Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teen, kun 6-vuotias haluaan olla vain ulkona?
14.08.2008 |
Oppi kesällä ulkoleikkijäksi ja nyt ei mikään sisätouhu kiinnosta yhtään. Heti, jos patistan olemaan sisällä, alkaa itku ja kiukuttelu. Sisällä kävisi vain syömässä ja nukkumassa, muuten olisi ulkona.
Kommentit (4)
Ole onnellinen, meidän 6v saa väkisin laittaa ulos kun haluaisi vaan nyhjätä sisällä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieitn, olenko liian höveli koska annan lapseni kirmata pihalla päivät pitkät. ap
Kyllä se sieltä syksyn myötä sisälle siirtyy.
Alue: Aihe vapaa
miksi pitäisi olla ja leikkiä sisällä?