Meikkaatko siksi, että näyttäisit miesten silmissä pantavan herkulliselta?
Kommentit (57)
Pantavan herkullinen ulkonäkö? :-D Uskomattoman typerä otsikko ja koko aloitus! Nyt lapsukaiset menkääs valmistautumaan koulupäivään.
Olen sitä muutenkin sen ainoan, jollaon väliä, mielestä. Joskus meikkailen, myös häntä ilahduttaakseni, mutta pääosin siksi että jos lähtee ulos viihteellee tai juhliin, se vaan on tapa että siistiytyy ja siihen naisella kuuluu myös meikki (muttei mikään pakko).
Sitten Jonne ottaa sen pyörän ja lähtee koulua kohti.
Näytän Hentavan Parkulliselta, kun laitan luomiväriä poskille.
Totta kai, koska Herran vuonna 2015 nainen on olemassa vain miestä miellyttääkseen.
Meikattuna näytän huolitellulta, pantavan herkulliselta näytän siinä vaiheessa, kun meikit on jo vähän kuluneet.
Kyllä.
En myöskään kotioloisssa käytä muita vaatteita kuin alushousuja ja rintaliivejä, jotta näytän mieheni (jonka ansiosta en myöskään joudu sossun luukulle) silmissä kokonaisuutena pantavan herkulliselta!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 06:52"]Suostuuko kukaan nainen myöntämään tätä?
[/quote]
En vaan että peiliin katsoessani näen pirteän, kauniin naisen. Meikkasin hoitovapaallakin hiekkalaatikolle mennessäni, tiesin ettei siellä ole miehiä
En mä näytä pantavan herkulliselta vaikka meikkaisinkin. Ehkä vähän vähemmän haudasta nousseelta. Jos en meikkaa, työkaverit kyselee olenko ihan kunnossa vai oonko kipeä tai valvonut koko yön kun näytän niin uuvahtaneelta.
Onko Ap sama kuin se Herkkuliha-mies?
Tietenkin. Eikö muut muka? Sillä että töissä pitää näyttää siistiltä ja huoliteltulta ei ole mitään merkitystä. Pantavan herkulliseksi mä sinne meen pyöriin. Siitä mulle maksetaan.
Voi että oli tyhjäpäinen aloitus.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:15"]
Tietenkin. Eikö muut muka? Sillä että töissä pitää näyttää siistiltä ja huoliteltulta ei ole mitään merkitystä. Pantavan herkulliseksi mä sinne meen pyöriin. Siitä mulle maksetaan.
[/quote]
Ystävänikin on ainoana naisena eräässä firmassa työnimikkeellä "kahvinkeittäjä" ja hänen työnkuvansa on juuri tuo pyöriminen ja kahvinkeitto ja aina hänen intressinsä meikata on ollut nimenomaan tämä ap:n arvaus.
Meikkaan koska pidän huolta ulkonäöstäni ja haluan olla huoliteltu. Ja olen niin vaalea että silmät ja kasvot muutenkin kaipaavat väriä. Nelikymppisenä ei kuule tarvitse tehdä mitään miesten takia!! :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:15"]
[/quote]
Ystävänikin on ainoana naisena eräässä firmassa työnimikkeellä "kahvinkeittäjä" ja hänen työnkuvansa on juuri tuo pyöriminen ja kahvinkeitto ja aina hänen intressinsä meikata on ollut nimenomaan tämä ap:n arvaus.
[/quote]
Hyvä että on muitakin. Taidan vaihtaa alaa "täällä olis vapaa kassa".
Pantavan herkullinen on just se ajatus mikä meikkauksen jälkeen käy mielessä. Huhhuh! :D