Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen haluaa tasokkaan miehen

Vierailija
19.06.2015 |

Niin mitä hän tarkoittaa sillä tasokkuudella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa.

Vierailija
2/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Rahaa ja elättäjän itselleen. Väliäkö vaikka.itse olisi sivistymätön juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarkoittaa sitä, että ei ole lapsia päättyneistä suhteista ja käyttää alkoholia kohtuudella. Koulutus ja tulotaso ovat sivuseikkoja eivätkä ne takaa tasokkuutta, joka kertoo ihmisen kyvystä elää itseään ja muita kunnioittaen.

Vierailija
4/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kohtuukäyttö, käytöstavat, luotettava ja muut huomioon ottava. Ei tuijota vain omaa napaa.

Vierailija
5/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies on sellainen jolla on samantyyppinen ajatusmaailma. Tosi tasokkaan miehen hormonit saa pään sekaisin :)

Vierailija
6/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsellesi tulee mieleen? Mies joka ei koskaan käy suihkussa ja asuu äitinsä kellarissa vai mies joka näyttää hyvältä, tulee toimeen omillaan ja on sosiaalinen?

Vierailija
7/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:16"]Mitä itsellesi tulee mieleen? Mies joka ei koskaan käy suihkussa ja asuu äitinsä kellarissa vai mies joka näyttää hyvältä, tulee toimeen omillaan ja on sosiaalinen?
[/quote]
Minä itse asiassa en haluaisi sosiaalista miestä. Toki pitää tulla ihmisten kanssa toimeen, mutta haluaisin kumppaniksi itseni kaltaisen kotihiiren.

Vierailija
8/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaa yli 185 cm pituista, komeaa, lihaksikasta, urheilullista, vähintään 20 cm kalun omaavaa, hyvässä työssä ja asemassa olevaa ja vähintään 50 000 euron vuositulot omaavaa miestä. Nuo kaikki asuat ovat ehdottomia ja niiden kaikkien on täytyttävä, jotta mä sen miehen kelpuutan.

Itse olen 20-vuotias, kohta 21-vuotias kaunis nuori nainen.

Vierailija
9/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota voi kunnioittaa, joka ei korosta kuinka vaikeaa häntä on saada, luonteva, eikä naputa pikkurahasta.

Sellainen on tasokas mies. 

Vierailija
10/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies on sellainen, joka toimii eettisesti ja sen verran kunnianhimoa, että toteuttaa asetetut tavoitteet.

Vierailija
11/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies on paras isä tuleville lapsilleni. Minua paremmin koulutettu, hyvätuloinen, vakaassa työpaikassa, hyvännäköinen ja hyvät ulkonäkö- ja terveysgeenit, kunnostaan huolta pitävä jne jne. Jokainen nainen, joka haluaa jälkikasvua tietää nämä vaatimukset. Panokumppania etsivillä on toiset kriteerit kuin minulla. Eeva 29v

Vierailija
12/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen joka on sosiaalinen ja osaa arvostaa naista ihmisenä. Harmi vaan että tuollaisella miehellä on yleensä myös naispuolisia ystäviä joka taas on ehdoton turn off miehessä.

Vierailija
13/13 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies on kiltti ja huomaavainen. Ei örvellä kännissä joka viikko. Tekee työnsä hyvin. Näyttää siistiltä, komistus ei tarvitse olla. Tasokas mies on mielenkiintoinen juttukumppani vielä yhdenkin illan jälkeen.

Karkea kielenkäyttö, leuhkiminen ja liian sovinistiset vitsit laskevat tasokkuutta. Ts. tasokas mies ei ole sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan