Yves Rocher
Kommentit (59)
En ole kovin vakuuttunut tyotteiden laadusta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]En ole kovin vakuuttunut tyotteiden laadusta.
[/quote]miksi?
http://www.yves-rocher.fi/control/ihonhoito/ryppyja-vastaan/paivavoide-3/?cmSrc=Category
Tosta olen tykännyt kovasti.
Muisto: 90-luvun lopulla Yves Rocherilla oli Vihreä Kirja (tuotekuvasto) jonka sai liikkeestä (kotiin postissa jos oli kanta-asiakas) ilmaiseksi. Eräällä kirpputorilla sellainen oli myynnissä viidellätoista tai kahdellakymmenellä markalla :D
Olivat isoja summia siihen aikaan - ainakin ilmaiskuvastosta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]En ole kovin vakuuttunut tyotteiden laadusta. [/quote]miksi?
[/quote]Kasvojen puhdistustuotteista on iho aina mennyt "tukkoon", tuoksut ovat minulle liian voimakkaita ja allergiaoireita aiheuttavia (muissakin tuotteissa siis).
Edullisiahan ne ovat mutta voisi ehkä sanoa hinta-laatusuhde kohdallaan. Mieluummin maksan enemmän Laverasta, Logonasta, Weledasta, Hauschkasta jne.
Edelleen tulee näppyjä naamaan niiden tuotteista, joten päätin lopettaa tilaamiset. Kun ei sovi, niin ei sovi, vaikka kuinka vuosien jälkeen yrittää uudelleen kokeilla. Ainut hyvä tuote on päärynä-toffee suihkusaippua, mutta en nyt ainoastaan sitä ala sieltä tilailemaan.
Eivät ole hintansa arvoisia tuotteita. Sieltä tilattiin varhaisteininä ekat kosmetiikat.
Jännittäväähän se oi itäisen Suomen tuppukylällä saada kuvasto kotiin. Ihmettelin meikkejä. Kaupungissa, joka sijaitsi 40 km päässä, käytiin noin 4 krt vuodessa, siis me lapset. Muistelen, että ilmaisnäytteitä tuli mainoskirjeiden mukana ? Hajuvesikosteuspyyhkeitä , rasvoja mutta parhaimpia olivat ne iiiihanat minihuulipunat jotka tuoksuivat Suurelle Maailmalle.
Luksusta oli, jos sisko tilasi jotakin...sai nuskia Suurta Maailmaa. Ja kylkiäisinä tuli mitä kummallisimpia juttuja.
Myöhemmin, vähävaraisen äitini ainoa luksus oli tilata joskus itselleen jotakin pientä sieltä. Hajuvesiä lähinnä. Kyllä YV toi luksuksen tuntua aikoinaan.
Mä tilasin jollain alle kahdellakympillä ja sain paljon hyviä tuotteita. Tilasin mm. huulirasvaa, kosteusvoidetta ja suihkusaippuoita. Oli kivaa, kun sai paljon ilmaisia minituotteita kaupan päälle. Ne on tosi käteviä! miniripsari oli ainakin tosi hyvänlaatuinen.
Nykyään Yves Rocherin laatu on parantunut todella paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]En ole kovin vakuuttunut tyotteiden laadusta. [/quote]miksi?
[/quote]Kasvojen puhdistustuotteista on iho aina mennyt "tukkoon", tuoksut ovat minulle liian voimakkaita ja allergiaoireita aiheuttavia (muissakin tuotteissa siis).
Edullisiahan ne ovat mutta voisi ehkä sanoa hinta-laatusuhde kohdallaan. Mieluummin maksan enemmän Laverasta, Logonasta, Weledasta, Hauschkasta jne.
[/quote]ootko pessy ja huuhdellu aineet hyvi pois kasvoist
Ihan 2000-luvun alussa niillä oli suihkusaippua ja kosteuvoide sellasessa pitkulaisessa vaalean oransissa tai ehkä enemmän ruskeassa pulossa.oli niiin hyvän tuokssuista että jostain kun vain keksisin sen nimen!
Suihkusaippuat ovat ok. Dödöt ok. Hajuvedet ok. Peruskamaa. Parempaa kuin jonkun ryjäkaupan tuntemattomat merkit.
Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:44"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:43"]En ole kovin vakuuttunut tyotteiden laadusta. [/quote]miksi? [/quote]Kasvojen puhdistustuotteista on iho aina mennyt "tukkoon", tuoksut ovat minulle liian voimakkaita ja allergiaoireita aiheuttavia (muissakin tuotteissa siis). Edullisiahan ne ovat mutta voisi ehkä sanoa hinta-laatusuhde kohdallaan. Mieluummin maksan enemmän Laverasta, Logonasta, Weledasta, Hauschkasta jne. [/quote]ootko pessy ja huuhdellu aineet hyvi pois kasvoist
[/quote]No olen :) Näppyjä vaan aiheuttavat. Kasvovedetkään eivät sovi, jää outo tunne iholle. Ei tule noista muista.
Mä tykkään. Tilaan sieltä kaikki suihkusaippuat, kosteusvoiteet ja hajuvedet. Meikkiä en käytä joten niistä ei kokemusta itsellä mutta sisko käyttää ja on tykännyt.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"]Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D
[/quote]alapeukuttaja taitaa itsekkin kääräistä niitä pukettiin...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"]Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D
[/quote]
Mä annoin joululahjaks miehen siskolle kaupan päälle saamani hajuveden :D Tosin ehkä eri asia, kyseessä kuitenkin 50e:n arvoinen tilaajalahja eikä niitä minijuttuja.
Irtopuuteri on aika hyvä...