäkin tapahtuu, että häirikkö löytää ovelle. Ole ainakin varuillasi, ovi auki vasta sitten kun olet tarkastanut kuka oven takana on.

Sanoit, että miestäsi nolottaa. Nyt olisi aika kyllä puhua sen verran, että onko ex:llä päihdeongelma tai mielenterveyden järkkymistä. 

Kevät saa usein ihmiset vähän raiteiltaan. Kokemusta on. Tilanne saattaa olla toinen jo parin viikon kuluttua. Itse järkytyin myös kun ensimmäisen kerran häirikköön törmäsin. Ei kuulu perhe- tai tuttavapiirin tapoihin. Olin aika avuton. Työ tuo kuitenkin kaikenlaista mukanaan.

Kuulostat järkevältä ihmiseltä. Kyllä se loppuu, mutta mahdollisen uhan taso olisi hyvä saada selville miehesi avulla.

Vierailija
60/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap muutama viesti tänne että saadaan lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä