Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi pidät partaa?

Vierailija
20.06.2015 |

Etkö jaksa höylätä sitä epäsiistiä reuhkaasi helvettiin vai mikä on tekosyysi moiselle epäseksikkyydelle?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran tuoma kasvojen ja pään olemus on luonnonkauneutta sen syvällisessä merkityksessä. Ei muotina tai trendinä. Minun mielestäni valtaosan miehistä suupielet ja leuka näyttävät jotenkin haurailta ja lapsellisilta ilman karvoitusta. Vain harvoilla on ns. jykevät kasvot.

Vierailija
2/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:00"]

Etkö jaksa höylätä sitä epäsiistiä reuhkaasi helvettiin vai mikä on tekosyysi moiselle epäseksikkyydelle?

[/quote]

Kokoparta tekee minusta miehekkäämmän näköisen.Aika lailla tällainen:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/7c/78/f1/7c78f1b01288a2ee47daeb0b519fe703.jpg

Kompensoin sillä nuoruusajan minuun kohdistuneita huuteluja, että olen naisellisen näköinen. Melkoinen laiha luikku olinkin silloin, eikä vieläkään ruumiinrakenteeni ole lähelläkään mitään lihaksikasta alfaurosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:00"]

[/quote]

Seksikkyydelläni voi pyyhkiä persettä. Olin taas vuosia ilman partaa, eikä seksiä herunut vaimoltani.

Nyt olen kasvattanut koko parran, koska tilanne seksin suhteen ei tästä kuitenkaan muutu. Valmoni pyytää useamman kerran viikossa, että ajaisin partani, mutta parrattomuutta on jo kokeiltu ja tulokset nähty.

Vierailija
4/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole epäsiistiä reuhkaa, trimmaan ja rajaan sitä säännöllisesti. On miehekkäämpi olo ja naisiltakin on tullut huomiota ja positiivista palautetta (sitä on tullut miehiltäkin mutta ei homolla tavalla :D).

Vierailija
6/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän tosi seksikkäältä siinä. Peili on jo kulunut paikoittain puhki kun ihailen partaani tunti tolkulla päivittäin.

Vierailija
7/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna nuolla - oli partaa tai ei.

Vierailija
8/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija pitää sängestäni. Teitä naisia on moneen lähtöön. Uskalla puhkaista kuplasi!

Vierailija
9/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin naisellinen ja ilman partaa minua on luultu naiseksi. Näytän partani kanssa kuulemma siltä Conchitalta, mutta parempi näinkin.

Vierailija
10/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkää itse eikä valita jonkun random av-luuskan mielipiteestä? That's why.

Vierailija
11/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:02"]Muija pitää sängestäni. Teitä naisia on moneen lähtöön. Uskalla puhkaista kuplasi!
[/quote] Hrr.. Parransänk,i joka raapii "kivasti" suudellessa.

Vierailija
12/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:03"]Olen hyvin naisellinen ja ilman partaa minua on luultu naiseksi. Näytän partani kanssa kuulemma siltä Conchitalta, mutta parempi näinkin.
[/quote] Oletko kovin nuori vielä vai miten näytät naiselta?

Vierailija
13/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkät hiukset ja viikset näyttää tyhmältä ilman partaa.

Vierailija
14/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunnen itseni miehekkäämmäksi sängellä/parralla. Se siis ikäänkuin kohentaa itsevarmuuttani. 

Eivätkö naiset tahdo tuntea itseään naiselliseksi? 

Vierailija
15/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset jätätte jalkanne sheivaamatta? Miksi naiset ette aina jaksa ajella kainalokarvojanne? Miksi miehellä on oikeus olla karvaisempi kuin nainen? Miksi jalkojaan sheivaavaa miestä saatetaan katsoa kieroon? Entä miesten rintakarvat? Ja vielä mitäpä jos karvaa kasvaakin vaikkapa selässä sekä miehellä että naisella? Määrittelevätkö karvat luonteemme ja kohtalomme?

Ikuinen karvajankkaus ja show must go on!

Tai sitten aikuiset miehet/naiset eivät aina jaksa puuttua luonnolliseen olotilaansa vain miellyttääkseen muita. Miksi karvat pitäisi ajella jos niiden kuuluisi kasvaa? Eikö ajelu ole luonnotona? Sänki voi olla todella epämiellyttävä; paikasta riippumatta.

Niin, ja kukaanhan ei pakota ketään pariutumaan vastenmielisen henkilön kanssa (jos nyt sivistysvaltioista puhutaan).. Hanki puolisosi nyt karvoilla tai ilman!

P.s. Iskuyritystäsi vastaanottavalla henkilöllä saattaa olla omista karvoistasi/karvattomuudestasi radikaali mielipide.

:D

Vierailija
16/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:26"]

Koska tunnen itseni miehekkäämmäksi sängellä/parralla. Se siis ikäänkuin kohentaa itsevarmuuttani. 

Eivätkö naiset tahdo tuntea itseään naiselliseksi? 

[/quote]

Parrankasvu on maskuliininen ominaisuus. Aivan kuin esim. suuret silmät feminiininen... ja tadaa, naiset 'suurentelevat' silmiään. Parta on harvoja keinoja, joilla mies voi korostaa maskuliinisuuttaan. 

Vierailija
18/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaat miehet on ihania!

Vierailija
19/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä seksikäs ja sopii minulle.

t.mies

Vierailija
20/30 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan partaa.

Ensinnäkin siksi, koska leukanahkani tulehtuu täyteen punaisia todella kipeitä näppyjä, jos ajan sen sileäksi. Ne aiheuttavat enemmän tuskaa ja vaivaa, kuin parta. Ovat myös rumia.

Toiseksi, minulla ei myöskään ole tarvetta miellyttää karvoitusmallillani joka ikistä kanssaihmistä, koska se olisi hyvin vaikeaa.

Kolmanneksi, haluan olla oma itseni. Jos ei ulkoasuni satu miellyttämään tarpeitasi, voit katsella vaikka omaa täydellistä peilikuvaasi senkin aikaa.

Neljänneksi, minulla ei ole tarvetta erityisesti esittää "seksikästä" etenkään teennäisin avuin. Jos ei luomu kolahda, niin olkoon kolahtamatta.

Viidenneksi, koko asia ei oikeastaan kiinnosta minua kovinkaan paljoa, ja lopetankin (teko?)syiden listaamisen tähän, vaikka niitä olisi minulla tusinoittain lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi