Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tarpeekseni ja aloin vetämään rajoja, oletko kokeillut?

Vierailija
16.09.2024 |

Tuntuu niin hyvälle kun ihmiset joita olen kohdellut hyvin ja ajatellut, että on vastavuoroista. Kun vähitellen huomasin, että pelkää paskaa tulee takaisin aloin laittamaan rajoa. Ihan oikein ihmisille, jotka vain käyttivät minua hyväkseen. Opetelkoot käyttäytymään minua kohtaan kunnolla. Kokemuksia rajojen vedosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit vetämään rajoja. 

Vierailija
2/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se kuuluu aikuistumiseen, että on ne rajat. Olen jo viisikymppinen ja tiennyt kymmeniä vuosia missä mun rajat menee.

Vierailija
4/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksinäistä on.

Onneks tärkeimmät pysy mut käytännössä meni kontakti lapsuuden perheeseen, koko sukuun ja melkein kaikkiin kavereihin.

Oli se sen arvoista silti ja joka päivä on parempi kuin eilinen, oon löytäny itsetunnon ja perustanu perheen.

Vierailija
5/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kokemus, että minua alettiin pitää hankalana tyyppinä ja mielenterveyttäni kyseenalaistettiin. Mutta eipä ole mun elämässä enää ihmisiä joille vetää niitä rajoja :D Jatkossa en enää ota elämääni ihmisiä, joille pitää erikseen opettaa kunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
6/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ilkeilevälle ystävälle että nyt riittää. 

Vierailija
7/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Olen vetänyt rajat. Otin avioeron ja sitten lopetin yhteydenpidon muka ystävään.

Olen myös miesystävän kanssa ottanut tiukasti asiat puheeksi, mitkä on vaivanneet. En ole mikään lapanen, jota voi heitellä. 

Vierailija
8/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirajoja olen vetänyt. 

Vierailija
9/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee lapsuudenperheeseeni, niin piti kokonaan välit katkaista kun en enää suostunutkaan toisten laskujen makselijaksi ja ovimatoksi.

Ei heille sopinut se että minä pahnanpohjimmainen olisin tasa-arvoinen heidän kanssaan.

No, minkäs sille. Onhan niitä muita ihmisiä sitten, vaikka onhan se ikävää kun ei voi olla lähiomaisten kanssa tekemisissä enää kun raha ei liiku minun pussistani heille.

10/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin viimeksi keinuilla lapsille rajan, jonka takana pitää odottaa vuoroaan 

Vierailija
11/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Vedin tänäänkin 30 kilsaa rajaa ja hyvin menee.. Ja onhan sen itärajankin joku käynyt aikoinaan vetämässä.