Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VL-naisen pelko naimattomuudesta

Vierailija
06.05.2015 |

Olen päälle parikymppinen nainen, joka pelkää jäävänsä vanhaksipiiaksi "niukan tarjonnan" ja siitä johtuvan kilpailun takia. Tavallaan siis ei ole mitään kilpailua, mutta pelottaa että ulkoiset ominaisuudet eivät ole riittävän hyvät. Miltä tämä ulkopuolisen korvaan kuulostaa?
Ja lisään vielä, että minulle kyllä kelpaisi myös ei-VL mies, en ole kovin vanhoillinen. Mutta tuntuu että en kelpaa kenellekää. En mielestäni ole nirso, mutta miehet ei lähesty minua. Yritän itse tutustua uusiin ihmisiin kyllä, kaverimielessä (en todellakaan käy iholle).

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:24"]

Olen päälle parikymppinen nainen, joka pelkää jäävänsä vanhaksipiiaksi "niukan tarjonnan" ja siitä johtuvan kilpailun takia. Tavallaan siis ei ole mitään kilpailua, mutta pelottaa että ulkoiset ominaisuudet eivät ole riittävän hyvät. Miltä tämä ulkopuolisen korvaan kuulostaa? Ja lisään vielä, että minulle kyllä kelpaisi myös ei-VL mies, en ole kovin vanhoillinen. Mutta tuntuu että en kelpaa kenellekää. En mielestäni ole nirso, mutta miehet ei lähesty minua. Yritän itse tutustua uusiin ihmisiin kyllä, kaverimielessä (en todellakaan käy iholle).

[/quote]  Niin totta...

Kun haava on auki ja kirvelee

http://freepathways.wordpress.com/2015/03/14/kun-haava-on-auki/

Vierailija
42/45 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:24"]

Olen päälle parikymppinen nainen, joka pelkää jäävänsä vanhaksipiiaksi "niukan tarjonnan" ja siitä johtuvan kilpailun takia. Tavallaan siis ei ole mitään kilpailua, mutta pelottaa että ulkoiset ominaisuudet eivät ole riittävän hyvät. Miltä tämä ulkopuolisen korvaan kuulostaa? Ja lisään vielä, että minulle kyllä kelpaisi myös ei-VL mies, en ole kovin vanhoillinen. Mutta tuntuu että en kelpaa kenellekää. En mielestäni ole nirso, mutta miehet ei lähesty minua. Yritän itse tutustua uusiin ihmisiin kyllä, kaverimielessä (en todellakaan käy iholle).

[/quote]

En ymmärtänyt mikä oli VL .. Lestadiolainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:33"]

Ymmärrän sua. Tuttua, samaa se on vapaissa suunnissa ja viidesläisyydessä, evankelisuudessa. Miehiä ei vaan oo tarpeeksi. Erilaisen seksuaalietiikan vuoksi seurustelu ei-uskovan kanssa on hankalaa ja kun sen ei-uskovan pitäisi ymmärtää, miksei toinen halua baareihin, humaltua, katsoa televisiota jne... Kun seurustelee ei-uskovan kanssa, joutuu venyttämään omaa omaatuntoaan ja ehkä elämään uskonsa vastaisesti. On niin paljon todella kauniita, fiksuja uskovaisia naisia, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteissa, vaikka ikää on jo 30-40. Tämä on iso ongelma seurakunnissa, mutta siitä ei jostain syystä puhuta ääneen.

[/quote]

Sitten kun oppii sen, että omien arvojen pohjalta ei voi määritellä kumppanin arvoja niin ollaan jo pitkällä. Sitten saattaa natsatakkin.

Vierailija
44/45 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:23"]Siis netissä saa luuhata mutta telkkua ei parane katsella? Ei kai nyt sentään 2010-luvulla enää..
[/quote]
Miten vuosiluku vaikuttaa siihen, millaiset arvot ihmisellä on? Ja ymmärrän ihmetyksen, asia on mutkikas. Kun netissä tosiaan on tarjolla se kaikki sama ja enemmänkin. Kyse on omastatunnosta ja jokainen rajaa sen mukaan toimintansa.
Ap

Vierailija
45/45 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 02:02"]Saapiko pyykkiä pestä? (jos ei katso pyörivää pyykkiä;)
[/quote]
Ei suinkaan