Mihin erikoisiin mielipiteisiin olet törmännyt vauvapalstalla?
Minä sanoin kerran, että syömme kerran viikossa lohta. Joku vastasi, että millä rahalla? Hänestä lohi oli kauhean kallista, vaikka kympillä saa lohen Lidlistä.
Muita erikoisia mielipiteitä palstalla?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olin jo nähnyt kaikkein sekavimmat ja ilkeimmät ihmiset koskaan tällä palstalla kunnes treffit tulivat ja alkoivat myllyttää.
Minäkin, perheellinen poikamies pääsin Tinderin kautta treffeille, ja pääsin myllyttämään yhtä sinkkunaista oikein kunnolla edestä ja takaa, kui myös suikkiin
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellaisiin, että sitä ja tätä ja tuota ei saisi tehdä, tai se tämä ja tuo pitäisi tehdä juuri tietyllä tavalla. Usein nämä liittyvät lapsiin ja kasvatukseen tai sitten erilaisiin kodin askareisiin. Joillakin ihmisillä tuntuu olevan aivan kamalan rajoittunut käsitys siitä, miten pitäisi elää, ja hirvittävä ahdistus siitä, että maailma suunnilleen romahtaa, jos joku juttu ei menekään täsmälleen samalla tavalla kuin omassa lapsuudenkodissa (tai mistä se malli sitten onkaan opittu). Usein näihin asenteisiin yhdistyy myös pelko kaikkea uutta (tai "uutta") kohtaan, kuten älypuhelimia, lasten internetin käyttöä ja pelaamista, sosiaalista mediaa, tms. kohtaan.
Joo ja sitten hirveän väheksyvästi tuomitaan toiset tavat: ”Ei se ole oikeaa karjalanpaistia, jos et tee sitä leivinuunissa”, ”Et tiedä hyvästä kahvista mitään, jos laitat kahviin maitoa”…
Naisten mielipiteet siitä kuinka he tekevät kaiken ja miehet eivät tee mitään jaksavat ihmetyttää...
Luulin, että olin jo nähnyt kaikkein sekavimmat ja ilkeimmät ihmiset koskaan tällä palstalla kunnes terffit tulivat ja alkoivat myllyttää.