Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on markkina-arvosi?

Vierailija
07.05.2015 |

Millainen on markkina-arvosi? Sillä tarkoitan sitä, että miten paljon kysyntää sinulla on parisuhde ja seksimarkkinoillla. Oma markkina-arvoni on aika matala ja kuulun miesten 20% huonoimpaan osaan, eli 80% miehistä ovat minua tasokkaampia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään markkina-arvotoeriaan perustuen suosioni pitäisi olla erittäin korkea. Tosiasiassa se ei ole. Totuus on tarua ihmeellisempää...

Vierailija
2/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole karjaa enkä myytävä tavaraa joten minulla ei ole markkina-arvoa eikä tule olemaan!

Mies 77

Vierailija
4/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnohko!

Olen 52-vuotias nainen, jolla vielä teini kotona. Olen hyvin köyhä johtuen pitkälti työttömyydestä. En ole erityisen ruma enkä lihava. Olen älykäs, yleissivistynyt ja hauskaa seuraa. 

Silti joutuisin tyytymään hyvinkin tasottomiin miehiin. Sellaista, josta haaveilen, ei näillä eväillä löydy. Kun vielä en välittäisi vanhemmasta vaan omanikäisestä tai jopa nuoremmasta. 

Joten vaatimustaso alas (joku löytyisi) tai yksin elelen...

Vierailija
5/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:23"]

En ole karjaa enkä myytävä tavaraa joten minulla ei ole markkina-arvoa eikä tule olemaan!

Mies 77

[/quote]

Nyt olikin kyse pariutumismarkkinoista, eikä kaupan alan markkinoista.

Vierailija
6/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä lasketaan? Koko markkina-arvo sössötys on pelkkää p*skaa jos sitä ei ns tieteellisesti voi laskea.

Vierailija
7/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:23"] En ole karjaa enkä myytävä tavaraa joten minulla ei ole markkina-arvoa eikä tule olemaan! Mies 77 [/quote] Nyt olikin kyse pariutumismarkkinoista, eikä kaupan alan markkinoista.

[/quote]

Ei se siihen vaikuta mistä markkinoista puhutaan. Oikeasti tasokkaat ihmiset arvottavat potentiaalisia seksi-tai suhdekumppaneita aivan eri näkökannasta kuin markkina-arvoteorian mukaisesti.

Vierailija
8/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. Veikkaan melko alhaista lukemaa.

Vierailija
9/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:29"]

Miten tämä lasketaan? Koko markkina-arvo sössötys on pelkkää p*skaa jos sitä ei ns tieteellisesti voi laskea.

[/quote]

Naisille on laskureita netissä, joissa otetaan huomioon vain ikä, ulkonäkö ja seksuaalinen käyttäytyminen. Siitä voi päätellä kuinka "kattava" ja "realistinen" markkina-arvoteoria oikeasti on.

Vierailija
10/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:29"]

[/quote]

Naisille on laskureita netissä, joissa otetaan huomioon vain ikä, ulkonäkö ja seksuaalinen käyttäytyminen. Siitä voi päätellä kuinka "kattava" ja "realistinen" markkina-arvoteoria oikeasti on.
[/quote]
Pöh! Noilla kriteereillä mun arvo olis ihan pirun matalalla. Jos otettaisiin pääkopan asiat huomioon, uskoisin sen nousevan.
Miten omaa ulkonäköä edes voisi arvostella objektiivisesti.

Vierailija
11/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaan, että olisi n. 80-90 jos olisin vapailla markkinoilla.

Olen kivannäköinen (erityisesti isoja silmiäni on kehuttu), hoikka (169cm, 52kg) ja urheilullinen, mutta naiselliset mudotkin löytyy (90-67-90 E70), huoliteltu, korkeasti koulutettu ja ok työssä vaikka palkka nyt ei mikään huima olekaan (2800e netto, sivutuloja luottamustehtävistä n. 5-700e/kk). Miinusta ikä, eli 42v ja aavistus selluliittiä takareisissä ja liika kiltteys vaikka uskallan kyllä sanoa mielipiteni ja olen kesustelu& neuvottelutatoinen. Myös pedanttisuuteni saatta miehiä ärsyttää, sekä liika omatoimisuus (ts. vaihdan auton renkaat, varaan matkat, neuvottelen autonostot, asuntolainat jne).

N42 :)

Vierailija
12/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:29"] Miten tämä lasketaan? Koko markkina-arvo sössötys on pelkkää p*skaa jos sitä ei ns tieteellisesti voi laskea. [/quote] Naisille on laskureita netissä, joissa otetaan huomioon vain ikä, ulkonäkö ja seksuaalinen käyttäytyminen. Siitä voi päätellä kuinka "kattava" ja "realistinen" markkina-arvoteoria oikeasti on. [/quote] Pöh! Noilla kriteereillä mun arvo olis ihan pirun matalalla. Jos otettaisiin pääkopan asiat huomioon, uskoisin sen nousevan. Miten omaa ulkonäköä edes voisi arvostella objektiivisesti.

[/quote]

Näinpä. Esim. mitä alhaisempi BMI sitä parempi. Joku 19 oli parempi kuin 22, ilman mitään arviota siitä mikä paino oikeasti sopii omalle keholle...

Kaikki tietävät, että pariutumiseen vaikuttaa 50 % ulkonäön lisäksi persoonallisuus. Jos ei merkitsisi niin ei kukaan tapailisi, vaan ihmiset pariutuisi vain sen perusteella mikä kuori miellyttää eniten muiden joukossa.

Vierailija
13/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tuollaisia tunne-elämän ja ihmisen koko koettavan olemuksen ja kokonaisuuden (vain oikeasti tunnettaessa muodostuvan olemuksen) unohtavia kylmiä mittareita, ei ole mun juttuni. Jos nyt kuitenkin tätä miettisin, niin en käyttäisi tämän arvion tekemiseen laskureita, vaan omia silmiäni ja tarkkoja aistejani muutenkin, joilla havainnoin liikkuessani missä tahansa. Jos laittaisin sitä kylmää faktaa mitä nuo laskurit vaatii siihen laskuriin, niin ei se varmaan kummoista näyttäisi, mutta jos mietin miten minuun suhtaudutaan livenä ja millaiset ihmiset osoittavat kiinnostusta esim. myönteisin katsein tai jollakin pienellä kontaktinoton tavalla, millaiset tykästyvät minuun ylipäänsä oli mielessä mitä vaan, niin en valita. Ovat lähtökohtaisesti fiksuja, siistejä, älykkään oloisia ja minun mielestäni hyvännäköisiä.

Vierailija
14/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhdemielessä käytännössä olematon. Parisuhdemielessä matala, koska olen työtön. Koulutusta vastaavalla työllistymisellä se nousisi suhteellisen hyväksi, koska ikäiseni naiset etsivät melko epätoivoisesti aviomiesainesta.

Vierailija
15/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:16"]

Millainen on markkina-arvosi? Sillä tarkoitan sitä, että miten paljon kysyntää sinulla on parisuhde ja seksimarkkinoillla. Oma markkina-arvoni on aika matala ja kuulun miesten 20% huonoimpaan osaan, eli 80% miehistä ovat minua tasokkaampia.

[/quote]

Sinkkunaisena lasken miehen markkina-arvon seuraavasti: 

Arvoa nostaa: ystävällisyys, älykkyys, huumorintaju, kyky asettua muiden asemaan, kiinnostus maailman tapahtumia kohtaan, miellyttävä ja siisti ulkonäkö..

Arvoa laskee: päihdeongelmat, huono hygienia, huono elämänhallinta, usko markkina-arvoteoriaan tai edes siitä mainitseminen. Markkina-arvoteorian mainitseminen on näistä suurin turn off, koska siihen uskovat miehet tuntuvat ajattelevan naisia esineinä tai vähintään suhtautuvat naisiin erittäin kummallisesti.

Vierailija
16/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:16"]

[/quote]

Sinkkunaisena lasken miehen markkina-arvon seuraavasti: 

Arvoa nostaa: ystävällisyys, älykkyys, huumorintaju, kyky asettua muiden asemaan, kiinnostus maailman tapahtumia kohtaan, miellyttävä ja siisti ulkonäkö..

Arvoa laskee: päihdeongelmat, huono hygienia, huono elämänhallinta, usko markkina-arvoteoriaan tai edes siitä mainitseminen. Markkina-arvoteorian mainitseminen on näistä suurin turn off, koska siihen uskovat miehet tuntuvat ajattelevan naisia esineinä tai vähintään suhtautuvat naisiin erittäin kummallisesti.

[/quote]

Ei kai tiede ole uskon asia

Vierailija
17/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin oman markkina-arvoni totaalisen alakanttiin. Olen vielä nuori, mutta olen naimisissa ja minulla on monta lasta. Olen synnyttänyt useasti ja sen takia raskauskiloja en ole kerennyt paljon karistella. Nyt olen jo taas aika hyvässä kunnossa ja laihtunut(vielä pai kiloa matkaa normipainoon), mutta vuosien mittan olen sisäistänyt käsityksen olevani LÄSKI. Kuvista vasta tajuan että en nyt kovin iso olekaan. Ennemminkin häkellyn nykyään miesten huomiosta ja flirteistä ja olen epäuskoinen siitä huomiosta jonka saan, kun itse kuvittelen ettei ketään kiinnostaisi edes vilkaista. Tämän tajuaminen piristää kummasti ja tulee halu sitten näyttääkin hyvältä.

Vierailija
18/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä markkina-arvoni olisi varmaan 80% koska saan itsestäni niin kauniita kuvia mutta todellisuudessa Arvo on ehkä 5% :)

Vierailija
19/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm....ehkä 70%

+: Olen nuori, kroppa on keskivertoa timmimpi ( rasvaprosentti joku 18)  ja peppu on kerännyt paljon kehuja, en draamaile turhista, pukeudun naisellisesti, osaan laittaa hyvää ruokaam, annan miehen mennä omissakin menoissaa, en ole mustasukkainen, enkä petä. Olen myös aika haukaa seuraa. Osaan myös keskustella vähän syvällisestimmästäkin jutuista. 

-: a-kupin rinnat, helposti huonoon kuntoon menevä iho, ei kauhean kauniit kasvot (aaistuksen liian iso nenä kasvoihin,ainakin omasta mielestä), tarvitsen paljon omaa tilaa ja vietän paljon aikaa kavereiden kanssa.  En ole kovin kiiinnostunut seksistä ( lähinnä, koska nykyisessä suhteesa se on surkeaa...) 

Vierailija
20/37 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:40"]

Veikaan, että olisi n. 80-90 jos olisin vapailla markkinoilla.

Olen kivannäköinen (erityisesti isoja silmiäni on kehuttu), hoikka (169cm, 52kg) ja urheilullinen, mutta naiselliset mudotkin löytyy (90-67-90 E70), huoliteltu, korkeasti koulutettu ja ok työssä vaikka palkka nyt ei mikään huima olekaan (2800e netto, sivutuloja luottamustehtävistä n. 5-700e/kk). Miinusta ikä, eli 42v ja aavistus selluliittiä takareisissä ja liika kiltteys vaikka uskallan kyllä sanoa mielipiteni ja olen kesustelu& neuvottelutatoinen. Myös pedanttisuuteni saatta miehiä ärsyttää, sekä liika omatoimisuus (ts. vaihdan auton renkaat, varaan matkat, neuvottelen autonostot, asuntolainat jne).

N42 :)

[/quote]

Noilla spekseilläsi olet korkeintaan 40. Se, että tuon ikäinen vielä määrittelee itseään selvästi innostuneena jollain korkeintaan 30-vuotiaan arvostuksilla ylipäätään, kertoo kyllä keskeneräisyydestä ihmisenä ja saat miinuspisteitä. Mikä on hidastanut kehitystäsi? Ja joo, ennen kuin lohdutat itseäsi ajattelemalla, että täällä kateus puhuu, niin vastaus on ei. Noilla mittareilla menisin kyllä ohitsesi. Onneksi minun elämäni on monimuotoisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan