Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yves Rocher

Vierailija
06.05.2015 |

Kokemuksia, muistoja..?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla niillä oli aivan ihan mausteisen tuoksuinen deodorantti. En mitään vastaavaa ole sittemmin löytänyt.

Vierailija
22/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"]Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D
[/quote]
Mä annoin joululahjaks miehen siskolle kaupan päälle saamani hajuveden :D Tosin ehkä eri asia, kyseessä kuitenkin 50e:n arvoinen tilaajalahja eikä niitä minijuttuja.
[/quote]No joo, tuo on eri asia:D Tarkoitin sitä oheiskrääsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko, että sen tilaajalahjaksi saadun hajuveden arvo on 50 €? Maksaako kukaan niistä ikinä 50 €? En oikein usko...

Vierailija
24/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:56"]Ei kai kukaan oikeasti usko, että sen tilaajalahjaksi saadun hajuveden arvo on 50 €? Maksaako kukaan niistä ikinä 50 €? En oikein usko...
[/quote]no niissähän lukee minkä arvosii ne on...

Vierailija
25/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sama juttu kuin se ku yks isä kehuskelee sillä, että toi tuliaisina minikokoisia viinapulloja (ja hetkeä aiemmin maininnu siitä, kuinka otti lentokoneessa "koko ajan" aina kaksi pulloa-toisen taskuun ja toisen juomaksi ;)

Vierailija
26/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:56"]Ei kai kukaan oikeasti usko, että sen tilaajalahjaksi saadun hajuveden arvo on 50 €? Maksaako kukaan niistä ikinä 50 €? En oikein usko...
[/quote]

Se on markkinointikikka. Tiedätkö ketään (niin hölmöä) joka maksaisi yves rocher-hajuvedestä 50 €? Minä en.

Vierailija
27/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:06"]Tää on sama juttu kuin se ku yks isä kehuskelee sillä, että toi tuliaisina minikokoisia viinapulloja (ja hetkeä aiemmin maininnu siitä, kuinka otti lentokoneessa "koko ajan" aina kaksi pulloa-toisen taskuun ja toisen juomaksi ;)
[/quote]no ei oo

Vierailija
28/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:56"]Ei kai kukaan oikeasti usko, että sen tilaajalahjaksi saadun hajuveden arvo on 50 €? Maksaako kukaan niistä ikinä 50 €? En oikein usko...
[/quote]

Se on markkinointikikka. Tiedätkö ketään (niin hölmöä) joka maksaisi yves rocher-hajuvedestä 50 €? Minä en.
[/quote] onhan ne monet tuotteet yli 30

Vierailija
29/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:05"]Tiedän tyypin joka antaa lahjaksi niirä rocherin ilmaislahjoja. Jouluna esim. En ehkä itse kehtaisi:D [/quote] Mä annoin joululahjaks miehen siskolle kaupan päälle saamani hajuveden :D Tosin ehkä eri asia, kyseessä kuitenkin 50e:n arvoinen tilaajalahja eikä niitä minijuttuja.

[/quote]

Joululahjaksi? Kyllä ne voi pois antaa, mutta joululahjaksi? Itsestä tuntuisi ettei minua arvostettaisi tai olisin toisten roskis.

Vierailija
30/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sininen tahiti mikä lie shampoo on hyvä!

Vierailija
31/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuat on ihania!!

Vierailija
32/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yvesistä tuli mieleen, että oltiinko 80-90-luvuilla köyhempiä kuin nyt? Nykyajan teinit käyttävät selektiivistä kosmetiikkaa ja tilailevat sitä netistä. Itselle olisi ollut 14-vuotiaana joku Cliniquen meikkivoide yhtä utopistinen hankinta kuin matka kuuhun. Ekat meikit oli Yvesiltä, Lumenen alelaarista ja ehkä Anytimelta. Oliko muut rikkaampia tuolloin?

Vierailija
33/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilailin jossain vaiheessa sieltä, mutta kyllästyin siihen ja taisin myös todeta, ettei hinta-laatusuhde ja valikoima ole sitä mitä haluan. Siirryn takas käyttämään Body Shopia.

Vierailija
34/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuivuu iho helposti, mutta saan aina näppyjä jos on yhtään rasvainen kasvovoide. Yves Rocherilta oon löytäny huipun voiteen. Tilaan aina sitä Hydra Vegetalin gel creamia. Myös se Protectyl vegetalin viilentävä geeli auringonoton jälkee non ihan huippu tuote! Ostan sieltä myös joskus suihkusaippuaa. Meikit ostan muualta.

Vierailija
35/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ne pallonmuotoiset hajuvedet joita oli vihreä, punainen ja kellertävä, mulla tais olla ne kaikki vaikken tuoksuista niin välittänytkään, mutta ne oli sööttejä "koriste-esineitä" :)

Ja huulikiiltojakin oli samanlaisissa pyöreissä pallopurkeissa, ne oli tosi hyviä ja runsaspigmenttisiä.

Vierailija
36/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 06:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:13"]80-luvulla niillä oli aivan ihan mausteisen tuoksuinen deodorantti. En mitään vastaavaa ole sittemmin löytänyt. [/quote] Oliko Ispahan, musta pullo? Mulla on se vieläkin tallella ja paljon jäljellä. Ne on aika kovia keräilykohteita Ebayssa. :) Venice oli myös ihana!

Oo, nää oli mun lempparit teininä :)

YR:n tuotteet on nykyisin hyviä. Olen viimeisen vuoden aikana tilannut sieltä paljon kaikenlaista. Mm. vedenkestävän silmämeikin poistoaine on ainoa, joka ei tunnu asetonilta mun silmissä. Rajauskynät ja hajuvedet on hyviä, ja yhtä silikonitonta shampoosarjaa käytettään tyttären kanssa. On tosi hyvä sarja.

Muistona mulla on hajuvedet, äidin kynsilakat, näytehuulipunat(minimini) jne. se oli niin jännittävä avata lapsena äidin kanssa yr:n pakettia.

[/quote]

Vierailija
37/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tädiltäni joskus niitä mini huulipunia :) Olivat upeita!

Vierailija
38/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ko tuotteista. Käytän ihan kaikkea meikeistä saippuaan ja hiustuotteisiin. Ei oo kovin kalliitakaan.

Vierailija
39/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille tuli YV:lta postia ja se oli minulle lapsena ilonpäivä se. Revi ja liimaa -tuotetarrat sekä ne pienet pastellinväriset paperiarvat, jotka oli rullalla ja muovilenksulla kiinni. Lenksun pois pujottaminen, rullan avaus ja arpalipukkeen lukeminen (joko numero tai ei voittoa), jännää oli. Parasta oli se, jos osui kohdalle numero, joka vastasi yllätyslahjaa. Ja ai että sitä iloa, kun äiti haki postista paketin. Tavaroiden kaivaminen s-kirjaimen muotoisten styrox-pehmusteiden seasta oli niin ihanaa. Hajuvesiä, ea de toiletteja, shampoita, meikkejä, oi ja voi... :)

Vierailija
40/59 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:17"]

Äidille tuli YV:lta postia ja se oli minulle lapsena ilonpäivä se. Revi ja liimaa -tuotetarrat sekä ne pienet pastellinväriset paperiarvat, jotka oli rullalla ja muovilenksulla kiinni. Lenksun pois pujottaminen, rullan avaus ja arpalipukkeen lukeminen (joko numero tai ei voittoa), jännää oli. Parasta oli se, jos osui kohdalle numero, joka vastasi yllätyslahjaa. Ja ai että sitä iloa, kun äiti haki postista paketin. Tavaroiden kaivaminen s-kirjaimen muotoisten styrox-pehmusteiden seasta oli niin ihanaa. Hajuvesiä, ea de toiletteja, shampoita, meikkejä, oi ja voi... :)

[/quote]

Oi ne arvat ja revi ja liima -tarrat oli ihania lapsena!