Asperger kävi uimassa
Kävin Vesikossa uimassa iskän kanssa. Siellä oli tällä kertaa hulinaa kun oli kouluikäisiä lapsia opettajansa kanssa, mutta uin eri puolella allasta niin mahtui hyvin uimaan. Kävin vesijuoksemassa ja sen jälkeen menin aaltoaltaaseen ja laskin yhen kerran myös vesiliukumäestä. Oli kivaa jälleen käydä uimassa.
Sieltä tultua laitoin itselleni ruokaa: keitin spagettia ja ruskistin jauhelihaa ja jauhelihaan laitoin keittojuureksia ja fetajuustoa ja Pirkka-merkkisen chilipastakastikkeen. Oli hyvää ja äsken söin sitä. Tässä myös äsken soitteli venäläinen miespuolinen ystäväni ja juteltiin siinä jonkin aikaa. Hän pyysi että minä tulisin joku kerta hänen luokseen pizzalle. Lauantaina kun on se luontoretki niin sinne pyysin hänetkin mukaan ja on mahdollista, että tulee sitten sinne.
Valtone-hankkeesta sen verran, että siihen terapeuttiin joka oli mulla terapeuttina mutta joka on tällä hetkellä enimmäkseen toisella puolen Suomea, muissa tehtävissä, niin häneen on oltu Valtone-hankkeesta yhteydessä ja kohta kun on kesäloma, niin sen takia ei hirmu pitkiä kuntoutuksia nyt vielä minulle voida hommata, mutta he yrittävät keksiä minulle jotakin. Siitä olen iloinen, kun edes jotakin yritetään minullekin keksiä.
Siellä missä olen ollut töissä perjantaisin, niin sain sinne toisenkin käyntipäivän ja käyn siellä siis nyt myös maanantaisin. Nyt minulla menee ihan mukavasti. Mitään akuuttia hätää ei tällä hetkellä ole, tilanne on rauhoittunut minulla paljon. Mulla vaan tuli yks päivä silloin ajat sitten ahdistusta vanhoista asioista, mutta nyt tuntuu, että nekään ei minua kauheasti enää ahdista.
Hyvä, että oli kivaa!
T. Mies maalta