Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on markkina-arvosi?

Vierailija
07.05.2015 |

Millainen on markkina-arvosi? Sillä tarkoitan sitä, että miten paljon kysyntää sinulla on parisuhde ja seksimarkkinoillla. Oma markkina-arvoni on aika matala ja kuulun miesten 20% huonoimpaan osaan, eli 80% miehistä ovat minua tasokkaampia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:16"]

Millainen on markkina-arvosi? Sillä tarkoitan sitä, että miten paljon kysyntää sinulla on parisuhde ja seksimarkkinoillla. Oma markkina-arvoni on aika matala ja kuulun miesten 20% huonoimpaan osaan, eli 80% miehistä ovat minua tasokkaampia.

Sinkkunaisena lasken miehen markkina-arvon seuraavasti: 

Arvoa nostaa: ystävällisyys, älykkyys, huumorintaju, kyky asettua muiden asemaan, kiinnostus maailman tapahtumia kohtaan, miellyttävä ja siisti ulkonäkö..

Arvoa laskee: päihdeongelmat, huono hygienia, huono elämänhallinta, usko markkina-arvoteoriaan tai edes siitä mainitseminen. Markkina-arvoteorian mainitseminen on näistä suurin turn off, koska siihen uskovat miehet tuntuvat ajattelevan naisia esineinä tai vähintään suhtautuvat naisiin erittäin kummallisesti.

Mihin jäivät arvoa lisäävät seikat kuten pituus, kalun koko,vauraus tai status. Vai kuuluivatko ne tuohon mainitsemaasi "miellyttävään" ulkonäköön?

Vierailija
22/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu jäämään yksin oman kusipäisyyden takia on "markkina-arvo" mukava tapa selittää asiat itselleen parhain päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana mua on yritetty iskeä tasan kaksi kertaa, joten aika huono. En tosin tiedä, kuinka uisein muita naisia yritetään iskeä.

t. Mummeli 55 v

Vierailija
24/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhean vaikeahan on arvioida itseään muiden silmissä. Voi vain luetella ominaisuutensa ja ajatella, ovatko ne positiivisiksi vaiko negatiivisiksi yleensä koettuja. Kai olen sitä kategoaiaa YTM karkeasti ottaen. 

33-vuotias, enemmän parisuhdeihminen kuin sinkkuilusta nauttiva. Olen kuitenkin itsenäinen ja minulla on paljon harrastuksuia ja omia ystäviä, mistä en tingi.(ominaisuus jonka voi kokea sekä plussana että miinuksena), Kilpaurheilutaustainen joka näkyy sekä kyvyssäni sitoutua että kropassani. Osan ihmisistä mielestä olen kovin kaunis, valtaosallekin varmaankin sievä tai nätti. Lapsia ei ole. Akateeminen tutkinto löytyy ja hyvä työ sekä palkka asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
25/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YTM 

...

kaunis, valtaosallekin varmaankin sievä tai nätti.

Hmm.

Vierailija
26/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen omistaa miljoonan niin voisi ajatella että markkina-arvo on juuri sen verran. Pankitkin arvoi asikkaat samoin ehdoin. Se on realismia. 

Vierailija
27/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, lasketaanpa. Verrataan kaikkiin suomalaisiin 18-100-vuotiaisiin naisiin.

1. Talous. 90% suomalaisista tienaa vähemmän kuin minä. Näistä 10% suurituloisimmasta varmasti ainakin puolet on miehiä. Joten taloudellisesti markkina-arvoni olisi ehkä noin 95% ellei vähän enemmänkin.

2. Ulkonäkö. Omassa ikäluokassani (50+) olen varmaankin noin 50%:n paikkeilla, mutta kun ottaa huomioon sekä nuoremmat että vanhemmat ikäpolvet, arvelen markkina-arvokseni noin 30%. 

3. Luonne. Olen avoin, sosiaalinen ja elämänmyönteinen. Tulen helposti toimeen kaikkien kanssa ja myös ystävystyn helposti. Olen jossain määrin itsepäinen, mutta en ole pitkävihainen. En nalkuta, mutta saatan heivata miehen pihalle elämästäni, jos olisi tarvetta alkaa nalkuttamaan. Luuonteeni puolesta markkina-arvoni saattaa olla noin 60%.

4. Parisuhdetilanne. Olen sinkku eli vapailla markkinoilla. Olisikohan puolet tuon ikäisistä naisista sinkkuja? Eli prosentti olisi 50?

5. Perherasitus. Lapsia on kaksi, mutta asuvat jo omillaan. En halua (enkä enää saisikaan) enempää lapsia. Vanhempani elävät edelleen, mutta eivät vielä tarvitse apua. Tässä suhteessa olen siis markkina-arvoltani melko vahvoilla, koska olen vapaa elämään ja tekemään mitä haluan. Arvioin markkina-arvokseni tässä 60%. Ikäluokissa 25-50 monilla naisilla on jo alaikäisiä lapsia, ikäluokissa 40-60 monilla vanhemmat autettavanaan ja ikäluokissa 60-100 moni on jo itse avun tarpeessa. 

6. Asuminen. Oma velaton 100m2 asunto. Markkina-arvoni tältä osin lienee jotain 70% luokkaa. Nuorilla ei välttämättä ole vielä lainkaan omistusasuntoa tai siitä on velkaa. Vanhemmilla on, mutta suurella osalla pienempi asunto. Niillä taas, joilla on samankokoinen tai suurempi velaton asunto, on yleensä myös puoliso rajoittamassa markkinoita. 

Joten 95+30+60+50+60+70 = 365 ja se jaettuna kuudella on 60,83. Markkina-arvoni on siis ikähaarukassa 18-100 -vuotiaat naiset ripauksen yli 60%.

Vierailija
28/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä lasketaan? En ehdi maata kaikkien kanssa jotka haluaisivat. Seurustella en halua.

Vierailija
29/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nolla tai hyvin alhainen jos on palstaa uskominen, koska minulla on lapsi ja olen yh. Ja on tatuointeja. Ja olen vaan duunari.

Vierailija
30/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rikas poikamies vois maksaa musta about 8000 - 10000 euroa, jos oikein mies kehuis ja suosittelis sänky- ja ruuanlaittotaitoja..

Vierailija
31/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa onko markkina-arvoa :O mitä väliä!

Vierailija
32/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko omaisuus, se on sinun markkina-arvosi. 

Vierailija
33/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko omaisuus, se on sinun markkina-arvosi. 

Niin jos olet mies. Paitsi jos on omaisuutta ilman jatkuvia tuloja jota voi kuluttaa. Silloin omaisuudellakaan ei ole paljon arvoa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
34/37 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hieno itse-arvio tässäkin ketjussa, oikein mielenkiintoisia. Jos haluaa pisteyttää itsensä tässä yksi Amerikkalaisten vaihtoehto. Ei ole suoraan siirrettävissä meikäläisten kulttuuriin, mutta ainakin viihdearvoa jos ei muuta.

Miehille: https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/

Naisille: https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/

Jos luulee ettei näistä mitään muuta siitä irti saa kun inhoa vastakkaiseen sukupuoleen, on todennäköisesti oikeassa eikä varmaan kannata lukea. Itseäni huvitti testi, vaikka pisteitä ei pahemmin tullut.

Vierailija
35/37 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoni nousi, kun uskalsin ajaa kaljuuntuvan pääni kokonaan kaljuksi. Ei mennyt montaa viikkoa siitä, kun huomasin tapailevani naista. 

Vierailija
37/37 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono. Seksiä saan sillä siihen ei tarvitse muuta kuin pillun, mutta suhteeseen en ole koskaan kelvannut ja tuskin tulen kelpaamaankaan. T. Ruma ja tissitön (aa-kuppi eli käytännössä aivan lauta) N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi