MasterChefissä mukana emäntä joka ei ole ikinä käsitellyt kokonaista kanaa
Enpä taidakaan viitsiä katsoa tätä soopaa alkua pidemmälle
Kommentit (62)
Mitä käsittelemistä siinä on? Suolaa ja pippuria vaan joka puolelle ja inekseen ja uuniin vaan kunnes kuori on ruskean rapsakka.
Onko uusi kausi alkanut ? Ihanaa jos on, sieltä tällainen kotikokkailijakin saa kivoja vinkkejä .
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Juu olen nähnyt niitä jättiläisiä. Geenimuunneltuja, hormoneilla ja antibiooteilla marinoituja otuksia.
No en oo käsitellyt minäkään. Toisaalta en oo mc:ssakaan.
Mieluummin helpomman kautta.
Helpointa on ostaa kariniemen gay kanasia
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että 99% teistä ei ole koskaan käsitellyt kokonaa kanaa. Eihän niitä edes saa kunnollisia täältä. Ne on aina pakasteena ja pieniä keskenkasvuisia. Jenkeissä saa oikeesti ison jyväkanan 5 dollarilla.
Minä veikkaan, että 99% meistä ei ole menossa Master Chefiin kilpailemaan.
Vähän vaikea katsoa tuota kun on tottunut Master Chef Australiaan.
Tässä jaksossa oli ärsyttävän kovaääninen taustamusiikki. Puheesta ei meinannut sen takia saada selvää. Kiva ohjelma, mutten jaksanut edes ekaa jaksoa mökän takia.
Just tein viime vkl:na. Sisään sitruunalohkoja ja yrttejä, pintaan suolaa ja mustapippuria. Nahan alle valkosipuli-yrttivoita. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olen nähnyt niitä jättiläisiä. Geenimuunneltuja, hormoneilla ja antibiooteilla marinoituja otuksia.
Höpö höpö. Vertaa kaupan koipia siihen kaupan kokonaiseen pakastekanaan niin tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Free ranged leghorn ei syö hormoonia. Suomessa kanat on pieniä ihan tahallaan ja nisitä pyydetään ylihintaa tottakai.
Onkohan se revenny kesken homman tälle huumorin mestariteokselle, niin ei mee ihan putkeen
-Mikä on maailman homoin nimi?
-P ut1n 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä käsittelemistä siinä on? Suolaa ja pippuria vaan joka puolelle ja inekseen ja uuniin vaan kunnes kuori on ruskean rapsakka.
Suolaa ja pippuria joka puolelle Iinekseen, luin. Nyt pitää pyyhkiä räät luurista
Jos meinaa pärjätä MC:ssa ja tietää pääsevänsä kisaan, niin harjotellaan etukäteen. Tää on tullu telkkarista niin kauan, pitäisi olla selvää, että perusjutut pitää hanskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaa ja pippuria joka puolelle Iinekseen, luin. Nyt pitää pyyhkiä räät luurista
Ankka ja kana, kuulostaa ja näyttää samalta😉
Mä kypsensin kerran kanan vesimelonissa. Tuli hyvää ja mehukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankka ja kana, kuulostaa ja näyttää samalta😉
Kuolleena ilman höyheniä, päätä ja varpaita, kyllä.
Aggressiivinen "musa" pilaa kyllä nyt paljon, ei huvita katsoa tätä enempää.