Meikkaatko siksi, että näyttäisit miesten silmissä pantavan herkulliselta?
Kommentit (57)
Tuli tämä ketju mieleen ja piti siksi nostaa.
Naiset ne vaan taistelee täällä keskellä yötä asemansa puolesta.
________________PANTAVAN HERKULLINEN__________________
nyt sain kyllä syövän, pitäisi sanktioida ankarimman mukaan tällaiset ilmaisut!
En, vaan siksi, että en näyttäisi haudasta nousseelta kenenkään silmissä.
Mä näytän ilman meikkiä herkulliselta pandalta
Kyllä. Meikkaan vain sen takia että saisin miehiltä huomiota.
Huulipuna on tärkeä että näyttää myös suuhunpantavalta.
Syy meikkaamiseen on vain ja ainoastaan pohjaton kyrvännälkä.
Hahhaaaa, vain joku ylilautajonne voi kuvitella että meikki on jokin taika-aine, jolla saa kenestä vaan "pantavan herkullisen"! Kaivaudupas sieltä saastaisesta kammiostasi ja photoshopattujen kumimimmien maailmasta tuonne oikeaan elämään ja vilkaise varovasti. Mutta varustaudu aluksi vaikkapa aurinkolaseilla, jottei reaalimaailman meikattujen naisten ulkonäkö järkytä liikaa verestäviä silmiäsi.
peitän meikillä kasvoissa olevat arvet.
Kyllä :) hyödynhän mäkin sitten siitä että näytän pabtavan herkulliselta. Vaikka kyllä sitä munaa on saatu ilman meikkiäkin
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:13"]Totta kai, koska Herran vuonna 2015 nainen on olemassa vain miestä miellyttääkseen.
[/quote]Jännä kuinka minä meikkaan itselleni -luuloon yhdistyy tällainen modernin ajan hehkutus.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:39"]Kyllä :) hyödynhän mäkin sitten siitä että näytän pabtavan herkulliselta. Vaikka kyllä sitä munaa on saatu ilman meikkiäkin
[/quote]
Tasan ei käy onnenlahjat en varmasti saa ilman sotamaalausta ja jos saankin yöksi miehen se häipyy yleensä ennen kuin herään.
Kerran menin ravintolasta miehen luokse ja nukuin pitkään, mies oli selvästi vaivautunut tai paremminkin kauhistunut, kun näki minut räjähtäneissä meikeissä. Nyt yritän herätä aina ajoissa ja mulla on erikseen ensiapumeikkipakkaus ko. tilanteita varten. Jos haluaisin munaa ilman meikkejä, niin pitäisi yrittää varmaan sokeaakin. Olinsin kyllä yrittänytkin, mutta se opaskoira alkoi murisemaan pelottavasti.
Miehethän usein sanoo, kuinka he preferoivat kevyttä ehostusta. Mä heitän naamaan tikkurilan talomaalit, joten luultavasti en miehiä miellyttääkseni sitä tee.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:39"]Kyllä :) hyödynhän mäkin sitten siitä että näytän pabtavan herkulliselta. Vaikka kyllä sitä munaa on saatu ilman meikkiäkin
[/quote]
Tasan ei käy onnenlahjat en varmasti saa ilman sotamaalausta ja jos saankin yöksi miehen se häipyy yleensä ennen kuin herään.
Kerran menin ravintolasta miehen luokse ja nukuin pitkään, mies oli selvästi vaivautunut tai paremminkin kauhistunut, kun näki minut räjähtäneissä meikeissä. Nyt yritän herätä aina ajoissa ja mulla on erikseen ensiapumeikkipakkaus ko. tilanteita varten. Jos haluaisin munaa ilman meikkejä, niin pitäisi yrittää varmaan sokeaakin. Olinsin kyllä yrittänytkin, mutta se opaskoira alkoi murisemaan pelottavasti.
[/quote]
Mitä ulkonäöstä, huumorintajuinen olet ainakin <3
En mä ainakaan haluaisi kuulla keneltäkään näyttäväni "pantavan herkulliselta" (hyi yrjö) ja jos sitä ei kukaan kerro, mistä mä tiedän mitä musta ajatellaan. Meikkaan siksi, että tykkään meikata ja tykkään siitä kuinka erilaisia lookkeja saan meikin avulla tehtyä. Eilen muun muassa meikkailin ihan vain kotipäivänä kun oli tylsää.
Kukaan nainen ei käytä sanaa pantavan herkullinen, joten meneppä takaisin sinne ylilaudalle runkkari.
Meikkaan pääosin siksi koska olen aivan vaalea, siis kulmat valkoiset ja ripset hiukan tummemmat. Näytän kuolleelta, jos en laita yhtään väriä naamaan.
Toki olen paremman näköinen kun on vähän meikkiä, mutta tarkoituksena ei ole näyttää pantavalta, vaan vähän pirteämmältä ja raikkaammalta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:28"]
Jos et itse miehenä viitsi panostaa ulkonäköösi älä tuomitse muita siitä, vitun idiootti.
[/quote]
Kuinka huono itsetunto pitää olla jos tämäkin ketju oli jotain "tuomitsemista"?
[/quote]
Jos joku haluaa tehdä itsestään mahdollisimman hyvännäköisen, mitä vikaa siinä on? En tee sitä miesten takia vaan ollakseni omaksi eduksi. Ps. miehet voivat myös laittautua ja meikata.