Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yves Rocher

Vierailija
06.05.2015 |

Kokemuksia, muistoja..?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kakarana 90-luvulla sain tilata Rocherilta muutaman kerran vuodessa, ja aina hirvee härdelli niiden "leikkaa ja liimaa" lappusten ja tarrojen kanssa, joka 20 lappusta tuli aina sen kirjeen mukana :D Ja aina tietty ostettiin -50% tai "2 yhden hinnalla"-tarralla.

Niillä oli joskus sellanen karhunvatukka-suihkusaippua, paras tuoksu ikinä, ajattelin silloin.

Vierailija
42/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, paljon niin kuin The Body shop mutta halvempi. Hyviä kesätuoksuja, osa tosin liian makeita/voimakkaita. Hyviä suihkusappuoita. Erittäin hyvä laventelijalkavoide, parantaa ja vie pahan jalkahien hajun pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"]Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D [/quote] Mä annoin joululahjaks miehen siskolle kaupan päälle saamani hajuveden :D Tosin ehkä eri asia, kyseessä kuitenkin 50e:n arvoinen tilaajalahja eikä niitä minijuttuja.

[/quote]

Joululahjaksi? Kyllä ne voi pois antaa, mutta joululahjaksi? Itsestä tuntuisi ettei minua arvostettaisi tai olisin toisten roskis.
[/quote]No sitä se minäkin aattelin! Itse ainakin haluan laittaa edes vähän ajatusta lahjoihin, vaikka ei nyt maksaisikaan maltaita. En minäkään ala tyhjentämään omia kaappeja turhasta krääsästä, ja pistä niitä pakettiin.

Vierailija
44/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on yksi hyvä meikkivoide-aika kallis yv tuotteeksi. Lasipurkissa,pumppupullo.
kevyein mitä olen ikinä kokeillut,ihan kuin silkkiä iholla.
suihkusaippuat ovat myös hyviä.

Vierailija
45/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta varmaan myöntää mutta pidän tästä enemmän kuin Lumenesta koska Lumene on kallis

Vierailija
46/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halpismainen olo siitä oheiskrääsästä mitä saa tilauksen yhteydessä.

Vierailija
47/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy hyvän tuoksuisia hajuvesiä (ei kaikki todellakaan, esim clea ja so elixir, hui!), todella hyviä kosteusvoiteita, hyvä shampoo ja hoitoaine, vartalon kuorinta-aineet ovat hyviä ja riittoisia, niin ja aivan ihania saippuoita

palasin parinkymmenen vuoden jälkeen asiakkaaksi ja nyt olen tilannut jo monta kertaa

Vierailija
48/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:13"]80-luvulla niillä oli aivan ihan mausteisen tuoksuinen deodorantti. En mitään vastaavaa ole sittemmin löytänyt.
[/quote]

Oliko Ispahan, musta pullo? Mulla on se vieläkin tallella ja paljon jäljellä. Ne on aika kovia keräilykohteita Ebayssa. :) Venice oli myös ihana!

Vierailija
49/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen taas alkanut tilaamaan kun jonkun innostamana kerran kokeilin. Tuotteet olikin yllättäen tosi kivoja. Sitä ennen tilailin teininä 90-luvulla, 20 vuotta oli välissä taukoa.

Vierailija
50/59 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/59 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpudistava nokkos-shamppoo on kestosuosikki! Kallista mutta tehokasta.

Vierailija
52/59 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Yvesin tuotteiden laatu on laskenut siitä mitä se oli seitkytluvun lopulla ja kasarilla.

Ihana oli kuusama hajuvesi, lehmus suihkugeeli, omenahammastahna,hopeapaju rintojenhoitovoide (kiinteytti ihan oikeasti)ja murattilevä kylpygeeli.

Vierailija
53/59 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja dödö tilataan sieltö ihan aina - parhaat ikinä. Jotkut tuoksut ovat kivoja, samoin käsi- ja vartalovoiteet. Meikkejä tms. en käytä.

Vierailija
54/59 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen heillä oli ainakin niin, että kun tilasi tietyllä summalla, sai toimituskulut ilmaiseksi. Sillä summalla sitten piti aina tilata, ja sitten askartelin paskartelin lippusten ja lappusten kanssa, että tulisi mahdollisimman lähelle vaadittua summaa.

Joskus päätin sitten pitää taukoa tilausten tekemisestä ja käyttää varastot loppuun. Siinä meni 2 vuotta. En tehnyt enää tilauksia, mutta joskus kävin Hämeenkadun liikkeessä. Nyt sekin on muisto vain.

Vierailija
55/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun olen löytänyt monta hyvää tuoksua, joiden valmistus on sitten lopetettu muutamassa vuodessa :(

https://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Rocher/Moment-de-Bonheur-L-Eau…

Tätä ostaisin loppuelämäksi varastoon jos vielä saisi.. Onhan niitä esim. eBayssa myynnissä, mutta lieneekö kuinka vanhoja..

OT - Jos joku tuoksufriikki osaa ehdottaa vastaavaa niin olisin aika onnellinen!

Vierailija
56/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapas tämän firman taustoja nykyisin...vievät aika mielenkiintoisiin kuvioihin, mm. naapurimaassa langetettuihin tuomioihin, jotka eivät kestä päivänvaloa oikeuden kannalta. 

Niinpä, mutta kun mun näppylät.

Vierailija
57/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Rocherin tuoksut, Ispahan esim. Ihonhoitotuotteet saivat usein naaman näppylöille eli olivat allergisoivia. Shampoot olivat myös aika huonosti peseviä. 

Vierailija
58/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ylellistä, kun Yves laittoi ylitsevuotavia markkinointikirjeitä.

Rakas Liisa,

kevään tullessa sinäkin varmaan haluat hipiäsi kukoistavan entistäkin hehkuvampana.

Olemme valmistaneet juuri sinun hehkeyttäsi ylläpitämään tämän voiteen......

Kieli noissa kirjeissä oli suomalaiselle vierasta, ylisanaista hehkutusta. Sehän juuri hauskaa olikin ja siitä riitti puhetta ja naurua.

Sittemmin kirjeet muuttuivat tyyliltään.

Meille tilattin Yves Rocherilta lähinnä suihkusaippuoita, shampoita ja hoitoaineita. Jonkun kasvovoiteenkin taisi äiti tilata.

Itse muistan kevyen ja raikkaan hajuveden, jonka nimessä luki Chevrefeuille. Se saattoi olla myös joku eau de cologne-tyyppinen tuote.

Vierailija
59/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu on huonoa, vastataan huonosti suomea puhuen, asiakaspalvelu ei ole Suomessa.

Aikoinaan kun oli valittavana esim. 3 kk:n maksuaika ja valitsin sen, niin eiköhän laskussa ollut maksuaika 2 kk:tta, ja monet kerrat soitin ja pyysin korjaamaan.

Boikotoin nykyään huonon asiakaspalvelun vuoksi. Olen tilannut vuodesta 1986 lähtien, eli vanha asiakas.