Mitä kuristamisella tavoitellaan?
Uusi tuttavuus laittaa kädet kuristusotteeseen kaulalleni, mutta ei mitenkään kyllä kurista. Onko se vain visuaalista nautintoa hänelle, vai haluaako hän antaa minulle jonkun hengityksen salpautumisen kokemuksen? Ei hän kyllä yhtään voimaa siinä käytä, eikö vain uskalla? En ole koskaan ennen seksin yhteydessä kokenut tätä, enkä nyt oikein tiedä, kenelle ja millaista kiihotusta siinä tavoitellaan. Jos tietäisin, voisin kai vähän osallistuakin, mutta nyt en tiedä mihin olisin häntä rohkaisemassa.
Kommentit (5)
Ehkä olisi paras miettiä, mitä itse siitä haluat. Jos haluat, että kuristaa kovempaa ja luottamusta riittää, voit rohkaista painamalla itse miehen käden päältä sopivan verran. Jos et halua, niin sittenhän kaikki on hyvin noinkin. Uuden tuttavuuden kanssa asia varmaan ajan kanssa ratkeaa ja rohkaistuu itsekin viemään hommaa pidemmälle haluamaansa suuntaan, jos et sitä kielläkään.
Itse en saa kuristamisesta juurikaan fyysistä lisäiloa, ennemmin huonon olon ja päänsäryn, jos mies siihen tosissaan innostuu. Henkinen puoli on tärkeämpi. Turvallisuuden tunne, joka tulee täydellisestä luottamuksen ja vallan antamisesta kumppanille on huumaava. Sen jälkeen mun on helpompi suostua vaikka minkälaisiin muihin pyyntöihin. N27
Endorfiiniryöppy sanoin eräs tuttavani.
No ei kai tuollaisia kuristamis juttuja pitäisi alkaa sängyssä tekemään ennenkuin asiasta pn kumppanin kanssa keskusteltu. Tuo on kuitenkin jo hieman yli normiseksin rajoista. Vuosittain löytyy useita teinejä ainakin amerkasta, jotka ovat vahingossa kuristaneet itsensä hengiltä erilaisilla virityksillä masturboidessaan. Ei kannata ainakaan yksin leikkiä noita juttuja.
Alistaminen siinä se juttu on. Miehellä kontrolli kun sua kaulasta kiinni pitää, vaikka ei sua kuristaisikaan. Ja ei tietenkään varmaan suurimmassa osassa tapauksissa, mutta silti kannattaa vähän varoa, yks mies joka tykkäs ottaa mut vähän kovemmilla otteilla pääty sit jossain vaiheessa ottamaan mut omasta tahdostani riippumatta..
Hän toivoo sun saavan lisäkiksejä hänen korostetusta maskuliinisuudestaan (oletuksena että hän on mies). Hän myös pyrkii puristamaan hellästi sun kaulavaltimoitasi kasaan, jolloin paineen tunne sun päässäsi kasvaisi. Se itsessään tuntuu höpöltä ja nostaa tuntoaistin alakerrassa äärimmilleen. Aivot ei enää prosessoi muuta kuin sen tunteen minkä pumppaava seiväs sun sisälläsi aiheuttaa. Kaikki muu jää pois ja elät hetken vain sille yhdelle tunteelle.